Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan niet wachten ,beest is van stal

1zb8014.jpg


2eoiftg.jpg


13yp5l5.jpg
 
@snarf61: heb jij nou boven jouw ruitje nog een extra ruitje? Helpt dit goed tegen turbulentie? Ik heb zelf de grote ruit via Kawasaki, maar als ik rechtop zit nog aardig wat last van turbulentie..
 
@snarf61: heb jij nou boven jouw ruitje nog een extra ruitje? Helpt dit goed tegen turbulentie? Ik heb zelf de grote ruit via Kawasaki, maar als ik rechtop zit nog aardig wat last van turbulentie..

Ik heb ook zo'n ruitje, van Frans overgenomen, en ik heb met duo af en toe nog wel last van turbulentie. Maar het kan natuurlijk ook met je type of merk helm te maken hebben, wij hebben 2 systeemhelmen van Caberg, de Duke en die schijnen gevoelig te zijn.
 
Dankjewel voor je reactie. Heb jij of iemand anders misschien een meer gedetailleerde foto van het bevestigde ruitje? En waar zijn deze los te verkrijgen?
 
Dankjewel voor je reactie. Heb jij of iemand anders misschien een meer gedetailleerde foto van het bevestigde ruitje? En waar zijn deze los te verkrijgen?

1zp1np1.jpg


mra_vario_touring_windscherm_1.jpg


66152469-1.jpg


MRA Tour Ruit, o.a. verkrijgbaar bij Lois.nl of MLM-Parts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij zijn deze ruiten leverbaar met dat opzetstuk/spoiler er al aan vast. O.A. MRA
Had hem ook op de Tiger 1050 uiteindelijk opzetstuk/spoiler verwijderd en dat beviel me veel beter.

Ik zelf heb de originele smoke ruit van Kawasaki en die is hoger dan de af fabriek ruit.
Bevalt me uitstekend.
 
Ik heb zelf ook een originele Kawasaki ruit, alleen dan de 'normale' in plaats van de smoke. Het betreft bij mij ook de niet-af-fabrieks-ruit, maar een extra hoge. Alleen heb ik als ik volledig rechtop zit nog wel last van turbulentie.
 
Je kunt overal je geld aan besteden maar met ruitjes kom je er nooit uit.
Wind, mee of tegen uit welke hoek, grote of kleine mannen het is nooit het zelfde. Het blijft een persoonlijke zaak. Zie m'n bericht van 5 januari 2018

Groeten Bertje
 
Je kunt overal je geld aan besteden maar met ruitjes kom je er nooit uit.
Wind, mee of tegen uit welke hoek, grote of kleine mannen het is nooit het zelfde. Het blijft een persoonlijke zaak. Zie m'n bericht van 5 januari 2018

Groeten Bertje


Ik ben jaren geleden al gestopt met al die shit. Ik heb een paar goede otoplastieken aan laten meten en neemt de "herrie" voor lief.

Als ik uit de wind wil zitten stap ik wel in de auto :+
 
Volgens mij zijn deze ruiten leverbaar met dat opzetstuk/spoiler er al aan vast. O.A. MRA
Had hem ook op de Tiger 1050 uiteindelijk opzetstuk/spoiler verwijderd en dat beviel me veel beter.

Ik zelf heb de originele smoke ruit van Kawasaki en die is hoger dan de af fabriek ruit.
Bevalt me uitstekend.

Ik heb de smoke ruit puur voor het uiterlijk, of deze daadwerkelijk mij beter zou bevallen dan de originele blanco ruit :? , geen idee heb er nooit mee gereden. :]
 
Was vandaag ff bij MCRijen en daar ff gevraagd naar een alternatief voor een ruit. Heeft iemand hier ervaring met een GIVI Airflow ruit? Zijn 2 ruiten over elkaar waarbij je de 2e ruit ook nog in hoogte kunt verschuiven. (Om maar weer de ruitendiscussie aan te slingeren :) )
 
Op het Engelstalige forum (www.versys1000.com) is dit, naast de Puig, een van de favorieten. Niet voor de looks, wel voor de effectiviteit.

Ikzelf heb overigens ook een Givi, maar dan niet de Airflow, (maar wel de D4120ST, Google maar) en die bevalt me uitstekend. En vind ik een stuk mooier :-).
 
Trouwens, als je bij MCRijen shopt, dan wonen we wellicht bij elkaar in de buurt. Als je een keer samen wilt touren houd ik me aanbevolen!
 
Ik ben jaren geleden al gestopt met al die shit. Ik heb een paar goede otoplastieken aan laten meten en neemt de "herrie" voor lief.

Als ik uit de wind wil zitten stap ik wel in de auto :+

Wat dan als je helm je hoofd laat wobbelen ? ik ga mijn oude Shark eens proberen.

Was vandaag ff bij MCRijen en daar ff gevraagd naar een alternatief voor een ruit. Heeft iemand hier ervaring met een GIVI Airflow ruit? Zijn 2 ruiten over elkaar waarbij je de 2e ruit ook nog in hoogte kunt verschuiven. (Om maar weer de ruitendiscussie aan te slingeren :) )

P1160402sm.jpg


Deze dus, nog niet eerder tegen gekomen..
 
Ik heb op een motorscooter die ik heb gehad het Givi Airflow scherm gehad. Werkt perfect door de verstelbaarheid en de vorm, maar dat is ook meteen het nadeel, want niet iedereen vindt hem mooi. Als uiterlijk geen rol speelt, is het een goede keus.
 
Ik heb op een motorscooter die ik heb gehad het Givi Airflow scherm gehad. Werkt perfect door de verstelbaarheid en de vorm, maar dat is ook meteen het nadeel, want niet iedereen vindt hem mooi. Als uiterlijk geen rol speelt, is het een goede keus.

Heeft inderdaad voor- en nadelen. Uiterlijk is wel een dingetje inderdaad maar het praktisch overwicht ook. Maar om met zo'n thermopane ruit te knallen :N
Heb bij MCRijen nog wel gevraagd of het mogelijk is om zowel een kawaruit als een Givi airflow te testen. Ze gaan even bekijken hoe en wat omdat er meerdere zijn met dezelfde vraag..
 
Erikrian, bel even met MDI daar zijn ze zeer soepel met het proefrijden en hebben ze veel ruiten op voorraad. Tilburg Ravestein is eigenlijk ook maar een eindje.

Succes, Bertje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan