De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
564710_4392841422913_789694101_n.jpg


*O*
 
Was haar verjaardagscadeau en ik ben niet zo van vliegen... Ik hou het liever zelf in de hand. In de auto, op de motor, met karten enz. kan het niet hard genoeg gaan. Maar achtbanen enz. zijn niks voor mij! Zelf in een vliegtuig word ik al wagenziek door mijn hoofd te draaien en te lezen enz.. :$ '(
Helemaal mee eens, met 300km/h heb ik geen enkel probleem. Maar ik blijf wel graag op de grond. Het enige leuke aan vliegen vind ik dan ook het accelereren bij het opstijgen :P
 
Ik heb een (hopelijk) leuke route in elkaar geflanst, 114 km lang, ca. 2,5 uur rijden excl. terrasje pakken in Zaltbommel en/of Heusden... nou nog een beetje zon en dan komt t helemaal goed! :] :] :] :] :] :] :] :]
 
D'r zit in een pondje in de route, er zitten 30 km zones in, t is mooi weer dus veel fietsers, wandelaars en traag koekblikvolk, en we zijn waarschijnlijk met een aardig clubje dus inhalen wordt ook nog lache... ik ben blij als we die 2,5 uur halen! _O-

Wie gaat er nog meer mee??

De stand tot nog toe:

Rogar
Dutch Kingkong + vriendin (R6)
Speed adDICKt + maat (R6) + maat (600GS)?
Gsxrronald?
De Allesrijder?
Taz?
Kiwi?
Bobbertje?

Laat het even weten, dan staan we niet voor niks te wachten... ;)
 
Laatst bewerkt:
D'r zit in een pondje in de route, er zitten 30 km zones in, t is mooi weer dus veel fietsers, wandelaars en traag koekblikvolk, en we zijn met een aardig clubje dus inhalen wordt ook nog lache... ik ben blij als we die 2,5 uur halen! _O-

Rogar
Dutch Kingkong + vriendin (R6)
speed adDICKt + maat (R6) + maat (600GS)?
GSX Ronald?
De Allesrijder?
Taz?
Kiwi?
Bobbertje?

Laat het even weten, dan staan we niet voor niks te wachten... ;)
Is dat een retourtje of enkele reis?

Ik ga m'n nest maar uit nu, ben ik ook een keertje op tijd :P
 
Laatst bewerkt:
D'r zit in een pondje in de route, er zitten 30 km zones in, t is mooi weer dus veel fietsers, wandelaars en traag koekblikvolk, en we zijn waarschijnlijk met een aardig clubje dus inhalen wordt ook nog lache... ik ben blij als we die 2,5 uur halen! _O-

Wie gaat er nog meer mee??

De stand tot nog toe:

Rogar
Dutch Kingkong + vriendin (R6)
Speed adDICKt + maat (R6) + maat (600GS)?
Gsxrronald?
De Allesrijder?
Taz?
Kiwi?
Bobbertje?

Laat het even weten, dan staan we niet voor niks te wachten... ;)
13:00uur right? Ik ben er :Y
 
D'r zit in een pondje in de route, er zitten 30 km zones in, t is mooi weer dus veel fietsers, wandelaars en traag koekblikvolk, en we zijn waarschijnlijk met een aardig clubje dus inhalen wordt ook nog lache... ik ben blij als we die 2,5 uur halen! _O-

Wie gaat er nog meer mee??

De stand tot nog toe:

Rogar
Dutch Kingkong + vriendin (R6)
Speed adDICKt + maat (R6) + maat (600GS)?
Gsxrronald?
De Allesrijder?
Taz?
Kiwi?
Bobbertje?

Laat het even weten, dan staan we niet voor niks te wachten... ;)


present in slaperige en misschien wat aan de late kant toestand...
ps 1: vriendin heeft ook een naam, zit zelfs op het forum (Kimberly)
PS 2: Gsxrronald, komt als ie gaat ook met vrouwtje!

tot straksjes (als we optijd zijn :X )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan