Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry ik zal 't goed maken.

dsc08461p.jpg
 
Wat 'n schoonheid :o
Zeker een bekend iets, die verkleurende passagiers zadeltjes :?
 
Wat 'n schoonheid :o
Zeker een bekend iets, die verkleurende passagiers zadeltjes :?

Verkleurde zadeltjes? Mij niet eens opgevallen... Zag wel laatst dat er wat markeert aan mijn linkpijp van mijn uitlaat, lijken wel beugeltjes afgebroken '( Zal wel even snel een foto ervan maken!
 
Verkleurde zadeltjes? Mij niet eens opgevallen... Zag wel laatst dat er wat markeert aan mijn linkpijp van mijn uitlaat, lijken wel beugeltjes afgebroken '( Zal wel even snel een foto ervan maken!
hm kan zo snel niet even inbeelden wat je bedoelt. Foto zal het wel duidelijker maken inderdaad.

24lscbb.jpg

Mijn zadeltje door de tijd heen wat fletser geworden denk ik. Nooit echt opgelet bij een nieuwe eerlijk gezegd.
 
hm kan zo snel niet even inbeelden wat je bedoelt. Foto zal het wel duidelijker maken inderdaad.

[afbeelding]
Mijn zadeltje door de tijd heen wat fletser geworden denk ik. Nooit echt opgelet bij een nieuwe eerlijk gezegd.

Bij jouw lijkt de linkpijp helemaal anders als bij mij (of ik vergis me, kan ook :+ ) Zal even snel fototje schieten, ik mis 2 beugeltjes en er is 1 beugeltje afgebroken... Lekker als je een fiets koopt in "nieuwstaat".... |(
 
Weet niet of je hier wat aan hebt?
2eowr9h.jpg


Jij hebt trouwens waarschijnlijk een katalysator ertussen zitten ;)
 
Om het oliefilter te vervangen zou je officieel de uitlaat eraf moeten pakken zodat je een dop op het nieuwe filter kunt zetten. Hoe doen jullie dit normaal?
 
Weer gevonden... Daarom was het dus zo stil opeens in het topic dat ik volgde |(

Mijn bijdrage aan visueel moois ;)

NqqY7.jpg


394Yz.jpg
 
Het ging gewoon super!
Ik heb een ritje gemaakt van 100-150 km... meer dan ik vooraf in de planning had...

Ik ben gewoon helemaal happy....

Ik ken de achtergrond niet, maar super dat je na zolang weer kon genieten van je bruut. Daar is ie voor gemaakt :]

Die laatste regel heb ik gewoon niet gelezen :X
 
Ik ken de achtergrond niet, maar super dat je na zolang weer kon genieten van je bruut. Daar is ie voor gemaakt :]

Die laatste regel heb ik gewoon niet gelezen :X
Ik heb reuma en dat gaat (gelukkig heel langzaam) achteruit...
Nu wil de pech dat ik enkele jaren gelede de ziekte van Pfeiffer heb gehad, wat extreme vermoeidheid met zich mee bracht... en moe zijn betekend veel slapen en niks doen... en laat dat laatste nu weer funest zijn voor reuma... :/
Sinds een jaar ben ik m.n. mijn handen weer behoorlijk aan het bewegen, en dat is dus heel goed... zo goed zelfs dat ik het weer aandurf om te rijden... :Y
De remhendel is dan wel voor mij aangepast zodat ik minimale kracht hoef te gebruiken.... dus voorlopig ben ik weer onder de pannen... *O*
Reuma maakt dat de spieren en botten langzaam steeds verder achteruit gaan maar ik heb geleerd dat er vele andere manieren zijn om mijn doel te bereiken en van elke goede dag optimaal te genieten... en dat doe ik dus ook... *D
 
Ik heb nu de upgrade waterpomp onder m'n 910R. Nou stond ik vanmiddag bij het stoplicht en wordt het apparaat nóg 104 graden Celsius.....hoe heet loopt die van jullie?

Hier nog een wat ouder plaatje van de mijne:

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu de upgrade waterpomp onder m'n 910R. Nou stond ik vanmiddag bij het stoplicht en wordt het apparaat nóg 104 graden Celsius.....hoe heet loopt die van jullie?

Hier nog een wat ouder plaatje van de mijne:

[afbeelding]

Mijn F4 stond vandaag op 112 graden :X Is hier wat aan te doen, kan toch niet de bedoeling zijn dat hij zo heet wordt?
 
Om het oliefilter te vervangen zou je officieel de uitlaat eraf moeten pakken zodat je een dop op het nieuwe filter kunt zetten. Hoe doen jullie dit normaal?

Je kan er ook een lange stevige schroevendraaier door tikken...draai je hem zo los,of een oliefilter sleutel met een ketting..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan