Triumph Speed Triple topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
rijden nope :N de spanningsregelaar is nu vervangen, maar de dynamo bleek dus ook teveel klappen te hebben gehad B| half vergaan begreep ik en dus mag die ook vervangen worden.

Vind het eigenlijk niet kunnen bij een motor met 17dkm en 4 jaar oud... maar ja wat doe je eraan behalve vervangen dan maar...
 
Zeg dat wel.. Anders kon ik hem vandaag ophalen en die navi leren kennen. Maar helaas... Nog wachten t/m woensdag of donderdag (dan pas tijd om hem op te halen eventueel...)
 
Deel dertig ook weer gevonden!

Waardeloos weer vandaag, gister nog even gereden Zeewolde, Deventer, Hattem, Kampen, Zeewolde.

Foto voor in start topic:

full
 
Zeg dat wel.. Anders kon ik hem vandaag ophalen en die navi leren kennen. Maar helaas... Nog wachten t/m woensdag of donderdag (dan pas tijd om hem op te halen eventueel...)

Je kunt toch al met de navigatie rijden in het koekblik?

De navigatie unit is niet nodig om hem op te bouwen op de motor en met de autosteun kun je de garmin ook goed gebruiken.
 
Zeg dat wel.. Anders kon ik hem vandaag ophalen en die navi leren kennen. Maar helaas... Nog wachten t/m woensdag of donderdag (dan pas tijd om hem op te halen eventueel...)


Ja same here. Ik heb met mapsource een route uitgezet. Ben benieuwd hoe dat in de praktijk werkt..

Balon B|
 
Deel 30 ook gevonden :Y

Waarschijnlijk tot ziens in deel 31 :W
maandag vakantie *O*Doen jullie een beetje rustig aan met posten zodat ik niet een heel deel hoef terug lezen :X
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch al met de navigatie rijden in het koekblik?

De navigatie unit is niet nodig om hem op te bouwen op de motor en met de autosteun kun je de garmin ook goed gebruiken.
Klopt, maaarrr had de navi er achtergelaten zodat we konden zien hoe het op de motor staat, met de navi erop. Ik was toen zelf even met andere motor zonder bagage mogelijkheden en dus ligt ie er nog. ;)

Nou tis allemaal geen ramp hoor, fijn is anders.


Sterkte MacMillan, dat zijn geen leuke berichten om te ontvangen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan