Triumph Speed Triple topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Moggel @ all

:^ Die van mij wil echt niet achterop, voorop gelukkig nog wel O-)
:?

full

vlammen uit de pijp doen t goed bij de marokkaantjes bij de pomp heb ik net gemerkt _O-

denk dat ik de sai morgen toch maar terug zet naar hoe ie stond...

wanneer wordt t weer s weer om te :] :] :]

B|

Goed voor de verbroedering :+
_O-

Met de vlam in de pijp ......... Scheur ik.......
 
hier ook B|

vanmorgen overigens nog ff met mn sai lopen spelen, bleek dat ik toch iets niet goed had gedaan in tuneECU. nu wel, heb m uitgevinkt en opengezet...donders!!! }) }) })

niets vermoedende voetgangers die spontaan een hartverzakking krijgen als ik letterlijk langs kom knallen terwijl ik mn gas dicht draai O-)

denk dat ik t iets teveel van t goede vind. vreemde is wel dat als de sai aangevinkt staat r dus helemaal niet geknald wordt :?

Haha, Mooi Theo!
werkt het bij jou dus net zo, met SAI uit is het raak.

je kan in het luchtfilterhuis de SAI opening iets kleiner maken, ik vond het ook too much, dus plakkertje er voor, met kleine opening. Nu alleen wat knallen bij afremmen op de motor.

blijft wel lekker })
 
leuke foto maar geen vonken he'.. })




en ja.. :] :] :W

zat er aan te denken, de knie ter aarde te leggen, maar de metzy's waren niet helemaal op bedrijfstemperatuur.
dus om te voorkomen dat niet alleen de knie, maar ook de rest aan het vonken was, maar rustig voorbij getuft O-)
 
hoe is t met je blokkie :W

ja is er vanonder en m,n vader was zo aardig om de uitlaat eens netje te poetsen was wel nodig en nu blinkt ie weer *D
Vandaag heeft de lokale moto-shop gebeld over de offerte dus morgen ff terugbellen
en van bmc heb ik nog niks gehoord dus die morgen ook ff bellen t is toch erg rustig op t werk kan ik dat mooi ff doen :9

ook mn top block's binnen gehad dus als ie weer in elkaar gaat kunnen die er op
 
Vandaag bij Blom geweest. Er is een foto gemaakt van de (inmiddels) 3 scheurtjes.
Nu ff afwachten wat Triumph er van zegt maar ik denk dat dat wel goed gaan komen.
 
Laatst bewerkt:
omg dat verhaal is egt gortig idd tijd te veel
die filmpjes zijn ook vet ik dacht dat DW daar ston te filmen maar dat was jij dus nice *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan