De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou het is hier op de zaak ijskoud... Buiten 30 graden, binnen 18 ofzo -O-

Ik heb maandag nog gegolfd, veeeel te warm. Ik ga liever mee zwemmen dan!Is lekker toch... Beetje rijden voor de lol en dan ook nog gratis vlees binnen krijgen 8-)

Kan je die kou niet hierheen brengen ;) wij zitten zonder airco. Hahaha ja dat zwemmen was wel lekker, wellicht de volgende keer, er was ook een meertje naast de golfbaan, had je daarna kunnen afkoelen ;)
 
Ik heb net zitten zweten in mijn leren pak.
Liep ik gisteren nog te schelden dat de airco op het werk de hitte niet aan kan (het moet constant 20 graden zijn, maar we krijgen het nu niet onder de 23). Nu ik m'n motorpak uit heb vind ik 23 graden ineens lekker _O-

Ben benieuwd wat ik vanavond krijg, hopelijk wachten de buien even tot ik thuis ben. Heb de laatste weken al te vaak een bui op mijn donder gehad :+
 
Hoop ook dat ik om 17:00 nog voor de buien aan ben. Ben deze week met de motor naar het werk.

Anders moet ik gewoon eerder naar huis (A)
 
Hoop ook dat ik om 17:00 nog voor de buien aan ben. Ben deze week met de motor naar het werk.

Anders moet ik gewoon eerder naar huis (A)
Ik hoop om 19:00 hetzelfde, al mag er voor de temperatuur voor die tijd al wel een buitje gevallen zijn.
 
kom ik in de schuur, kijk ik naar mn motor.. klokje uit.. hm... sleutels in het contact..

$%$$##@@! vergeten uit te zetten, daar kan mn optimate niet tegenop laden.

Nu maar even een grotere accu lader aangesloten aangezien mn optimate helemaal niets meer deed. Gelukkig doet mn optimate het nog wel, ff getest op een andere accu namelijk :+
 
kom ik in de schuur, kijk ik naar mn motor.. klokje uit.. hm... sleutels in het contact..

$%$$##@@! vergeten uit te zetten, daar kan mn optimate niet tegenop laden.

Nu maar even een grotere accu lader aangesloten aangezien mn optimate helemaal niets meer deed. Gelukkig doet mn optimate het nog wel, ff getest op een andere accu namelijk :+
Wees blij, ik heb niet eens stroom in mijn garage :X
 
De Soes heeft weer alle boutjes en onderdelen :+

Was niet echt lekker weer om te rijden trouwens :] . t waait wel een beetje, maar t is stik benauwd :N
 
:W stil hier!

Laatste dagje vakantie hier...morgen weer werken -O-
Ff een vraagje, de laatste dagen heb ik wat schakelproblemen tussen 1e en 2e versnelling. Pook geeft weerstand en ik krijg 'm niet in de versnelling. Soms als ik het contact uitzet wel, maar lang niet altijd. Koppelingskabel is niet te lang dus dat is het niet... In eerste instantie dacht ik dat het door de hitte kwam (33 graden) maar nu doet ie het nog steeds. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan