Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
laatste werkdag. Straks naar Ales en van de week wat gaan stoeien met de s1000rr :P.
Maar ik zie dat het weer hier ook super wordt dus komt allemaal goed.
Plezier alvast. Zou ook wel een paar rondjes met de BMW willen knallen })
 
Plezier alvast. Zou ook wel een paar rondjes met de BMW willen knallen })


In een test van "mijn" USA motorbladje is de HONDA 1000 CBRrrrrrr sneller op het Miller west course circuit dan de BMW die nr 2 is op 19 honderste seconde, gevolgd door Suzuki, Kawasaki en Yamaha :o

Als deze test online komt zal ik hem posten voor de ss fanaten. Ook de Panigale is niet de snelste :X


:W
 
net voor t eerst sinds een week of 4 de speed gewassen, ding zag er niet uit :X

Voor de kenners; is er een reden dat een speed koelvloeistof verbruikt? (buiten een lekkage)

niet echt, wat wel s gebeurt is dat de thermostaatknop op de radiateur kapot gaat met als gevolg dat de leiding naar expansievat niet wordt afgesloten en koelvloeistof via de overflow eruit wordt gegooid ;)
 
:W zo net terug van t rondje. Was niet heel geweldig, drempels tot in het oneindige zeg :r hier en daar leuke en onbekende stukken maar zal deze niet vaker gaan rijden :N juist de al bekende dichtbij huis stukken waren t leukst

Op t einde volgens mij klus gespot tussen de kazernes door op.t.zeisterspoor. :W heb nog gekeerd en flink gas erop maar je was al weg...
 
straks naar de oldtimer race,s in B,veld *O*
Ohw dat had ik ff eerder moeten zien B|

maar evengoed lekker ge- :]

ook nog even nieuwe tas gekocht
bags-connection-speedmaster-rugzak-1.jpg

:9
 
:W zo net terug van t rondje. Was niet heel geweldig, drempels tot in het oneindige zeg :r hier en daar leuke en onbekende stukken maar zal deze niet vaker gaan rijden :N juist de al bekende dichtbij huis stukken waren t leukst

Op t einde volgens mij klus gespot tussen de kazernes door op.t.zeisterspoor. :W heb nog gekeerd en flink gas erop maar je was al weg...

:W

vast op 1 wiel O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan