MF Gooi & Vechtstreek Deel één-twee-drie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y veel elke maand open maken en met stofzuiger en satestokje(zonder vlees) stof weghalen dan voorkom je dat ie doorbrand
NOOOOOOOIIIIT doen! :o :X |(

Vanwege statische elektriciteit kan een stofzuiger je componenten op de printplaten slopen! Dan kun je je moederbord/videokaart weggooien! :Y

10 bar is beter maar ook niet geheel ESD veilig... :P
 
ik zou niet aan die imitatie bende beginnen...


full
 
ik zou niet aan die imitatie bende beginnen...
Het gaat om een stuk aluminium dat door een CNC gestuurde freesbank wordt uitgespuugd. Wat kan daar aan mis zijn? :?
Als je het nu hebt over de Chinese kloon van de BMW X5 of een Triumph Explorer....... dan zou ik jouw opmerking snappen. ;)
 
Het gaat om een stuk aluminium dat door een CNC gestuurde freesbank wordt uitgespuugd. Wat kan daar aan mis zijn? :?
Als je het nu hebt over de Chinese kloon van de BMW X5 of een Triumph Explorer....... dan zou ik jouw opmerking snappen. ;)


Kijk even naar mijn aluminium hebbedingetjes die onderhand van zwart naar paars zijn gemuteerd............goedkope immi bende :')
 
Kijk even naar mijn aluminium hebbedingetjes die onderhand van zwart naar paars zijn gemuteerd............goedkope immi bende :')
Die heb ik inderdaad ook voorbij zien komen. Ik moet zeggen dat die dingen van F&S netjes blijven.......... tot nu dan...... :9
Op mijn Fireblade had ik ook van die Pazzo dingen a €250 per paar en zelfs die waren verschoten toen ik 'm verkocht.
 
Die heb ik inderdaad ook voorbij zien komen. Ik moet zeggen dat die dingen van F&S netjes blijven.......... tot nu dan...... :9
Op mijn Fireblade had ik ook van die Pazzo dingen a €250 per paar en zelfs die waren verschoten toen ik 'm verkocht.


Ik ga binnenkort de originele er weer op zetten...... remt en koppelt ook :')
 
Naaf :W

Jackyp weet waarom de HAP de HAP heet ;)
Emy deed hap in haar neus ;(
ff tetanus gehaald just in case.
Krijgt ze meteen antibioticakuur mee :+

Neus kan net geen piering in :P
 
Het gaat om een stuk aluminium dat door een CNC gestuurde freesbank wordt uitgespuugd. Wat kan daar aan mis zijn? :?
Als je het nu hebt over de Chinese kloon van de BMW X5 of een Triumph Explorer....... dan zou ik jouw opmerking snappen. ;)
zullen vast ook wel verschillen zijn in kwaliteit van het aluminium, maar snap je punt. Al zal ik toch eerder geneigd zijn om voor het 'origineel' te gaan of een goed b-merk alternatief.


@bartje; ahhh heeft dus een logische functie :+
@hap; auw -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan