De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam deze tegen, ook van belang voor wat mensen van hier:

"Van dinsdagavond 31 juli tot maandagochtend 6 augustus wordt onderhoud uitgevoerd aan de Merwedebrug en aan de A27 richting Breda. De A27 is dan dicht tussen de knooppunten Gorinchem en Hooipolder richting Breda. Tot slot zijn er verschillende weekendafsluitingen op het traject Gorinchem-Hooipolder-Sint Annabosch v.v."

Voor de rest nog een hoop afsluitingen tot begin september.

http://www.vananaarbeter.nl/werkzaa..._Utrecht_en_Breda__30_juli___3_september.aspx
 
o02bmf.jpg


nieuwe uitlaten eronder! *O*
en dan kan je ze nog niet testen!!! -O-
 
Thanks :) Het gaat al een stuk beter met 'm. Hij kan kleine stukjes lopen, gaat uit bed om op een stoel te zitten en heeft niet veel pijn (pijnstilling werkt dus goed). Het geheugen lijkt ook beter te gaan.
 
deamn phyllis!
lees het net ook...
dan vallen die gebroken enkeltjes van pa nog wel mee.

heel veel sterkte komende tijd!
 
@dick ja klinkt geweldig vergeleken met die ouwe saaie dichtgepropte pijpen. Ben ook wel benieuwd of er nou wat pk bij gekomen is.

@tazz kom maar ff langs vandaag :p
 
Nu is mijn bbq probleem opgelost :') kan ik me niet aanmelden voor de bbq....
Link geeft al 2 dagen time out...

Voor iedereen die zich heeft aangemeld voor de BBQ via Meeting-Manager;
graag even via pb opnieuw aanmelden of in dit topic! Server van mm is oververhit geraakt en de schijven zijn wellicht niet te herstellen.
In hou in de OP een lijstje bij met wie er meegaan ;)

Voor de rest...mogûh...werken valt vies tegen :r
 
Mijn werkpc heeft nog steeds vakantie en weigert dienst. Ik zit hier al bijna een uur en vraag mij af waarom ik uberhaupt uit bed ben gekomen. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan