Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Sargent gehad en die had ook een eigen basepan, het comfort is gelijk aan een Corbin die ik op mijn Kawasaki ZZR 1100 heb gehad.

Je hebt gelijk, echter geen GF basepan maar volgens mij een spuitgietdeel (zoals origineel).
 
Je hebt gelijk, echter geen GF basepan maar volgens mij een spuitgietdeel (zoals origineel).

Ja dat is juist, mijn Sargent had een plastic basepan die op het origineel lijkt.

23gzl1s.jpg
 
Hoi Rik

Ik bedoelde dat ik ook mijn zadel in moet leveren. Alleen niet meteen. Pas wanneer mijn nieuwe klaar is. Dit in tegenstelling tot wat eerder werd vermeld dat je je zadel inlevert en 6 wkn niet kunt rijden :N
Moet wel vermelden dat ze bij Premiummotors geweldige service leveren om te kunnen proef rijden. Ik mocht zo 2 uur testen en nadien nog een zadel geprobeerd.
Erg fijn zadel als je langere ritten gaat maken en de investering meer dan waard!

[...]


Top dan hebben we hetzelfde zadel maar jij met rode accenten en ik grijs. *O* :t
Grappig dat jij je eigen zadel niet hoeft om te ruilen, ik moest dat wel.
Ik herinner me dat ze er een met rode accenten op een nieuwe Versys hadden zitten.

[afbeelding]


[...]


Ik heb een Sargent gehad en die had ook een eigen basepan, het comfort is gelijk aan een Corbin die ik op mijn Kawasaki ZZR 1100 heb gehad.~[/quote]
 
Eerste keer terug in ds regen gereden. Heel rustig, geen brute maneuvres, brommer was ook goed onder controle te houden. Enkel op ronde punten was ik wat onzeker. Deed toch goed voor t zelfvertrouwen. (voor degenen die zich afvragen, ik ben heropstapper na een dikke 20 jaar niet gereden te hebben)
 
360.jpg


Morgen naar de dealer 1000km beurt laten uitvoeren en mijn radiator beschermer laten plaatsen .
Volgende waar ik nog aan zit te denken is een carter bescherm plaat , liefst een zwarte , heb ik hier gezien dacht ik maar kan deze nergens meer vinden online .
 
Wie heeft er ervaring met bijv. Corbin zadel en/of andere merken(gel) zadels op de Versys1000. :?
(Ik weet niet of er verschil zit in de zitpositie van de 1000 met de 650)

Graag info m.b.t.: 1) hoogteverschil, 2) opbouw zadel (waar wat is ingebouwd), 3) levertijd (al dan niet inleveren eigen zadel voor ombouw of erna)? 4) waar te verkrijgen/koop, 5) Zitpositie duo, vaak wordt deze positie aan de voorzijde hoger wat beter is in mijn geval 6) prijs (zeker niet onbelangrijk)?

Laat maar ff horen

Heb een Top Sellerie zadel besteld, met voor en achter gel en schuim "afgesteld" op gewicht en kleuren en stiksels naar eigen keuze.
In mijn geval zilver omdat de motor parelmoer wit is, met "Versys" gestikt tegen de "kont-steun. :$ :$
Wit stiksel e.d. zou wss té besmettelijk zijn :Y
Prijs €296 +retour zenden eigen zadel, dus ca. €315 totale kosten.

Hij wordt rond 11 juli verzonden, dus mooi een dag of 7-8 vóór de Spanje vakantie hier :] :t .
Mocht het een klein weekje later worden, dan is ie nog op tijd :t
 
Vanmiddag mijn 1000km beurt uitlaten voeren en gelijk mijn radiator beschermer laten plaatsen
360.jpg
 
Goeie morgen
Ik ben Edwin , en sinds Donderdag avond de eigenaar van een 2014 Versys 1000
Wat rijd dat soepel en makkelijk tov mn oude 2003 zrx1200s
Denk dat ik veel plezier aan deze fiets ga beleven
Groeten
full
 
Hoi, ik weet het wel zeker...welkom...

ZO is het maar net :t :t

Ik zag trouwens ook '14 Versys' met complete "onder de buik" uitlaat erop. :Y

Maar dit zal wss wel de 650 geweest zijn.
Heeft iemand een idee of deze uitlaat ook voor de Versys1000 geweest is in enig bouwjaar ? :? :?
Dat zou iig wel functioneel zijn voor mij *O*
 
Vanochtend mijn nieuwe 1000 opgehaald. Eerste 110 km staan erop. Toch even 7000 rpm gedraaid, wat een lekker geluid uit het filter. Had hem 5 weken geleden besteld en moest toch wel even wennen aan het idee dat ik geen supersport meer heb. Maar wat is dit lekker sturen zeg.

F
 
Toch even 7000 rpm gedraaid, wat een lekker geluid uit het filter.

_O- Ik ken nog iemand die dat gedaan heeft....ff kijken wat die kan in zijn 3. :P

Veel plezier en veilige kilometers. :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend mijn nieuwe 1000 opgehaald. Eerste 110 km staan erop. Toch even 7000 rpm gedraaid, wat een lekker geluid uit het filter. Had hem 5 weken geleden besteld en moest toch wel even wennen aan het idee dat ik geen supersport meer heb. Maar wat is dit lekker sturen zeg.

F


Supersport? Wat is dat? :+

Veel :] plezier met de Versys :Y
 
Voelde net wel even als rijles om een fiets van 250 kilo in de te volle garage te proppen.. Ben al jaren gewend er lekker op te blijven zitten maar nu moet ik er toch even naast lopen.

Gefeliciteerd met de aanwinst , en veel plezier met de km's , ik blijf er wel gewoon opzitten als ik hem de garage binnen duw , achteruit, vind het eigenlijk zelf wel makkelijk .
 
Vandaag een @#%$@¤ dag :( , 1100km op de teller , 100 meter van thuis , laatste bochtje links af en dan hoor je plok,plok,plok , thuis aangekomen kijk je naar je achterband , zit er een bout in , grrrrrrr :( :( :( .
Vandaag 1 jaar geleden in Luxemburg bij de 1000 bochtenrit met mijn vorige motor , nieuwe achterband met ook ongeveer 1100km , het zelfde , dus voortaan denk ik dat mijn motor op 15/16 juni binnen blijft '( .
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een @#%$@¤ dag :( , 1100km op de teller , 100 meter van thuis , laatste bochtje links af en dan hoor je plok,plok,plok , thuis aangekomen kijk je naar je achterband , zit er een bout in , grrrrrrr :( :( :( .
Vandaag 1 jaar geleden in Luxemburg bij de 1000 bochtenrit met mijn vorige motor , nieuwe achterband met ook ongeveer 1100km , het zelfde , dus voortaan denk ik dat mijn motor op 15/16 juni binnen blijft '( .

Of je rit die dag korter maken!!!!! :Y :t
 
ZO is het maar net :t :t

Ik zag trouwens ook '14 Versys' met complete "onder de buik" uitlaat erop. :Y

Maar dit zal wss wel de 650 geweest zijn.
Heeft iemand een idee of deze uitlaat ook voor de Versys1000 geweest is in enig bouwjaar ? :? :?
Dat zou iig wel functioneel zijn voor mij *O*

yep dat bestaat , heb een tijdje terug toevallig op de pc een merk tegen gekomen dat een uitlaat maakt die er volledig onder zit zoals bij een versys 650 , stonden ook foto's bij , zag er prachtig uit , veel mooier dan ernaast , moest ik het merk of de site nog eens tegenkomen dan post ik het wel effe voor je
 
Dat deed ik dus laatst in zijn 2..."redelijk ;) " indrukwekkend kan ik je melden.

Ik moest gelijk aan mijn Kawasaki ZZR 1100 denken, die deed het nog iets beter. ;)

yep dat bestaat , heb een tijdje terug toevallig op de pc een merk tegen gekomen dat een uitlaat maakt die er volledig onder zit zoals bij een versys 650 , stonden ook foto's bij , zag er prachtig uit , veel mooier dan ernaast , moest ik het merk of de site nog eens tegenkomen dan post ik het wel effe voor je

kawasaki-versys-1000-ixil-sx1-exhaust-system-l.gif


https://www.bikermart.co.uk/Kawasaki-Versys-1000-2012-to-2015-IXIL-SX1-Full-Stainless-Exhaust-System
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan