MF 't Gooi Deeltje 122

ok.. noodpoll

  • wet t-shirt

    Stemmen: 17 63,0%
  • speedo

    Stemmen: 4 14,8%
  • opzouten, ik wil enkel vreten!

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning! *D

Vanochtend nog even heen en weer gewhatsapped met Kato... hij heeft er zin in. :Y

De weerberichten voor de regio zijn uitzonderlijk mooi.... de rit eindigt vandaag in Les Deux Alpes.. dus de laatste 150 km van vandaag zijn bergen! :] Heb je in ieder geval een prettige afsluiter van de dag en daarbij wordt je de volgende ochtend ook in prettig stuurgebied wakker.

Als het goed is Nocer vanavond ook in Les Deux Alpes vanuit Milaan gereden.. en.... in Zwitserland pikt er nog een rijder aan :Y Gezellig!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Morning! *D

Vanochtend nog even heen en weer gewhatsapped met Kato... hij heeft er zin in. :Y

De weerberichten voor de regio zijn uitzonderlijk mooi.... de rit eindigt vandaag in Les Deux Alpes.. dus de laatste 150 km van vandaag zijn bergen! :] Heb je in ieder geval een prettige afsluiter van de dag en daarbij wordt je de volgende ochtend ook in prettig stuurgebied wakker.

Als het goed is Nocer vanavond ook in Les Deux Alpes vanuit Milaan gereden.. en.... in Zwitserland pikt er nog een rijder aan :Y Gezellig!! *O*
Klinkt goed en ik kan me na de Dolomiti er ook alles bij voorstellen :] :P

Mogguh all! :W Gister al het schilderwerk gedaan, vanavond beginnen met behangen en nieuw bed halen. Hopelijk zaterdag de vloer gelegd zodat ik in de nieuwe slaapkamer kan :z na de nachtrit! :P
 
:Z Moggel allemaal.

Katootje en Teun de hort op, rondje Europa in 5 dagen. Succes en veel plezier. :W
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed en ik kan me na de Dolomiti er ook alles bij voorstellen :] :P

Mogguh all! :W Gister al het schilderwerk gedaan, vanavond beginnen met behangen en nieuw bed halen. Hopelijk zaterdag de vloer gelegd zodat ik in de nieuwe slaapkamer kan :z na de nachtrit! :P


Da's een lekker idee om daar dan te maffen. :P


Diablo, gefeliciteerd met je nieuwe jas.... 't was inderdaad een goed moment.

Voetbal heb ik niet gekeken.... ik ben aan het lezen in Jupiters Travels.... 8-)
 
Of we eten met z'n allen bij Jan t weekend? *O* :P


Ontbijtje na de nachtrit ;)


*O* Riiiiise 'n shine!!!! *O*


Rijderts: Plezier und vorsichthmmm vandaag maar ff niet :') en mak an he! ;) *O* :W

Klussert: Goed bezig jonguh!!! *D :Y

Keukenwachter: Spannund!!! *O* *O*

Werkerts: Zet 'm op! :) *O*

Poiksel: Hallo?? :/



Zo, zonnetje, lekker daggie, vandaag eerst de schaar 's in het haar *D
 
Laatst bewerkt:
flinke korting..... _O-


full



.....sommige websites... :X
 
@ Coon; verrassend! *D ben benieuwd :Y
en dan zeker showen tijdens de nachtrit met weinig licht :')

Nocer hoor ik klagen over de lengte van vrouwen in Milaan (en hoe ze dit compenseren vind ie ook heel erg :') ):+

vandaag even aan het werk in Almere en Zeewolde, hopelijk een beetje bijtijds thuis en dan vanavond naar de sportschool trainingsschema's uitpluizen :9
 
olla :W


zelf ook de keuken aan het verbouwen. Van grijs en blauw naar satijn wit. Tenminste, dat hoop ik dat het eind van het weekend is.
Primer zit er op, hopelijk morgen de eerste lak laag. Wat een bende nu in huis....
blij als die klus er op zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan