MF 't Gooi Deeltje 122

ok.. noodpoll

  • wet t-shirt

    Stemmen: 17 63,0%
  • speedo

    Stemmen: 4 14,8%
  • opzouten, ik wil enkel vreten!

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook druk daggie.
Wel weer ff wennen alles in je eentje doen :+
Dan merk je pas hoeveel werk het is om alle onderdelen bij elkaar te zoeken.
Sommige merken zijn echt niet leuk B|
 
:Z Ook weer overleefd :W

Mooie plaatjes Achi en die hoop sneeuw met tol, das het avontuur :P Lijkt me mooi daar, met wat warmer weer ofzo :P

@ de pakzoekers:
545142_244027595708380_1845356183_n.jpg


Regen en onweer, weinig last van gehad, behalve vanmorgen op t werk 1 harde klap die nog n paar keer tussen de panden weerkaatste, gaaf! *D
 
:Z Ook weer overleefd :W

Mooie plaatjes Achi en die hoop sneeuw met tol, das het avontuur :P Lijkt me mooi daar, met wat warmer weer ofzo :P

@ de pakzoekers:
[afbeelding]

Regen en onweer, weinig last van gehad, behalve vanmorgen op t werk 1 harde klap die nog n paar keer tussen de panden weerkaatste, gaaf! *D
jammer Sand en gewone horizon staan niet op de site
 
Dank voor de felicitaties allemaal *D

@Kakki: gave plaatjes man! Kan me voorstellen dat alleen 12 dagen wel leuk genoeg is in je uppie. je hebt het in ieder geval in de pocket! :]
 
M&M gefeliciteerd met Louise!



Foto's Chris *D Jaloers :}




Vandaag (al) m'n 1e examen gehad, geslaagd. Niet anders verwacht natuurlijk :P
 
Hehe... even weer neergeploft.

Had Kato om zes uur aan de lijn en die zat met 33 graden zijn pak uit te drijven tussen Mannheim en Frankfurt, dus die zal tegen negen uur wel thuis zijn. Was wel enthousiast, dus da's altijd goed! Kan hij morgen meteen weer aan de bak... da's wel doorbuffelen.

Was er trouwens een storing in het mobiel netwerk bij Vodafone? Heb de afgelopen 24 uur behoorlijk ellende met het ding gehad.
 
Hier T-mobile netwerk; altijd ellende.

Zit gewoon al 6 uur (!) te wachten op een kistje, een of andere debiel is het ding met een tandenborstel aan het poetsen. :')
 
:')

Hehe... even weer neergeploft.

Had Kato om zes uur aan de lijn en die zat met 33 graden zijn pak uit te drijven tussen Mannheim en Frankfurt, dus die zal tegen negen uur wel thuis zijn. Was wel enthousiast, dus da's altijd goed! Kan hij morgen meteen weer aan de bak... da's wel doorbuffelen.

Was er trouwens een storing in het mobiel netwerk bij Vodafone? Heb de afgelopen 24 uur behoorlijk ellende met het ding gehad.
*O* en geen problemen gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan