Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
een of andere homo mn motor omgegooid vannacht :(

weinig schade lijkt t, alleen spiegel, gewichtje en voetsteun...toch gauw alweer €200 B|

Balen man :(

Misschien kan ik je, om de pijn te verlichten, helpen met wat onderdeeltjes die ik hiervoor heb gepost :?
 
laatste werkdag. Straks naar Ales en van de week wat gaan stoeien met de s1000rr :P.
Maar ik zie dat het weer hier ook super wordt dus komt allemaal goed.
 
[me]mompelt een hoop gecencureerde worden[/me]

Balen man, stelletje [me]begint weer te mompelen [/me]

:( :(

:^

gewoon belachelijk dat men zo aan je eigendommen zit, en dan het gevoel van onmacht ook.


zometeen de Thundercat voor een rondje meenemen. even weer back to basic om NOG meer te genieten van de Speed als ik ze weer omruil :)
 
een of andere homo mn motor omgegooid vannacht :(

weinig schade lijkt t, alleen spiegel, gewichtje en voetsteun...toch gauw alweer €200 B|

GVD! Laten ze met hun poten van andermans spullen afblijven... :(

1x aanschaffen, een leven lang plezier ;)

Lonelec

Heb die van mij van het Hongkongnesische ebay gekocht.
Kabel kostte 0.99 cent, verzendkosten waren iets van 7 euro.

http://www.ebay.nl/itm/VAG-COM-OBD2...=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item20c872cea8
 
Balen man :(

Misschien kan ik je, om de pijn te verlichten, helpen met wat onderdeeltjes die ik hiervoor heb gepost :?


Haha, thanks...maar heb niet zoveel aan originele onderdelen :Z 8-)

ga zo wel een ketting halen om de speed aan het hek vast te knopen en misschien gelijk ook maar zo'n slot met alarm.

laat verder de beschadigde onderdelen even zitten. nieuw rizoma stuurgewichtje had ik overigens nog liggen :o

moet alleen nog zo'n metalen plug om t gewichtje mee vast te zetten zodat de bar end spiegel blijft zitten, iemand eentje over :? :W
(de kleine diameter)
 
moet alleen nog zo'n metalen plug om t gewichtje mee vast te zetten zodat de bar end spiegel blijft zitten, iemand eentje over :? :W
(de kleine diameter)

Moet vanavond thuis even kijken.
Heb volgens mij nog wel wat liggen. Welke diameter precies?
 
Laatst bewerkt:
Moet vanavond thuis even kijken.
Heb volgens mij nog wel wat liggen. Welke diameter?

14mm

van zulke als hier op de achtergrond dus, die rubbertjes houden t niet :N

d_60460.jpg


vast bedankt :}

rijden met een spiegel staat trouewens ook best stoer 8-) maar mis toch écht die tweede spiegel
 
jij wilde toch zo naked mogelijk O-)

:P

Zag nog een 2e optie om de koplampen en flyscreen op de vork te monteren via een setje, maarre brrr dat wordt te lelijk... De flyscreen komt in verhouding verder naar voren toe en dan hebben de insectenoogjes ineens mega eyebrows _O-
 
:^ :P

Maar zonder die knippertjes op de vork en zonder flyscreen is het wel ok moet ik zeggen. Die 15cm die de koplampen uitsteken ofzo is ineens een stuk minder.
 
zonde dat ze die flyscreen niet netter hebben afgewerkt... Voor dat geld, rond de 260 US dollars, mag het wel wat strakker zijn :P



Dit is beter:
GregSpeedTriple.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan