Voxan Café Racer

Zo de laatste puntjes op de I aan het zetten. Electra verder afgewerkt, is bijna klaar. Alle delen liggen nu bij de spuiter. Het wachten is nu op de tank, dan kan ik echt wat in het zicht brengen.

Spanningsregelaar aangesoldeerd, dus geen uitfikkende stekkers meer.

Uitlaatsteunen nog heel iets veranderd, want de dempers kwamen toch wel erg dicht bij de achterbrug. Is nu beter.

Binnenspatbord achterwiel zit er in, accu aangesloten, achterlicht + kentekenplaathouder op de plek, nu alleen nog aansluiten.

Hoop snel foto's van de tank in progress te kunnen laten zien.
 
Het gaat om de verbruikte bandbreedte die maand, is die overschreden dan gaan je foto's op zwart voor de rest van de maand.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, vanaf 8 mei werkt het weer. Datum van registratie was ook op de 8e.
Schijnt dat mijn foto's nog wel eens bekeken worden. Daar heeft het ook mee te maken volgens mij.

Dus nope Tjeerd, niks voor betaald ;)
 
Maar gaan gewoon verder in mijn album, werkt ook lekker.

Verlichting en knippers achter gemonteerd en werkend. Kentekenplaat houder ook mooi in de coating. Achterlicht word ook gebruikt in een Cavia Raptor, Yam Bulldog, BMW GS en nog wel een paar motoren.

Foto-4E7I4NDB-D.jpg


Met kentekenplaat. Dat gele vlak poets ik er wel af als ik ga rijden :+

Foto-HI8XN3A3-D.jpg


't is weer net kerst _O-

Foto-XDCGPPZT-D.jpg


Electra in kontje netjes weggewerkt en gezekerde aansluiting voor lader en acc.
Netjes een rubber matje er in gelegd.

Foto-FGKFLMUY-D.jpg


En ori Voxan gereedschap setje er weer in.

Foto-8NGNMFQ7-D.jpg


Nu nog wachten op foto's van de spuiter die hij vandaag zou sturen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!

Tip voor je achterlicht, die zit ook in een Yamaha aerox (scooter) en daar kun je allerlei verschillende glaasjes en units met led etc voor kopen, past allemaal 1 op 1.
 
Klopt, wist ik. Maar aan mijn motor geen polonaise kermis, dus gewoon een mooi rood achterlicht, en gewone oranje knippers. Het is een moderne motor met knipoog naar de fifties cafe racers, dus moet het niet te modern worden.

In 2001 was dat ook nog niet, en wil de motor in zijn eigen tijdsbeeld laten staan. Het Voxan achterlicht was kapot, en deze komt van een BMW. Heeft dat hoekje in het midden, en zit een reflector onder. Die is verplicht en wil het zo origineel mogelijk maken.
 
Als er foto's komen zal ik ze plaatsen. Heb vooralsnog niks :N
 
Maar gaan gewoon verder in mijn album, werkt ook lekker.

Verlichting en knippers achter gemonteerd en werkend. Kentekenplaat houder ook mooi in de coating. Achterlicht word ook gebruikt in een Cavia Raptor, Yam Bulldog, BMW GS en nog wel een paar motoren.

Een Cavia Raptor? :+
821_hayabusa2.jpg
 
Ja dat was geen vautje hoor _O- Maat van mij had ook een Cavia ;)
 
Haha, wat betreft die spuiter, dat is een gouden vent verder. Het is het wachten zeker waard, maar afspraken mee maken, ho maar...
 
Puntjes op de I aan het zetten. Osco moest ik ook nog aansluiten. Lekker simpel gedaan, gewoon in de tandwielkap gezet. Lekker kort zo. Kan zijn dat ik het slangetje nog vervang voor een koper buisje, maar dat zie ik later wel.

Foto-4Y6JLOHL-D.jpg


Foto-IOF4QROU-D.jpg


In tegenstelling tot andere smeersystemen word de osco bediend bij stapvoets uitrollen. De Osco olie kleeft meteen aan de ketting en word er op die lage snelheid dus niet afgegooid. Bij het achtertandwiel smeren is dus niet nodig. Andere smeersystemen smeren constant, dus ook bij hoge snelheid.

Gister bij de spuiter geweest, die is druk bezig met de tank.
 
Laatst bewerkt:
zie er best leuk uit met die osco maar op alle punten die je daar over schrijft ben ik het dan weer niet met je eens. :N
full


en met de snelheid die je voorste tandwiel nog maakt bij stapvoets rijden zal toch de meeste olie het voorste tandwiel kapje goed voorzien van olie.
 
Laatst bewerkt:
zie er best leuk uit met die osco maar op alle punten die je daar over schrijft ben ik het dan weer niet met je eens. :N [afbeelding]

en met de snelheid die je voorste tandwiel nog maakt bij stapvoets rijden zal toch de meeste olie het voorste tandwiel kapje goed voorzien van olie.

:N die Osco olie is kleverig. Die word ook nog eens door de capilaire werking om de warme rollen getrokken. Komt wel goed dus :Y

Rectificatie :$ JFJ in "Voxan Café Racer"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan