MTB/van der Ven zijspannen-topic!

Breed traag duits hok.

  • Hoera, weer een Beemer erbij!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Kras op met je mof!

    Stemmen: 1 3,3%
  • Maakt me niet uit, als het maar 3 wielen heeft.

    Stemmen: 8 26,7%
  • Pfffffffffffffffff weer een poll.

    Stemmen: 7 23,3%
  • Waar heeft die gek het over?

    Stemmen: 5 16,7%
  • Welkom Bosso, je lijkt me een geschikte peer.

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Ja het is een mooi stukje rijden.
Valt best tegen op een solo CB 750 uit '78 met volle bagage (inclusief bijl en kachel) waarvan 2 cilinders uitgevallen zijn terwijl het -10 is en hard sneeuwt kan ik mij herinneren. Was bijna 13 uur onafgebroken aan het sturen...
 
Hellracer:
Ik ben er een keer in de zomer langsgereden: gewoon een vallei met een lelijk kapot gereden weiland in een dood gehucht. Weinig opwinding als er geen motoren zijn...

Ja het is een mooi stukje rijden.
Valt best tegen op een solo CB 750 uit '78 met volle bagage (inclusief bijl en kachel) waarvan 2 cilinders uitgevallen zijn terwijl het -10 is en hard sneeuwt kan ik mij herinneren. Was bijna 13 uur onafgebroken aan het sturen...


:o :o welke zomer was dat?
 
Maar met motoren in de zomer dus vast wel leuk ;) Gaan het wel horen dan Bosso!

En het juiste antwoord issss.........

Het 25 jarig bestaat van Motorrad Freunde Eberhardsreuth. zo te zien is het dus een eenmalig iets.

Veel meer en betere info (alles dus) dan van mij kan je vinden op; www.mf-eberhardsreuth.de .
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen even op Marktplaats gekeken of er een geschikte Guzzi te koop is (je moet de wachttijd op een vliegveld nuttig gebruiken ;) ).
Ja, die Guzzi's zijn wel te koop.

Ook staat er nog een complete Velorex te koop, en die zou weer best aan de CB500 gebouwd kunnen worden..... :P
 
Verdomd, dat is hemelsbreed 5 Km bij me vandaan. En ik heb nog een CB500 staan waar best een bakje aan zou kunnen.......

Vanavond de Grote Almachtige thuis maar eens voorzichtig gaan inlichten voorbereiden. Kleine kans dat dit door gaat ik toestemming krijg.

Laat dan die grote almachtige eerst ff een foto zien, dan word je misschien nog gered van de ondergang _O-
 
Laatst bewerkt:
Als iets niet binnen jou strakke kadertjes valt, dan hoef je dat niet altijd te benadrukken hoor JFJ ! :j

Ik houd me toch ook altijd netjes in om niet elke Honda af te kraken O-)
 
Als iets niet binnen jou strakke kadertjes valt, dan hoef je dat niet altijd te benadrukken hoor JFJ ! :j

Ik houd me toch ook altijd netjes in om niet elke Honda af te kraken O-)

Dat zou dan ook onnodig en ongemeend zijn. Honda's zijn nu eenmaal de top in motorland.
;)
 
Ik geef grif toe dat het een spuuglelijk ding is, en die rare ruit met kap maken 'm er ook niet mooier op. Maar ik hou nou eenmaal van wat aparte gevallen. Het is dat ik al genoeg te doen heb, met veel te weinig ruimte/geld/tijd. Want een 1 en een 1 1/2 zitter van iets wat je vrijwel nergens ziet.......
 
Als iets niet binnen jou strakke kadertjes valt, dan hoef je dat niet altijd te benadrukken hoor JFJ ! :j

Ik houd me toch ook altijd netjes in om niet elke Honda af te kraken O-)

Zij toch niet dat ik er wat van vond? ;)
 
Hey..... VanKaam heeft 'em te koop staan http://www.marktplaats.nl/a/motoren...281-prachtige-bmw-eml-v-d-ven-combinatie.html

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan