Het MV Agusta topic deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een Purolator olie filter goed? Kan er 2 voor 20 dollar bestellen.

Vervangen jullie de brandstof filter ook regelmatig?
 
Ben persoonlijk gewoon voor het originele mv agusta filter gegaan. Was ook maar iets van 13 euro ofzo (?). Ik mag zelf nog niet legaal rijden dus onderhoud gepleegd aan de motor waaronder inderdaad het brandstoffilter vervangen. Is gewoon een ordinair filter welke oa wordt gebruikt in bmw's.
 
Lijkt me leuk maar...wanneer komt er een forum op de website van de Club?

Dit is inderdaad een goed idee en we hebben het met het (clubje) vaker over gehad. Ik ben zelf geen voorstander van versplintering.

We hebben dit forum waar veel leden naar kijken alleen niet reageren en er is ook het mvagusta.net forum. Maar als er behoefte is kan dit eenvoudig worden gemaakt. We hebben dan wel een moderator nodig dit alles wil coördineren en die hebben we nu niet. Als er mensen zijn die dit dan vrijwillig willen doen kunnen zich bij mij melden floris@kooimanbeveiliging.nl 28 okt. is de jaarvergadering en kan worden besloten hoe of wat.
 
Floris wat zijn de plannen voor:

5C69B77BCDABC00FDC6755546BFE035E.jpg


Liefhebbers die volgende maand een dagje willen rijden op het circuit van Croix (Frankrijk) kunnen zich melden bij de MV Agutsa Owners Club Benelux.

3 september Circuitdag Croix en Ternois (Noord-Frankrijk)
6 heats van 20 min. Begeleiding is aanwezig. Een gezellig dagje op het circuit.
Inschrijfgeld: 80,- euro
Aankomst: zondag 2 september
Circuitdag: maandag 3 september
Terugreis: dinsdag september
Vind je het gezellig om alleen even te komen kijken ben je natuurlijk van harte welkom!
Contactpersoon Frank Feringa
Meer informatie of aanmelden? Stuur een mail naar frankferinga@mvclub.nl


www.mvocb.nl
 
Gisteren met de ANWB naar huis gebracht....kapte er mee met 160 km/per uur,lekker op de linkerbaan

Maar goed op de vluchtstrook..zekeringen etc gecontroleerd alles goed,naar service center ANWB vervoerd,3 man 2 uur gekeken konden het niet vinden,op transport naar huis,vandaag eens zelf gaan kijken.

*startmotor draait.
*branstofpomp draait.
*injectoren worden aangestuurd.
*Bougies vonken.

Wat brandstof met een injectiespuit op de gasklep huizen gespoten,effe lopen!

O.K geen brandstof na de pomp,tank weer eraf,pomp eruit,wat bleek toevoerslang vanaf de pomp los!!vast gemaakt,toch maar met rvs slangenklem vastgezet,alles teruggebouwd en lopen weer..

Nog even naar DIPI gebeld voor eventueel advies..maar hier ben ik klaar mee ,wat een hork..

Daar ben je mooi klaar mee ;(
Dipi, is dat niet van die doorrijder :X
 
aha nooit wat van meegekregen. Maar zoiets zullen we maar laten voor wat het is. ;)

Iemand hier een eigen kentekenhouder gemaakt voor z'n f4?
 
Ehhmmmm, van m'n F4 1000 van 2005: de bevestiging van de clip on, en dan met name het scharnier/fixatie pen: dat piefje wat er bovenop zit; kan dat er af zodat de clip on verder omhoog zit en eigenlijk strak tegen de onderkant van de kroonplaat ligt?
 

Het was er heet, gelukkig liepen de bad toeristen af en toe het water in !!

P1020846.jpg

P1020849.jpg

P1020841.jpg

P1020835.jpg

P1020861.jpg
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn jullie gebleven, ik was jullie al kwijt -O- Ik miste de link in het oude topic.

Naja, heb eigenlijk niet veel te melden maar heb nog een paar plaatjes uit de oude doos die ik jullie niet wou onthouden.



2012-06-29210122.jpg

2012-06-29210104.jpg

2012-06-29210055.jpg

2012-06-29210052.jpg

2012-06-29210036.jpg


Nog een aantal foto`s van de TT-nightride. Het was in elk geval zeer geslaagd :)
 
dat piefje hoort in een gaatje volgens mij, waardoor draaien van de clipon niet mogelijk is. Dus hij zit te laag en gedraaid?

Dat piefje zit ook in het gaatje ( *O* ) en zo kan de clip on idd niet draaien. Maar zo zit er nog wel ruimte tussen onderzijde kroonplaat en bovenzijde clip on. Niet veel, maar wellicht kan de clip on helemaal strak onder tegen de kroonplaat aan door het piefje weg te halen (moet er natuurlijk wel een 2e piefje on het 1e piefje zitten om de clip on op z´n plek te houden....) Wat een verhaal zeg! Snap jij het nu nog? Ik nog maar net.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan