Triumph Speed Triple topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
plaatjestijd :)

speciaal voor iedereen die alles op zn mobiel moet laden :W :P :X

_DSC2543.jpg

_DSC6078.jpg

_DSC4389.jpg

_DSC2538_-2_-3_-4_-5_tonemapped.jpg

_DSC1833-2.jpg

_DSC5349.jpg

_DSC5353.jpg

_DSC5357.jpg

_DSC5382.jpg

_DSC5377.jpg

_DSC5410.jpg

_DSC5388.jpg

_DSC5503.jpg

_DSC2757.jpg

_DSC2865.jpg

_DSC2926.jpg

_DSC2936.jpg

_DSC2962.jpg

_DSC2982.jpg

_DSC3004.jpg

_DSC6098.jpg

_DSC6101.jpg
 
Allemamaggies, wat een ongeluk week. Blij dat tie (bijna) over is. *O* *O* Langleve de sociale controle. Je moet je buurman voordragen voor een medaille. Of eens rondrijden....
Wat is er aan de hand met je stoeppie/auto's/ je brommert. Ik weet dat een speed een bepaalde aantrekkingskracht heeft, maar dit slaat alles I know ;(

@ Gebajo,

Zal morgen eens thuis kijken, volgens mij heb ik nog zo'n rizoma dinges thuis liggen. Je kon er niet 1 tje kopen |( Dus ik heb 1 reserve (dacht ik)

Klere eind van je Eiffel avontuur. Tis wel een avontuur geworden zeg :X



Mijn peggie, durf het bijna niet zo te noemen. Ze hebben mijn brommert in de haven laten staan. De verscheper wilde hem NIET accepteren omdat ik niet die 3 jaar oude bill of loading zo snel kon vinden. Ik heb al moeite om de juiste versnelling te vinden, laat staan formuklieren _O- _O-

Ga me nu lam zuipen
full

KLAAR B|
-O- -O- -O-
FUCK man
wat een teringlijers weer :r
hoop dat het mee valt en dat je de bestuurder kan achter halen
Buurman was getuige en heeft kenteken aan mij doorgegeven *O* *O*
En dan weg rijden. Gadverdamme wat zijn er toch vreemde mensen. :(
Veel schade?
Knipperlicht stuk }), rempedaal krom, "cover altenator" }) en ik moet zo nog even kijken wat ik nog meer vind })
 
Moguh :W
Hier kan ik echt zo kwaad om worden |( De bestuurder moet toch gezien hebben dat die motor is omgevallen. Ik zou aangifte doen van doorrijden na een ongeval :( Hulde voor je buurman, hopelijk heb je het snel opgelost en kan je het vergeten ;)
Ze was volgens buurman zelfs uitgestapt om te kijken -O- Aangifte ga ik zeker doen van "doorrijden na aanrijding met schade tot gevolg" Daarmee heeft ze al een probleem. Ze heeft volgens de politie 48 uur om zich te melden, doet ze dat niet heeft ze een nog groter probleem }) *O*
Mooi klote allemaal :/

Ik zet mijn brommert bij voorkeur ook liever niet op een parkeerplaats voor auto's.
Hij stond op de stoep -O-
 
mooi klote weer :(

heb je niet iets van een kentekenbewijs dat eventueel zou kunnen voldoen :?

of de nieuwe shipping bill :?

wat een zeikerds :(

morning :Zwelkom bij de club :W

mooi klote weer :(haha, hap hap

zal zo wel een plaatje posten, dan snap je wat ik bedoel ;)
alleen maar snelweg mee gereden :Z :X

enne, who cares hoe dik de randen op je banden zijn :? :W
Was helaas al lid -O- :+
 
Ze was volgens buurman zelfs uitgestapt om te kijken -O- Aangifte ga ik zeker doen van "doorrijden na aanrijding met schade tot gevolg" Daarmee heeft ze al een probleem. Ze heeft volgens de politie 48 uur om zich te melden, doet ze dat niet heeft ze een nog groter probleem }) *O*Hij stond op de stoep -O-
Zwaar k*t weer. Geen respect voor andermans eigendommen. :r
 
Ze was volgens buurman zelfs uitgestapt om te kijken -O- Aangifte ga ik zeker doen van "doorrijden na aanrijding met schade tot gevolg" Daarmee heeft ze al een probleem. Ze heeft volgens de politie 48 uur om zich te melden, doet ze dat niet heeft ze een nog groter probleem }) *O*Hij stond op de stoep -O-
Alleen een vrouw krijgt zoiets voor elkaar :X
 
Laatst bewerkt:
Vergeleken met omringende landen zijn Nederlanders in mijn ogen gemiddeld gezien maar een stelletje onopgevoede paupers :X

Over het algemeen ben ik dat wel met je eens!


Ouders weten hier totaal niet meer hoe ze hun kinderen op moeten voeden.

Dan ken je onze kinderen dus nog niet. 8-)

Ik durf te stellen dat wij ze een goed stuk fatsoen hebben bijgebracht. O-)

En als ik de opmerkingen hier lees geldt dat voor meer ouders.

Klopt dat er uitzonderingen zijn. Helaas uitzonderingen. Floris heeft wat mij betreft wel gelijk, irriteer me vaak mateloos aan alles onder de 16 ( en ja nu generaliseer ik ;-) )
 
Ze was volgens buurman zelfs uitgestapt om te kijken -O- Aangifte ga ik zeker doen van "doorrijden na aanrijding met schade tot gevolg" Daarmee heeft ze al een probleem. Ze heeft volgens de politie 48 uur om zich te melden, doet ze dat niet heeft ze een nog groter probleem }) *O*Hij stond op de stoep -O-

Onvoorstelbaar! Ownee wacht, laatst in mijn koekblik hetzelfde meegemaakt! En vervolgens gewoon tegen de politie en verzekering ontkennen!!

Als er geen schade op haar auto zit heb je geen poot om op te staan, zelfs al heb je een getuige.
 
:W


*D

lekker ding is t gewoon, die Speed :Y
:Y :Y :Y .......daar kan geen Rummer tegen op! :+
Ik heb ook nog een goed bericht, begin 24 September als technisch commercieel medewerker bij een handelsonderneming *D
full

Helaas ook slecht nieuws;

Lexius, de jongen met de groene Kawa ZR-7 die meereed met de pre season triple meet in maart, is vanavond verongelukt in Kootwijk. -O-
Ongelooflijk droef, en zo jong nog! -O- -O- -O-
mocht iemand nog bezigheids terapie zoeken...

[afbeelding]

wat een poep werk, netjes handschoenen aan, maar de armen (en de rest) jeukt :X
maar is nu gedaan, foto is een beetje vertekent beeld.

ligt nu te drogen,
hopelijk past het nog allemaal langs carterpan...
full

En als het niet past, onderliggende klep open en weer een probleem opgelost :+
full

Kadett-GSX is jarig vandaag, gefeliciteerd!
Alsnog de hartelijke felicitaties!
full

sinds kort scheurtjes in mijn led knipperlichten de originele van Triumph
ik was de eerste die het had maar ja het is toch egt zo
heb ze om kunnen ruilen onder garantie vanavond even wisselen *D
knipperlicht aan de linkerkant 1 of 2 scheurtjes
[afbeelding]
en rechterlampje hier zitten zeker 5 scheurtjes in
[afbeelding]
Bij mij is een tijdje geleden ook een van die knippers onder garantie vervangen :Y
Thanks! Nog een jaartje en dan is het feest echt 'over' :+
Echt niet!!!
full

de vakantie is goed verlopen op een lekke band van pa na, die hebben we op onze rustdag kunnen repareren bij een leguber bandenzaakje voor maar 5 euro

na 7 landen en ruim 3600km heb ik echt heel veel gave dingen gezien :)

De Ulster Grand prix de snelste straatrace ter wereld, De nortern causeway, Joey Dunlop's cafe/memorial, de Titanic werf, Killmainem jail, The cliff's of Moher. Wilde koeien en schapen op de weg in de bergen. Helaas alleen maar dooie dassen zien liggen op de weg :s
Te veel om op te noemen eigenlijk.

We hebben maar een dag veel regen gehad maar ook toen is het nog droog geweest dus we hebben een goede vakantie gehad.
De boottochten vielen redelijk zwaar op de maag maar we hebben alles binnen kunnen houden
De wegen zijn er van goed tot slecht maar ze zijn wel veel aan het opknappen ik denk dat het er over 2a 3 jaar beter is.

ook heb ik nog wat bekende dingen gezien zo kwamen we midden in dublin een uitlatenzaak tegen[afbeelding]
en heb ik van herman zn eigen gebrouwen bier gedronken
[afbeelding]
weet ik dat EZvictory in de meubelhandel zit
[afbeelding]
en heb ik ons zwarte schaapje ook nog ondekt en het blijkt dat dit eigenlijk een iers schaap is
[afbeelding]
Nice comments! :}
Nou wij zijn al weer thuis.

niet geheel volgens plan.
Woensdag heerlijk gereden richting de Moezel.
Donderdag ook heerlijk begonnen, mooie route, mooi weer, wat wil je nog meer.

Op een gegeven moment kommen we redelijk onverwacht bij een voornags weg dus ik rem flink af om de situatie even te bekijken, er kwam ook wat verkeer aan.

Mijn vriendin ziet dit echter te laat en moet vol in de remmen en het lukt haar net niet om mij te ontwijken.

Ik schraap met mijn uitlaat een paar gram van haar kuip af en zij rijdt met haar blok mijn complete schakel partij eraf.
Verder hebben we alletwee de motor overwind weten te houden en hebben we geen lichamelijke schade.

[afbeelding]

Na een hoop gebel en geregel een huur auto gekregen en de motor gelukkig meteen door een bevriende motorzaak op laten halen (bij SOS international duurt dat minimaal 2 weken)

Al met al een vervelend vroegtijdig einde van de vakantie. B|
Oeps, that sucks -O- , maar blij dat jullie de motoren overeind hebben kunnen houden! *O*
filmpje van mrs ezvictory
't Begin is er! *O*
Leuk filmpje, erg belangrijk ook uitwijkoefenng als jullie ooit samen op vakantie gaan :X
_O- _O- _O-
Nog even en ik ken een winkeltje beginnen met licht beschadigde onderdelen -O-

Motor omgekiegeld door auto terwijl ik geparkeerd stond. Nu op de rechterkant. Buurman was getuige en heeft kenteken (voordat hij beneden was, was ze al weg gereden. Ik was niet thuis).

Aan de bestuurders die niet kunnen inparkeren: Volgende keer weer de linkerkant hoor '(

Morgen bij daglicht nog maar een keer goed bekijken -O-
Fuck :X , maar hulde aan de buurman! *O*
........

Mijn peggie, durf het bijna niet zo te noemen. Ze hebben mijn brommert in de haven laten staan. De verscheper wilde hem NIET accepteren omdat ik niet die 3 jaar oude bill of loading zo snel kon vinden. Ik heb al moeite om de juiste versnelling te vinden, laat staan formuklieren :(

Ga me nu lam zuipen KLAAR B|
Kolere man, dat zit ook allemaal tegen hè!? |( |( |( ........'t is dat mijn bootje niet zeewaardig is, en ik niet voldoende snipperdagen meer heb, anders was ik hem komen halen! ;)

Hopelijk is het drinkgelag wel naar volle tevredenheid verlopen!
full

Heb jij een ruitewisser op je brommert :? :+
full

full


Die met die bij vind ik zóóóóó gaaf! :Y
 
Laatst bewerkt:
:W

Gister avond even een 'spirited-ride' gedaan. Stond voor stoplicht en trek redelijk vlot op. Was even vergeten hoe 'gretig' het voorwiel de lucht in kon gaan :+

De fietsende kinderen op een hoger gelegen dijkje genoten er in ieder geval van *D
Stoplicht erna probeer ik hetzelfde met opzet maar wil het wiel amper 'zweven'.

Ben er niet bang voor maar gewoon geen expert :)
 
Onvoorstelbaar! Ownee wacht, laatst in mijn koekblik hetzelfde meegemaakt! En vervolgens gewoon tegen de politie en verzekering ontkennen!!

Als er geen schade op haar auto zit heb je geen poot om op te staan, zelfs al heb je een getuige.
Als dit gebeurd wordt de zoektocht (hunt) geopend })
 
Dat helpt maar te dele. Zet maar een een aantal motoren bij elkaar, dan hebben er altijd een aantal mensen de behoefte om er tussen door te lopen. Spiegels die scheef staan als je terugkomt gebeurt regelmatig. Ben zelfs een keer bij m'n motor teruggekomen, en toen stonden er afdrukken van een paar kinderschoentjes op het zadel. Mensen hebben inmiddels geen respect meer voor de spullen van anderen |(
idd helemaal mee eens :(
 
Allemamaggies, wat een ongeluk week. Blij dat tie (bijna) over is. Langleve de sociale controle. Je moet je buurman voordragen voor een medaille. Of eens rondrijden....
Wat is er aan de hand met je stoeppie/auto's/ je brommert. Ik weet dat een speed een bepaalde aantrekkingskracht heeft, maar dit slaat alles ;(

@ Gebajo,

Zal morgen eens thuis kijken, volgens mij heb ik nog zo'n rizoma dinges thuis liggen. Je kon er niet 1 tje kopen |( Dus ik heb 1 reserve (dacht ik)

Klere eind van je Eiffel avontuur. Tis wel een avontuur geworden zeg :X



Mijn peggie, durf het bijna niet zo te noemen. Ze hebben mijn brommert in de haven laten staan. De verscheper wilde hem NIET accepteren omdat ik niet die 3 jaar oude bill of loading zo snel kon vinden. Ik heb al moeite om de juiste versnelling te vinden, laat staan formuklieren :(

Ga me nu lam zuipen KLAAR B|
man man kan ik me goed voor stellen :Y
 
Nog even en ik ken een winkeltje beginnen met licht beschadigde onderdelen -O-

Motor omgekiegeld door auto terwijl ik geparkeerd stond. Nu op de rechterkant. Buurman was getuige en heeft kenteken (voordat hij beneden was, was ze al weg gereden. Ik was niet thuis).

Aan de bestuurders die niet kunnen inparkeren: Volgende keer weer de linkerkant hoor '(

Morgen bij daglicht nog maar een keer goed bekijken -O-
:X :(
pechvogel :/
 
Onvoorstelbaar! Ownee wacht, laatst in mijn koekblik hetzelfde meegemaakt! En vervolgens gewoon tegen de politie en verzekering ontkennen!!

Als er geen schade op haar auto zit heb je geen poot om op te staan, zelfs al heb je een getuige.
Dit kan toch niet waar zijn mag ik hopen |(

Getuige kan anders wel helpen om de schade bij het waarborgfonds te claimen ;)
 
Dit kan toch niet waar zijn mag ik hopen |(

Getuige kan anders wel helpen om de schade bij het waarborgfonds te claimen ;)

Toch wel, het is een lease auto dus ik heb er zelf niet teveel kosten aan. Maar de verzekering heeft uiteindelijk maar iets van 50% weten te verhalen.

Waarborgfonds weet ik zo niet, zijn ook weer regels aan verbonden
 
Toch wel, het is een lease auto dus ik heb er zelf niet teveel kosten aan. Maar de verzekering heeft uiteindelijk maar iets van 50% weten te verhalen.

Waarborgfonds weet ik zo niet, zijn ook weer regels aan verbonden
Waarborg fonds heeft 2 voorwaarden: 1. Schade moet veroorzaakt zijn door een ander (onbekend) motorvoertuig. 2. Er moet een getuige zijn dat het beschadige voertuig onbeschadigd is achter gelaten/geparkeerd.

In beide gevallen kan de buurman hulp bieden lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan