Triumph Speed Triple topic deel 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh,
nog even goed gebruik van maken voordat alles naar de luiers gaat?!
gefeliciteerd natuurlijk!

ik heb een soort van uitgave stop (sparen -O- ) (op de onderwatercamera na dan...)
anders was het dit wel geworden:

[afbeelding]

int zwart natuurlijk, mooi multi instelbaar
:P jazekers!

Maar dat is helemaal niet erg, want de motor wil ik echt nog niet inruilen :N maar ben te nieuwsgierig naar die clipons. Vind de iets sportievere zit op de CBR namelijk best prettig. Vind ik het niets dan verkoop ik de clipjes toch gewoon door. Die jij hierboven post nog niet tegengekomen :o zit er schoon uit

@DW: Thanks *D
 
nee gewoon hobby, in buitenland waar het de moeite waard is.
Ik probeer vakantiebestemmingen uit te zoeken waar iig mooi gedoken kan worden en de biertjes lekker smaken

op zich hoeft het geen hoogstandje te zijn, wat camera betreft. Een hele goede behuizing om een goede camera gaat natuurlijk ook.
heb wel iets op het oog, specifiek voor onder water.
dan nog een cursusje foto's bewerken denk... :X
Gaaf toch, onderschat het duiken in NL overigens niet qua wat je tegen komt :N maar valt in t niet bij het buitenland natuurlijk...

Een cursus onderwaterfotografie (is een specialty dus krijg je extra pasje :P ) is wel gaaf hoor :Y
 
Middag:)

Binnen een paar dagen als het meezit een triple, en de Z ingeruild *O*
Ben al aan het zoeken naar dempers e.d. maar kom maar weinig tegen op 2e hands gebied.

Iemand nog goede tips?, tevens tip gezocht hoe we de kont mooi kunnen aanpassen?
zag al wat tailtidy's op ebay.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen.

Hebben een hele tijd hier dubbele sc-projects op het forum gestaan ... weet niet of ze d'r nog staan zie hier: http://www.motor-forum.nl/forum/lis...-Oval-carbon-tbv-Speed-Triple-1050-08-10.html

Ook staat er een mooie 3-1 set op MP .....
 
Middag:)

Binnen een paar dagen als het meezit een triple, en de Z ingeruild *O*
Ben al aan het zoeken naar dempers e.d. maar kom maar weinig tegen op 2e hands gebied.

Iemand nog goede tips?, tevens tip gezocht hoe we de kont mooi kunnen aanpassen?
zag al wat tailtidy's op ebay.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen.




Zoiets misschien?
( knippers zitten in het achterlicht )


ST007.jpg
.



voor onder je bange poepert O-)
 
Laatst bewerkt:
Met de ' in hoogte verstelbare ' clipons bedoelde ik eigenlijk zoiets;



clip4.jpg
.

clip2.jpg
.

clip3.jpg
.

clip1-1.jpg
.


Kwa hoogte past het natuurlijk altijd !

Ze zijn trouwens niet alleen in hoogte verstelbaar... *D

8-)
 
Laatst bewerkt:
hmm ik hou t maar bij mn gewone stuur zeker die laatste is niks voor mij
die overlengte zou ik er zeeker afslijpen ziet er the f*ck nie uut :P
 
volgende week zaterdag en zondag 28e en 29e word het hier wel lekker weer we kunnen dan op een van de dagen de meeting doen ik hoor het wel *D
 
Ah wel dezelfde dus. Bij de '07 staat namelijk een ander setje beschreven, vandaar ;)
Bij Louis.de staat dat de stuuruitslag stop niet hoeft worden aangepast. Maar of ze eventueel rekening houden met het flyscreen :?

Bij het setje wordt die kabel standaard meegeleverd. Monteren zal ik samen met mijn neef gaan doen dan. Tis zijn werk en ik heb 2 linkerhanden (bij wijze van spreken, geen freak of nature :P )... Tis een soort van cadeautje aan mezelf omdat we in januari een kleintje verwachten *O* en ik nu nog modificaties aan de motor mag maken :P
Feli *O*

Dan inderdaad uitgeven nu het nog kan :P
 
Middag:)

Binnen een paar dagen als het meezit een triple, en de Z ingeruild *O*
Ben al aan het zoeken naar dempers e.d. maar kom maar weinig tegen op 2e hands gebied.

Iemand nog goede tips?, tevens tip gezocht hoe we de kont mooi kunnen aanpassen?
zag al wat tailtidy's op ebay.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen.
Lekker bezig *O*

Er is een paar pagina's terug een 3 in 1 Arrow advertentie gepost ;)
 
misschien is dat ook wel wat voor in de OP hoe je beetje je achterkant moet verbouwen en wat er dan beschikbaar is
en dingen die je niet moet doen bvd de knippers voor de uitlaat openingen
ktp houders
zulke soort dingetjes misschien een idee *d
aangezien dit vrij vaak voorbij komt
 
Middag:)

Binnen een paar dagen als het meezit een triple, en de Z ingeruild *O*
Ben al aan het zoeken naar dempers e.d. maar kom maar weinig tegen op 2e hands gebied.

Iemand nog goede tips?, tevens tip gezocht hoe we de kont mooi kunnen aanpassen?
zag al wat tailtidy's op ebay.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen.


*O*

wat voor bouwjaar? verschilt nogal als je de taartschep wilt verbouwen...

Met de ' in hoogte verstelbare ' clipons bedoelde ik eigenlijk zoiets;



[afbeelding].

[afbeelding].

[afbeelding].

[afbeelding].


Kwa hoogte past het natuurlijk altijd !

Ze zijn trouwens niet alleen in hoogte verstelbaar... *D

8-)


mij iets te lomp...
 
misschien is dat ook wel wat voor in de OP hoe je beetje je achterkant moet verbouwen en wat er dan beschikbaar is
en dingen die je niet moet doen bvd de knippers voor de uitlaat openingen
ktp houders
zulke soort dingetjes misschien een idee *d
aangezien dit vrij vaak voorbij komt
Inderdaad.
Moet zeggen dat ik de out of the box opties voor het 08-10 model niet echt geweldig vind of die wel ok zijn heel erg duur. -O-
 
Met de ' in hoogte verstelbare ' clipons bedoelde ik eigenlijk zoiets;



[afbeelding].

[afbeelding].

[afbeelding].

[afbeelding].


Kwa hoogte past het natuurlijk altijd !

Ze zijn trouwens niet alleen in hoogte verstelbaar... *D

8-)


Die zijn wel super verstelbaar, maar mooi.....


Lekker weertje vandaag. *O*
Ga vanavond nog een rondje van +/-150 km doen.
Stukje Noord-Limburg en Duitsland. :] :]
:? Hier de hele dag al nat -O-


Hier de hele dag zon! tot nu... regen


volgende week zaterdag en zondag 28e en 29e word het hier wel lekker weer we kunnen dan op een van de dagen de meeting doen ik hoor het wel *D


Ja, leuk!


mijn kentekenplaathouderoplossing nog maar s voorbij laten komen
( Kurzes Heck für die Triumph Speed Triple 1050 . Tail Tidy )

_DSC2518.jpg

_DSC2520.jpg

_DSC2521.jpg

_DSC2522.jpg

_DSC2539.jpg


(ff extra plaatjes spammen in het alweer bijna volle topic 8-) )



Blijft een mooi kontje!


Ermax
inmiddels mn plaat toch iets minder schuin gezet ivm de boete |(
full

full

full


En hoe bevalt de nieuwe achterband....
 
ja de banden geweldig had ik eerder moeten doen dat rare trillen van mn stuur is weg en de grip is goed hij blijft ook lekker op zn lijn.
nu heb ik pas profijt van mn vering en ook het laten afstellen is goed bevallen *D
 
Laatst bewerkt:
net te laat omgoedemorgen te zeggen...goedemiddag dan maar :W

vanavond ff kijken naar stel 2e hands lenzen; extreme groothoek en dikke makro :9~

waarom heb ik toch van die idioot dure hobby's |(


wordt wel weer mooi plaatjes schieten *D


Past dat allemaal wel in je tas?


voor duiken, marine biologie of???

nee, niet voor "inwendig onderzoek"

Ik ga in september weer duiken, en wil nu wel goede foto's kunnen maken.
wil geen cheap-ass waterdicht huisje, maar ook geen ding van duizenden euro's...


Ik weet niet hoe diep je wil, maar als tien meter diep genoeg is heeft Olympus camera's die je zonder extra behuizing kan gebruiken. Werkt prima!


Middag:)

Binnen een paar dagen als het meezit een triple, en de Z ingeruild *O*
Ben al aan het zoeken naar dempers e.d. maar kom maar weinig tegen op 2e hands gebied.

Iemand nog goede tips?, tevens tip gezocht hoe we de kont mooi kunnen aanpassen?
zag al wat tailtidy's op ebay.
Maar ben benieuwd naar de ervaringen.


Als het meezit, gefeliciteerd!


ik kom nergens tegen aan, maar heb dan ook geen flyscreen. de speling is echter wel minimaal! je kunt naturlijk altijd een beetje spelen door de clip ons iets naar voren/naar achteren te halen als je ze monteert.

andere remleidingen hoeft niet per se, komt dan alleen iets 'boller' te staan :N
mocht je (ooit) de kopplingskabel willen vervangen icm met de lsl tourmatch (zelfde overigens dus als ik heb :Y ) dan past de kabel van een sprint st 1050 perfect ;)

voor monteren is t t makkelijkst om de motor vanonder het balhoofd op te bokken, zodat je de vorkpoten kunt laten zakken; hoeft de kroonplaat niet verwijderd te worden ;)
Ah wel dezelfde dus. Bij de '07 staat namelijk een ander setje beschreven, vandaar ;)
Bij Louis.de staat dat de stuuruitslag stop niet hoeft worden aangepast. Maar of ze eventueel rekening houden met het flyscreen :?

Bij het setje wordt die kabel standaard meegeleverd. Monteren zal ik samen met mijn neef gaan doen dan. Tis zijn werk en ik heb 2 linkerhanden (bij wijze van spreken, geen freak of nature :P )... Tis een soort van cadeautje aan mezelf omdat we in januari een kleintje verwachten *O* en ik nu nog modificaties aan de motor mag maken :P


Ook gefeliciteerd!
 
heb nog wat paginavulling gevonden tussen de foto's hier hoe ik m;n motorblok moest vervoeren in mn auto de stoel moest eruit omdat het anders niet paste :O
full

hier nog een plaatje hoe ik het nieuwe blok ging ophalen nu wel met het karretje achter de ds3 van pa
full

mn top blocks ook gemonteerd
full

en in Le Mans heb ik nog een leuke mok gescoord die moest ik gewoon hebben *D
full
 
Past dat allemaal wel in je tas?

je moet ook niet alles in een x mee willen nemen :N

die groothoek is wel een joekel van een ding

tokina11-16.jpg


maar je kunt r mooie dingen mee
bk08win376.jpg

i-love-this-boat.jpg


die macro is meer dit soort werk, erg gaaf!

zuidelijke-oeverlibel-orthetrum-brunneum-1.jpg


maar goed, zal jullie niet meer lastig vallen met mn andere hobby, tenzij t motor gerelateerd is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan