Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een gekke vraag, maar waarom is er in de "Naked bikes" afdeling van MF geen MV Agusta Brutale topic? Zijn er niet zoveel forumleden met een Brutale?

Ook ik ben een Brutale-eigenaar. Maar waarom een apart topic erbij. De MV-club eigenaren op het motor-forum is al niet zo groot en dit dan nog weer opsplitsen dat lijkt mij niet echt handig.

Maar doe vooral wat je niet laten kan. (een Brutale kopen }) )
 
Ook ik ben een Brutale-eigenaar. Maar waarom een apart topic erbij. De MV-club eigenaren op het motor-forum is al niet zo groot en dit dan nog weer opsplitsen dat lijkt mij niet echt handig.

Maar doe vooral wat je niet laten kan. (een Brutale kopen }) )

Misschien komen er meer MV rijders nu ze flink wat van de prijs hebben afgedaan :+
Ze gaan nu voor de kwantiteit ;) ipv exclusiviteit :P
 
Misschien komen er meer MV rijders nu ze flink wat van de prijs hebben afgedaan :+
Ze gaan nu voor de kwantiteit ;) ipv exclusiviteit :P
Ik hoop echt dat er meer MV rijders komen want van exclusiviteit alleen kan je niet eten.

De schoorsteen van zowel de fabriek/importeur/dealers moet tenslotte blijven roken.

Maar eerst zien dan geloven.
 
Voor nieuwe olie, er staat dat er 3.5l olie in de F4 1000S uit 2006 gaat. Betekend dat je dus met 4l weg kom of wordt het vullen van de oliefilter niet meegenomen zodat je meer nodig heb?

Ik wil deze bestellen: http://www.ebay.de/itm/Agip-Formula...ftradteile&hash=item3f1a779a2b#ht_2367wt_1162

zou er nog een verschil zijn met deze welke er net anders uit ziet en de standaard API SG is ipv API SJ:
Agip FORMULA Racing 4T 10W 60 1Liter Dose | eBay

Hoor het graag over de hoeveelheid en de keuze :}
Goed cotroleren dat je bij die ene geen 2takt volgens plaatje krijgt! De ander zegt iets over een opvolger eni i-ride 10W 60
 
Ook ik ben een Brutale-eigenaar. Maar waarom een apart topic erbij. De MV-club eigenaren op het motor-forum is al niet zo groot en dit dan nog weer opsplitsen dat lijkt mij niet echt handig.

Maar doe vooral wat je niet laten kan. (een Brutale kopen )

Ben het er wel mee eens. 1 is prima. Anders moet ik weer 2 topics bijhouden.. ;)

Verder is volgens mij een Brutale ook een echte sportmotor (alleen het plastic is er afgewaaid), dus hier wel thuis *D
 
Beste MG-42, het is niet zo dat ik me eraan stoor ofzo hoor maar het valt me wel op dat iedere post van je MV-provocerend is. Wat voor soort genoegen schep je hier uit of wat is er in het verleden gebeurt dat dit soort posts rechtvaardigt?
 
Eerder heb ik hier laten weten dat ik nog onderdelen voor de 750 F4 te koop had.
Veel daarvan, ongeveer 80%, is verkocht. Omdat ik het defecte motorblok eigenlijk in zijn geheel wou verkopen heb ik deze intact gelaten. Echter was er geen vraag naar en heb besloten het motorblok in losse onderdelen te verkopen.
Het motorblok is nu gedemonteerd en wil ik nu dus ook hier te koop aanbieden voor degene die nog een onderdeel hiervan nodig hebben.
Enige wat er niet meer op zit is de koppelingscilinder, verder is alles dus aanwezig.
Foto's staan hier
 
Beste MG-42, het is niet zo dat ik me eraan stoor ofzo hoor maar het valt me wel op dat iedere post van je MV-provocerend is. Wat voor soort genoegen schep je hier uit of wat is er in het verleden gebeurt dat dit soort posts rechtvaardigt?

MG-42 is een beetje ons oudje op het balkon, zoals bij de muppetshow. Heeft niet veel zinnigs te melden en vooral negatief en vindt zichzelf dan grappig.... Nog even en ik ga me nog aan 'em hechten :X
 
MV AGUSTA GP 500
Everything old is new again.
May 4, 2012 By Bruno dePrato

MV-Agusta-GP-500.jpg


In addition to their great contributions to the development of the new 675 F3, HRT engineers Ezio and Maurizio Mascheroni and Enrico Sironi created a perfect copy of Giacomo Agostini’s world-title-winning three-cylinder GP 500. Every detail is perfect because Sironi was a member of the legendary MV Agusta technical team and still has copies of all the original drawings. He also is the director of the MV Agusta museum in Cascina Costa. The trio duplicated the molds for the sand-cast aluminum and magnesium engine components using the same alloys as the originals and machined them to identical specifications. They also replicated the 35mm Ceriani fork and 230mm four-shoe front drum brake. I didn’t dare ask how big the financial investment was or the number of man-hours involved.

MV-Agusta-GP-500-engine.jpg


Consent Form | Cycle World
 
Weet iemand of er in de sleutels van een F4 2006S een chip zit om te starten?

Heb namelijk een reserve sleutel besteld welke ik op maat kan laten maken bij een sleutelmaker, maar nu hoorde ik dat dit wellicht niet gaat werken omdat er in de orginele sleutels een chip zou zitten. Weet iemand of dit waar is?
 
Weet iemand of er in de sleutels van een F4 2006S een chip zit om te starten?

Heb namelijk een reserve sleutel besteld welke ik op maat kan laten maken bij een sleutelmaker, maar nu hoorde ik dat dit wellicht niet gaat werken omdat er in de orginele sleutels een chip zou zitten. Weet iemand of dit waar is?

onzin, alleen na 2010
 
Net weer terug van Man, de Manx. Gelukkig mooi weer de hele week. Alleen op de terugreis van de boot af een lekke band. Lang leve de ANWB, die heeft er een prop in gedaan.
 
Beste MG-42, het is niet zo dat ik me eraan stoor ofzo hoor maar het valt me wel op dat iedere post van je MV-provocerend is. Wat voor soort genoegen schep je hier uit of wat is er in het verleden gebeurt dat dit soort posts rechtvaardigt?

hahahaha, ik rij Ducati en MV...beide altijd commentaar van mensen! En kan ze soms geen ongelijk geven, aan een Duc kan ook heel veel stuk gaan en een MV heeft ook zo zn karaktertrekje...en kan MG42 ook geen ongelijk geven, de F3 is wel een erg goedkoop ogend fietsje... bijv gietwerk van de vorpoten is gewoon conform Hyosung eisen geloof...zonde!!!!! En zo ziet de hele f3 eruit vind ik, niet te vergelijken met de F4 en zijn aanverwanten.... toch wel een beetje een gemiste kans... idee en concept van de F3 vind ik wel gaaf en helemaal MV!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan