Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y Dacht al dat jij het was, vandaar mijn overdreven gezwaai :+


Haha, was me niet eens echt opgevallen :o Stond nog ff op de parkeerplaats, dacht die gaat wel een paar rondjes..
Was waarschijnlijk laatste keer op de dijk met de 10 '(
Ze hebben mij 2 maanden terug ook (uiteindelijk) gepakt :(
Moet het nu maar wat rustiger aan doen en dat gaat niet lukken op de 10.
Die staat nu dus ook in de verkoop en gaat een speed triple voor terug komen :]
 
Haha, was me niet eens echt opgevallen :o Stond nog ff op de parkeerplaats, dacht die gaat wel een paar rondjes..
Was waarschijnlijk laatste keer op de dijk met de 10 '(
Ze hebben mij 2 maanden terug ook (uiteindelijk) gepakt :(
Moet het nu maar wat rustiger aan doen en dat gaat niet lukken op de 10.
Die staat nu dus ook in de verkoop en gaat een speed triple voor terug komen :]

Waren al 2 uur bezig, reed op het eind behoorlijk wat politie O-) Speed triple?! Hoezo geen mooi MV brutale 8-) Geintje: super keuze een speed triple!

Kan je alleen 1 ding meegeven: je gaat echt niet langzamer rijden met een andere motor.... Nadat ik was gepakt met 70 te hard heb ik het ook geprobeert op een SD, zat het voorwiel alleen maar in de lucht (hielp dus ook niet). Het enige wat echt helpt: Stoppen met motorrijden (op straat) of gewoon niet meer te hard rijden..... :')
 
Geen politie gezien O-)
Rij nu bijna alleen nog met het regionale clubje, dat gaat allemaal niet zo verschrikkelijk hard.
Behalve toen ik voorop reed en op een lege provinciale weg kwam :')
Trok de eerste 3 versnellingen volgas door (je weet hoe dat gaat op de 10 *D ) Lasergun, stoppen en inleveren maar. 144 gemeten -O- *O* ;) De rest mazzel want alleen de voorste de lul.

SD is natuurlijk wel een hooligan bike :X
Op de dijkjes hier staat eigenlijk nooit politie, dus als ik maar niet zo kneiter hard op de provinciale en snelwegen ga is het goed :P
 
Heb lekker vakantie en afgelopen anderhalf week afwisselend op de MV en de XS rondgekacheld, dat zou ik wel een paar maanden kunnen volhouden....

Vandaag in Slenaken een F4 grijs/rood tegengekomen, ik dacht te zien dat het een vrouw was anders een man met lange haren, moest gelijk denken aan tjemig een meid op een mv etc
Ik heb extra hard gezwaaid maar geen response, bocht was te spannend :)
 
Zolder vorige maand..
full
 
Gisteren met de ANWB naar huis gebracht....kapte er mee met 160 km/per uur,lekker op de linkerbaan

Maar goed op de vluchtstrook..zekeringen etc gecontroleerd alles goed,naar service center ANWB vervoerd,3 man 2 uur gekeken konden het niet vinden,op transport naar huis,vandaag eens zelf gaan kijken.

*startmotor draait.
*branstofpomp draait.
*injectoren worden aangestuurd.
*Bougies vonken.

Wat brandstof met een injectiespuit op de gasklep huizen gespoten,effe lopen!

O.K geen brandstof na de pomp,tank weer eraf,pomp eruit,wat bleek toevoerslang vanaf de pomp los!!vast gemaakt,toch maar met rvs slangenklem vastgezet,alles teruggebouwd en lopen weer..

Nog even naar DIPI gebeld voor eventueel advies..maar hier ben ik klaar mee ,wat een hork..
 
Alleen krijg de afdichting van de pomp niet dicht blijft iets lekken,grote o-ring niet goed geplaatst?..morgen maar eens kijken..
 
Hey luitjes,

Mijn voorvorkvering lekt en wil deze samen met mijn achteras gaan maken binnenkort.

Louise.de heeft jammegenoeg niet de nodige onderdelen voor dit.

Waar kan ik de vloeistof en de afdichtrubbers in NL, Belgie of Duitsland verkijgen? (Dit is toch ook het enige wat ik nodig heb of niet? Naast dat ik mijn voorvorken weer glad moet krijgen zodat de rubbers niet weer gaan lekken).

Als laatste, is er nog een specifieke oliefilter en olie die aanbevolen wordt voor de F4 uit 2006?
 
Alleen krijg de afdichting van de pomp niet dicht blijft iets lekken,grote o-ring niet goed geplaatst?..morgen maar eens kijken..
dat probleem ken ik. Die O-ring hoort in de bovenste rand te liggen. Dat was bij mij niet het geval, de gene die erin zat was te groot (geen idee hoe die ooit dicht heeft gezeten). Oplossing was een nieuwe, uiteraard juiste diameter, O ring te kopen. Was met de hele unit naar een zaak gegaan om meteen te passen.
 
dat probleem ken ik. Die O-ring hoort in de bovenste rand te liggen. Dat was bij mij niet het geval, de gene die erin zat was te groot (geen idee hoe die ooit dicht heeft gezeten). Oplossing was een nieuwe, uiteraard juiste diameter, O ring te kopen. Was met de hele unit naar een zaak gegaan om meteen te passen.


Klopt precies wat je zegt..O-ring te groot geworden..vreemd nieuwe gehaald,is het zelfde als van Ducati 916 etc,maar ben naar groot handel gegaan,en daar eentje gehaald,op rek..van de baas.. ietsje dikkere genomen,beetje siliconevet eraan en zit er perfect in en dicht..en morgen de Eifel..(mv met bagagerekje wel lelijk)
 
Laatst bewerkt:
Hey luitjes,

Mijn voorvorkvering lekt en wil deze samen met mijn achteras gaan maken binnenkort.

Louise.de heeft jammegenoeg niet de nodige onderdelen voor dit.

Waar kan ik de vloeistof en de afdichtrubbers in NL, Belgie of Duitsland verkijgen? (Dit is toch ook het enige wat ik nodig heb of niet? Naast dat ik mijn voorvorken weer glad moet krijgen zodat de rubbers niet weer gaan lekken).

Als laatste, is er nog een specifieke oliefilter en olie die aanbevolen wordt voor de F4 uit 2006?

Voorvorkseals bij de lokaleseal groothandel(Brammer),effe opmeten, vaak staan de afmetingen erop,scheelt een hoop met de dealer.

zijn je poten niet glad dan?of zijn de seals gewoon uitgedroogd?dat is meestal het geval.

oliefilter van Hiflo 554 of bosch p 2061 verkrijgbaar automaterialenboer.

ik heb in mijn f4 750 Kroon 15w50 expulsa RR
 
Voorvorkseals bij de lokaleseal groothandel(Brammer),effe opmeten, vaak staan de afmetingen erop,scheelt een hoop met de dealer.

zijn je poten niet glad dan?of zijn de seals gewoon uitgedroogd?dat is meestal het geval.

oliefilter van Hiflo 554 of bosch p 2061 verkrijgbaar automaterialenboer.

ik heb in mijn f4 750 Kroon 15w50 expulsa RR

Fout! AGIP 10W60 only.
 
MV schrijft dat Agip voor zoals Bikemotel al aangaf. Dipi smeet er altijd Motorex in. Ik heb zelf laatst ook gewoon Agip erin geknikkerd. Filer bestel ik altijd een origineel.Kost een eurootje of 11-12 .
 
Klopt precies wat je zegt..O-ring te groot geworden..vreemd nieuwe gehaald,is het zelfde als van Ducati 916 etc,maar ben naar groot handel gegaan,en daar eentje gehaald,op rek..van de baas.. ietsje dikkere genomen,beetje siliconevet eraan en zit er perfect in en dicht..en morgen de Eifel..(mv met bagagerekje wel lelijk)
mooi zo! *D
 
MV schrijft dat Agip voor zoals Bikemotel al aangaf. Dipi smeet er altijd Motorex in. Ik heb zelf laatst ook gewoon Agip erin geknikkerd. Filer bestel ik altijd een origineel.Kost een eurootje of 11-12 .
Waar bestel je dit orgineel?

En wat denken jullie van deze olie: Liqui Moly Motorcycle 10W-60 SYNTH 4T 5ltr Oil TOP SPEC?
Hier te koop: Liqui 10W-60 | eBay
 
Liefhebbers die volgende maand een dagje willen rijden op het circuit van Croix (Frankrijk) kunnen zich melden bij de MV Agutsa Owners Club Benelux.

3 september Circuitdag Croix en Ternois (Noord-Frankrijk)
6 heats van 20 min. Begeleiding is aanwezig. Een gezellig dagje op het circuit.
Inschrijfgeld: 80,- euro
Aankomst: zondag 2 september
Circuitdag: maandag 3 september
Terugreis: dinsdag september
Vind je het gezellig om alleen even te komen kijken ben je natuurlijk van harte welkom!
Contactpersoon Frank Feringa
Meer informatie of aanmelden? Stuur een mail naar frankferinga@mvclub.nl


www.mvocb.nl
 
Laatst bewerkt:
Liefhebbers die volgende maand een dagje willen rijden op het circuit van Croix (Frankrijk) kunnen zich melden bij de MV Agutsa Owners Club Benelux.

3 september Circuitdag Croix en Ternois (Noord-Frankrijk)
6 heats van 20 min. Begeleiding is aanwezig. Een gezellig dagje op het circuit.
Inschrijfgeld: 80,- euro
Aankomst: zondag 2 september
Circuitdag: maandag 3 september
Terugreis: dinsdag september
Vind je het gezellig om alleen even te komen kijken ben je natuurlijk van harte welkom!
Contactpersoon Frank Feringa
Meer informatie of aanmelden? Stuur een mail naar frankferinga@mvclub.nl

Kun je gelijk lid worden ;)

www.mvocb.nl


Lijkt me leuk maar...wanneer komt er een forum op de website van de Club?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan