MTB/van der Ven zijspannen-topic!

Breed traag duits hok.

  • Hoera, weer een Beemer erbij!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Kras op met je mof!

    Stemmen: 1 3,3%
  • Maakt me niet uit, als het maar 3 wielen heeft.

    Stemmen: 8 26,7%
  • Pfffffffffffffffff weer een poll.

    Stemmen: 7 23,3%
  • Waar heeft die gek het over?

    Stemmen: 5 16,7%
  • Welkom Bosso, je lijkt me een geschikte peer.

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Waarom steekt de bull bar door naar het voorwiel? kun je aan die kant ook nog bagage kwijt?
Persoonlijk zou ik de voorste buis met de welving van de bak mee laten lopen. Of een buisje er boven.

De "Bullbar" loopt straks door tot op het spatbord. In het rek aan de zijkant kan dan bv de tent en slaapmatjes gelegd worden. Aan de andere zijde komt idd nog een buisje boven en wordt ten eerste de bescherming voor de kachel :Y met daarachter nog een bagagerek.

Trouwens, a.s. weekend "live" te bezichtigen op het Heksenketeltreffen te Gemert. :]
 
De "Bullbar" loopt straks door tot op het spatbord. In het rek aan de zijkant kan dan bv de tent en slaapmatjes gelegd worden. Aan de andere zijde komt idd nog een buisje boven en wordt ten eerste de bescherming voor de kachel :Y met daarachter nog een bagagerek.

Trouwens, a.s. weekend "live" te bezichtigen op het Heksenketeltreffen te Gemert. :]

Da's balen, voor mij dan. ;) A.s. weekeinde zit ik in de Harz. Maareh da's wel een verrekte mooi span aan het worden! Ik heb zelf ook plannen om rechtsbuiten iets met een bagage mogelijkheid te doen, maar dan een traanplaat zonder rek eromheen.
 
De "Bullbar" loopt straks door tot op het spatbord. In het rek aan de zijkant kan dan bv de tent en slaapmatjes gelegd worden. Aan de andere zijde komt idd nog een buisje boven en wordt ten eerste de bescherming voor de kachel :Y met daarachter nog een bagagerek.

Trouwens, a.s. weekend "live" te bezichtigen op het Heksenketeltreffen te Gemert. :]

Gaat dus niet lukken nie, het werk kost altijd meer tijd dan je denkt... :(
En het thuisfront heeft ook aandacht nodig :Y

Dan maar met de oude vertrouwde Enigma :]
 
En dan nu... Mijn Elefantenfoto's. Het koste me een paar uur om ze in het album te krijgen, dus foto's zonder tekst. Nu meer zin in een stevige borrel. :W

www.mijnalbum.nl/Album=LIYFTWGX
 
Laatst bewerkt:
Wat zit er nou voor sleetje voor op je bak Bosso?

Dat is eigen ontwerp van mijn maat Sven, daarmee konden we hout halen. Bij genoeg belangstelling nemen we hem in productie. ;) Ja, je moet als het even kan de kosten er een beetje uithalen. *O*
 
Laatst bewerkt:
En dan nu... Mijn Elefantenfoto's. Het koste me een paar uur om ze in het album te krijgen, dus foto's zonder tekst. Nu meer zin in een stevige borrel. :W

www.mijnalbum.nl/Album=LIYFTWGX
Ik zie wel dat het geen treffen voor mij is. Ik zie liever gras.
 
AAAArrggghhhhhhh!!!!!

Ik zal ze bij de BVDM wel vragen of ze speciaal voor jullie een indoor Elefantentreffen willen organiseren. })

Met kunstgras!!!
 
Laatst bewerkt:
het was niet eens koud vantjaar waar zijn de tijden heen met bergen sneeuw
daar aan kan je zien dat de aarde opwarmt
jep volgent jaar weer hoop ik
 
Voor kunstgras hoe ik de woonplaatst niet uit :N Die zooi komt hier vandaan.
Maar wanneer is dat treffen in de zomer dan BOSShoar?
 
stond idd erg dicht bij me.. vreemd, is me niet opgevallen dat er hollanders zo dichtbij zaten.. beetje verlegen?
 
Voor kunstgras hoe ik de woonplaatst niet uit :N Die zooi komt hier vandaan.
Maar wanneer is dat treffen in de zomer dan BOSShoar?

Ik kan er maar niet achter komen JFJ. Feit is dat ik alleen maar even een foldertje heb gezien van het e.e.a. Weet nog wel dat er niet een verwijzing van de BVDM of het Elefanten op stond, dus het zal wel een klein plaatselijk clubje kunnen zijn.
 
Voor kunstgras hoe ik de woonplaatst niet uit :N Die zooi komt hier vandaan.
Maar wanneer is dat treffen in de zomer dan BOSShoar?

Na lang zoeken toch nog een E-mail adres gevonden van de familie die de imbiss bij de ingang bestiert. Natuurlijk een mailtje gestuurd met de vraag wanneer dat zomertreffen daar is. Nu maar wachten op antwoord. :Y Eigenlijk heb ik wel zin om daar ook eens in de zomer te kijken hoe het er daar uitziet.
 
Ik ben er een keer in de zomer langsgereden: gewoon een vallei met een lelijk kapot gereden weiland in een dood gehucht. Weinig opwinding als er geen motoren zijn...
 
Maar met motoren in de zomer dus vast wel leuk ;) Gaan het wel horen dan Bosso!
 
Terug
Bovenaan Onderaan