De motobliekers 9 - op naar een prachtig najaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allen! :W
Vergeef me dat ik hier effe inbreek :P heb namelijk niets met Gorinchem of omgeving te maken :+

Maar ik vind Oxi hier terug, vandaar ...

@Oxi, effe geleden, in Krefeld hadden we het erover dat je mij herkende van in het "gespot" topic, omdat ik die belg ben die maar nooit gespot werd ... bij deze, ik ben onlangs gespot, op de terugweg van de motogymkhana in Krefeld :Y
[centraal]MF-er gespot post het hier deel 50
Nogmaals mijn excuses voor het inbreken, en nog een prettige avond gewenst! :W :]Allen maar in dit éne berichtje hoor ;)Is niet mijn bedoeling '(
En jullie raden nooit wie de nooit gespotte Belg hebben gespot in het mooie Limburg *O*
 
Haha ik ook, dat red ik dan net een maand en daarna ben ik sponsor voor de rest van ut jaar :)


Ik heb het een jaar of 5 goed volgehouden met 3 keer in de week sporten.
Vanaf mei dit jaar is daar de klad in gekomen.
(o.a zoonlief ging samen wonen).
Andere zoon gaat in Februari het huis uit.
Zoals het er nu naar uitziet heb ik daar wat minder te doen.

Dus hopelijk gaat het sporten dan ook weer beter.
 
Ik heb het een jaar of 5 goed volgehouden met 3 keer in de week sporten.
Vanaf mei dit jaar is daar de klad in gekomen.
(o.a zoonlief ging samen wonen).
Andere zoon gaat in Februari het huis uit.
Zoals het er nu naar uitziet heb ik daar wat minder te doen.

Dus hopelijk gaat het sporten dan ook weer beter.

Zo inderdaad 5 jaar en 3 x per week dat doe ik je niet na!

Nu ben ik ook vaak pas laat thuis van werken en dan kan ik mij er niet meer aan toe zetten om te gaan sporten. Maar zou het egenlijk wel moeten doen ...
 
Zo inderdaad 5 jaar en 3 x per week dat doe ik je niet na!

Nu ben ik ook vaak pas laat thuis van werken en dan kan ik mij er niet meer aan toe zetten om te gaan sporten. Maar zou het egenlijk wel moeten doen ...
Investeren in wat zooi voor thuis, hoef je niet meer weg naar de sportschool en kun je makkelijker tussendoor.
Bevalt mij prima en investering heb je na een half jaartje er al makkelijk uit. Daarbij kun je de zooi ook weer verkopen dus veel afschrijven doet het eigenlijk niet.
 
Investeren in wat zooi voor thuis, hoef je niet meer weg naar de sportschool en kun je makkelijker tussendoor.
Bevalt mij prima en investering heb je na een half jaartje er al makkelijk uit. Daarbij kun je de zooi ook weer verkopen dus veel afschrijven doet het eigenlijk niet.
als ik thuis ga sporten ,dan gaat dat niet goedkomen.
Ik heb juist die medesporters en instructeurs nodig om extra mijn best te doen.
Mijn werkgever betaald de helft, en de sportschool zit echt op de hoek.
dus ik ben er zo, dat scheelt wel.
 
Investeren in wat zooi voor thuis, hoef je niet meer weg naar de sportschool en kun je makkelijker tussendoor.
Bevalt mij prima en investering heb je na een half jaartje er al makkelijk uit. Daarbij kun je de zooi ook weer verkopen dus veel afschrijven doet het eigenlijk niet.

Ja dat is wel een idee idd !! Ga meteen mp even op !
 
Ik heb 10 jaar lang 2-3x in de week getraind en in het weekend nog een wedstrijd. Nu kijk ik vooral veel sport :+
Was ik als wielrenner oersterk in mijn benen, als voetballer was 1 verkeerde beweging voldoende om dat in 1x kwijt te raken. Op de sportschool zouden ze m'n knie wel weer aansterken, maar zonder wedstrijdelement en gebrek aan tijd door ploegendiensten was de motivatie ver te zoeken.
 
Heb van m'n 6e tot 26e ge(team)sport, voetballen voor de fun, tafeltennis op landelijk niveau...daarna sportschool 2-3x per week...nu 1 uur per week een uurtje...mis het sporten wel -O-
 
Laatst bewerkt:
sporten is goed voor lichaam en geest :Y alleen de stap er naartoe is meestal de grootste obstakel, eenmaal daar ga ik helemaal los haha..

Maar nu in de vakantie is het wel net een stappie moeilijker om te gaan maar ach, volgend jaar :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan