De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vriendin van...., die zonder naam was aangeschreven ;) ik dacht ze zondag mee was ;) :+ MA zeker handig, kan je altijd zeggen, wasn't me
 
Zal het zelf ma ff doen dan he!!!!! Halloww allemaal!!! Ik ben dus zondag mee geweest met Cors en de rest uiteraard. Voor diegene die ni mee waren, kom zo nu en dan in Vuren en zal wel vaker mee rijden denk ik zo ;) Ben 23 jaar en rij sinds een week of 7 een R6 uit 2010 ;) en kom zelf uit omgeving rotterdam ;)

Picas: Ik zal me zelf even voorstell
 
Mogge!

Kimmie, jij en Cors zijn allebei aso-rijders... Heb bij jullie alletwee het achterwiel zien blokkeren :P
 
Ik moet zo eerst de duc repareren -O- hij komt niet meer in hoge toeren :(

Nouja ... Ben ik ook weer een middag van de straat *D
 
Leuk filmpje......op naar de volgende rit!


en wie mag jij dan wel nie zijn,.... :+


hooi buuf :W


zo, meeste werk zit er weer op voor vandaag... lekker effe een duik nemen O-)
heerlijk, eigen baas te zijn 8-)


Ik moet zo eerst de duc repareren -O- hij komt niet meer in hoge toeren :(

Nouja ... Ben ik ook weer een middag van de straat *D

komt ervan als je een hele dag niet boven in de toeren komt... dan wordt ie lui!
succes ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik ook weer ben voorzien van een motor, zal ik me ook even voorstellen.

Ik ben 30 jaar en kom uit Groot-Ammers en ben regelmatig in de regio Gorinchem te vinden. Voorheen ging ik regelmatig rijden met de mensen uit het topic van "Tussen de rivieren". Tijdje geen motorfiets gehad en dit seizoen weer begonnen. Na drie verschillende rijstkokers ;) is het nu een Aprilia RSV Mille van 2000 geworden (modeljaar 1999).

large
 
Aangezien ik ook weer ben voorzien van een motor, zal ik me ook even voorstellen.

Ik ben 30 jaar en kom uit Groot-Ammers en ben regelmatig in de regio Gorinchem te vinden. Voorheen ging ik regelmatig rijden met de mensen uit het topic van "Tussen de rivieren". Tijdje geen motorfiets gehad en dit seizoen weer begonnen. Na drie verschillende rijstkokers ;) is het nu een Aprilia RSV Mille van 2000 geworden (modeljaar 1999).

[afbeelding]
Hey Frank :W
 
Ja begint erop te lijken B|
2 maanden geleden al een stuurgewichtje verloren, nu ben ik de andere ook kwijt :X
En zag zondag dat ik ook een bout uit mn zadel kwijt ben :X
Degene die voor mij reed afgelopen zondag op het circuit verloor ook een stuurgewichtje. Doet verrektes veel pijn als die precies tegen je tenen aan komt :X
 
Ja begint erop te lijken B|
2 maanden geleden al een stuurgewichtje verloren, nu ben ik de andere ook kwijt :X
En zag zondag dat ik ook een bout uit mn zadel kwijt ben :X
Heb nog een origineel setje liggen..mocht je ze snel nodig zijn. Komen van een GSX-F 750. Ze zijn wel gepolijst (moest toch ergens de nieuwe polijstborstel op testen?)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan