MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moest net even naar Grootveld zet motor neer komt er vrouw op mij af: "je bent wat verloren" krijg ik mijn kentekenplaat in mijn handen van haar. Blijkbaar was het plastic gaar en gaf hij het op. Gelukkig vond die mevrouw hem wel blij mee :P. Scheelt een hoop gezeur.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een t-shirt van Chael met "Medium Rare" erop :D Prachtig figuur die gozer haha :P

"You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Almere... Ze zit nu op een gewone school waar ze geen uitdaging heeft. Als ze ergens om vraagt, wordt er op deze school weinig tot geen gehoor aan gegeven.
Dus dit wordt echt helemaal leuk voor haar!!

Leuk voor je oudste zoon..! Wat wordt er bedoeld met VWO-talent? Extra aandacht oid?

Ja, ik herken het probleem en dat is op de Leonardo wel over. Gelukkig wordt ze geplaatst, zal haar goed doen.

En wat VWO talent betreft, dit zegt de school er zelf over :

In het schooljaar 2011-2012 zijn we gestart met TalentHZM een onderwijsconcept speciaal ontwikkeld voor meer- en hoogbegaafde leerlingen. Het onderwijs in deze klas is vraaggestuurd wat wil zeggen dat de vragen van de leerlingen centraal staan. Het mentoraat speelt een belangrijke rol. Hier wordt een koppeling gemaakt tussen de cognitieve en de sociaal-emotionele ontwikkeling van de leerling. De nadruk ligt op een passende uitdaging wat dit onderwijs zeer geschikt maakt voor meer- en hoogbegaafde leerlingen die in het reguliere onderwijs niet altijd aan hun trekken komen. Het basisniveau in deze klas is vwo en daarnaast volgen deze leerlingen ook de vakken filosofie en design. Daarnaast maakt de leerling een keuze tussen masterclasses of klassieke talen. Voorbeelden van masterclasses zijn: Spaans, logica en sterrenkunde.

Het sluit in ieder geval netjes aan op het leonardo onderwijs, en dat beviel ons wel.

Hij is nu ook al een jaartje bezig met Spaans en aangezien mijn vriendin ook Spaans spreekt weet ik niet of ze het over mij hebben als ze ineens in lachen uitbarsten :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je alleen een sloop exemplaar aanbieden dat we nog achter hebben staan... 8-)
Gebruiken we zelf voor donoronderdelen, maar is voor ons onhandig. *D

Nee dank je... heb een bod uitgebracht op een mooie rooie. Nu even wachten of ik een berichje terug krijg.
 
Ik wil een t-shirt van Chael met "Medium Rare" erop :D Prachtig figuur die gozer haha :P

"You tell Anderson Silva I'm coming over and I'm kicking down his backdoor and patting his little lady on the ass and I'm telling her to make me a steak, medium-rare just how I like it."
_O-
 
Ik heb foto's gevonden van vorige week vrijdag dagje spelen op Mettet! *O*

1e sessie ging compleet niet door omdat er een zware crash daarvoor was gebeurt. -O- Gebroken voet/ribben/arm... AUW!! :/

2e sessie mochten we dan wel! Eerste rondjes was nog ff wennen om na zo lang weer op de brommer te zitten.

20120629-mettet-3004.jpg


Maar voelde me snel weer thuis! *SCHRÁÁÁPP* 8-)

20120629-mettet-3175.jpg


3e sessie was nat, half gereden, maar omdat het weer begon te spetteren vond ik het weinig aan en ben ik gestopt.

4e,5e en 6e sessie waren lekker droog, dus nog flink kunnen spelen. Zonder de grens op te zoeken, want dit was m'n straatfiets en had absoluut geen zin om met grindbak-exceem op frame en achterbrug thuis te komen! :N Wel ff ouwe kuipen erop gedaan, maar ook die hebben het asfalt niet gezien. :)

Nieuwe heaumeau-laarsjes bevielen uitstekend! :+ *O*

20120629-mettet-4138.jpg


Specialiteit... buitenom voorbij! :P (Dit is één foto van een reeks van 10 ofzo, dat ik die gast voorbij ga!) *D

20120629-mettet-3765.jpg


Omgooien in de Belgische corkscrew! Mag wel iets minder enthousiast uit het zadel... :P

20120629-mettet-4243.jpg


M'n pa op de aangepaste SR500 caféracer! :}

20120629-mettet-4377.jpg


André, m'n broer op de Muz 660! *D

20120629-mettet-4159.jpg


Was een geslaagd dagje! :Y
 
Dat idee heb ik ook een beetje er wordt wel heel erg een hype van gemaakt vind ik.
Beetje hetzelfde als met Condit vs Diaz.
kijken er gelijk een miljoen extra in the usa hetzelfde hier nu telkenns met klitcko gebeurd ook iedere keer wat anders kijkt er geen hond.
btw zaterdag is ie er weer klitcko
 
In Japan is er nu nieuwe organisatie kwa MMA. UFC wordt beetje te dominant. Bellator is ook wel vet om te kijken.
 
Mogguh
We zijn er weer een beetje bij. Gisteren nog een gezellig avondje moeten doen, maar ondanks de duizeligheid toch kunnen volhouden. Helaas pas half 2 er in kunnen duiken en weer om 6 uur op. Maar geen koppijn meer *O*
Thnx allemaal!

Wel de motor maar laten staan vandaag voor de zekerheid :+

Sjit... Eifel.... heb kaarten voor Zand festival in Almere 18 augustus... mmm Scheisse... nog ff hard nadenken... gaan paar andere misschien niet zo leuk vinden als ik niet op kom dagen.

Jah.. er worden idd een paar gasten in de Eifel niet blij als je er niet bij bent :Y

:+

@hoogbegaafde kindertjes *O*
 
Jan was jij maandagmiddag bij de nijhof ?
dan heb ik je gespot
Yep :Y

Dat kan niet missen toch?
Ik heb foto's gevonden van vorige week vrijdag dagje spelen op Mettet! *O*

1e sessie ging compleet niet door omdat er een zware crash daarvoor was gebeurt. -O- Gebroken voet/ribben/arm... AUW!! :/

2e sessie mochten we dan wel! Eerste rondjes was nog ff wennen om na zo lang weer op de brommer te zitten.

[afbeelding]

Maar voelde me snel weer thuis! *SCHRÁÁÁPP* 8-)

[afbeelding]

3e sessie was nat, half gereden, maar omdat het weer begon te spetteren vond ik het weinig aan en ben ik gestopt.

4e,5e en 6e sessie waren lekker droog, dus nog flink kunnen spelen. Zonder de grens op te zoeken, want dit was m'n straatfiets en had absoluut geen zin om met grindbak-exceem op frame en achterbrug thuis te komen! :N Wel ff ouwe kuipen erop gedaan, maar ook die hebben het asfalt niet gezien. :)

Nieuwe heaumeau-laarsjes bevielen uitstekend! :+ *O*

[afbeelding]

Specialiteit... buitenom voorbij! :P (Dit is één foto van een reeks van 10 ofzo, dat ik die gast voorbij ga!) *D

[afbeelding]

Omgooien in de Belgische corkscrew! Mag wel iets minder enthousiast uit het zadel... :P

[afbeelding]

M'n pa op de aangepaste SR500 caféracer! :}

[afbeelding]

André, m'n broer op de Muz 660! *D

[afbeelding]

Was een geslaagd dagje! :Y
Leuk familie uitje :}
 
Ik heb foto's gevonden van vorige week vrijdag dagje spelen op Mettet! *O*

1e sessie ging compleet niet door omdat er een zware crash daarvoor was gebeurt. -O- Gebroken voet/ribben/arm... AUW!! :/

2e sessie mochten we dan wel! Eerste rondjes was nog ff wennen om na zo lang weer op de brommer te zitten.

[afbeelding]

Maar voelde me snel weer thuis! *SCHRÁÁÁPP* 8-)

[afbeelding]

3e sessie was nat, half gereden, maar omdat het weer begon te spetteren vond ik het weinig aan en ben ik gestopt.

4e,5e en 6e sessie waren lekker droog, dus nog flink kunnen spelen. Zonder de grens op te zoeken, want dit was m'n straatfiets en had absoluut geen zin om met grindbak-exceem op frame en achterbrug thuis te komen! :N Wel ff ouwe kuipen erop gedaan, maar ook die hebben het asfalt niet gezien. :)

Nieuwe heaumeau-laarsjes bevielen uitstekend! :+ *O*

[afbeelding]

Specialiteit... buitenom voorbij! :P (Dit is één foto van een reeks van 10 ofzo, dat ik die gast voorbij ga!) *D

[afbeelding]

Omgooien in de Belgische corkscrew! Mag wel iets minder enthousiast uit het zadel... :P

[afbeelding]

M'n pa op de aangepaste SR500 caféracer! :}

[afbeelding]

André, m'n broer op de Muz 660! *D

[afbeelding]

Was een geslaagd dagje! :Y
mooie familie dag *O*

Yep :Y

Dat kan niet missen toch?
zag het pas laat en was met de auto
 
[spam]

Voor de geïnteresseerden, a.s. maandag is de kijkdag en gaat de veiling van start van Restaurant 't Nieuwe Kompas te Loosdrecht.. misschien zitten er leuke dingetjes tussen die voor leuke prijsjes zijn aan te schaffen, check: www.dekokveilingen.nl

ow p.s.: m'n huidige motor heb ik ook vanuit een faillissentsveiling en is inmiddels de 2e motor die ik uit een faillissementsveiling kocht.. tot op heden nog geen slechte ervaring mee *O*

[/spam]

:+

binnenkort ook iets met sanitair (mooie wastafels, div. kranen, douchewanden etc.) waarschijnlijk.. Romani in Hilversum is nl ook failliet :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan