MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Allemaal door die $^%%$$#@kalender waardoor mensen 5500 keer per jaar anderen gaan feliciteren waarvan het ¾ helemaal geen ruk uitmaakt dat ze jarig zijn B|
 
namens de chihuahua hond van FnS voor Detox:

483192_416266991753619_1949892916_n.jpg


;)
 
Laatst bewerkt:
gelukt :X



En nee, de ontstane rottigheid heb ik niet zelf verzonnen 8-)
 
kwamen we nou gekken van hier tegen op de dijk nij tul en t waal?
 
"Brom- en snorfietsen hebben een enorme potentie als het gaat om (stedelijke) bereikbaarheidsvraagstukken, maar ondervinden hinder van oneigenlijk gebruik zoals opvoeren en het monteren van niet-originele onderdelen. Dit komt bij een APK aan het licht."

Tja, zo gesteld denk ik dat men brommers verward met motoren .. of schroeft iedereen met een licht rijbewijs massaal z'n 25kw kitje eraf?

@Xtra: Bij gebrek aan beter, doe maar deze
full


@Rijders: Enjoy, wordt een lekker weekje (eindelijk)
 
Tja, zo gesteld denk ik dat men brommers verward met motoren .. of schroeft iedereen met een licht rijbewijs massaal z'n 25kw kitje eraf?

@Xtra: Bij gebrek aan beter, doe maar deze
[afbeelding]

@Rijders: Enjoy, wordt een lekker weekje (eindelijk)

Die zijn er natuurlijk ook. Maar denk ook aan een andere uitlaat (bijv. zonder E-keur of zonder killer) of je leuke achterlichtje met geïntegreerde knippertjes. En zo wordt de APK geen geweldig middel om vele levens te redden, maar gewoon een extra controle op allerhande dingetjes die niets doen voor de veiligheid maar die wel mooi extra kosten of op z'n minst tijd en moeite opleveren voor de gemiddelde motoreigenaar.
 
Allemaal door die $^%%$$#@kalender waardoor mensen 5500 keer per jaar anderen gaan feliciteren waarvan het ¾ helemaal geen ruk uitmaakt dat ze jarig zijn B|
in de fik steken. Zijn we van dat geslijm ook weer af @#$%
 
:W

Zijn wij iemands verjaardag vergeten dat er ineens een poll is om verjaardagen uit de op te krijgen? :+
 
Laatst bewerkt:
Verjaardagen vergeet ik nooit. Een keer in de zoveel tijd post ik "jarigen gefeliciteerd" en iedereen die zich aangesproken voelt moet het daar maar mee doen. :+
 
Zo, trouwauto is ook geregeld 8-) :9



[afbeelding]
8-) *D mooie bak

Mag niet verzekeringstechnisch, ik krijg hem namelijk al helemaal gratis mee *O*

Heeft je ouweheer de finish gehaald gisteren trouwens? *D
-O-

Internet is hetzelfde, zo raar..

Heb wel gemerkt dat netbookje koppelen data vreet dus niet zo'n goed idee. maar gewoon mobiel internetten :Y

@Michel, goed geregeld, gave auto om in te trouwen hoor!
_O- tablet werkt hetzelfde als netbook of laptop data gaat hard :')

hi there!

btw: wat als je vuurwekrshow in 1x de lucht in gaat ipv van over 40 minuten: klik zet wel ff je geluid wat zachter :P
:X :+ dat panton vliegt volgens mij ook in de fik op het eind

zo dat was het vrijgezellenfeestje wel gisteren :+ :X beetje brak nog
:W nieuw deeltje, nu even tas inpakken en weg wezen :W
 
he bah.. niet kunnen zwaaien in de vorige.. idd F&S.. bij deze :W

*O*

kak.. vanochtend te brak om op te staan (had wekker expres niet gezet) en dus niet meegedaan aan t ritje..

ik ga zo ff douchen en dan alsnog ff een stukje rondsnorren.. tis namelijk nog steeds lekker weer..

misschien ook ff ergens een hapje doen onderweg.. :]
 
Fout Beer! :+

Sow weer thuis, was n leuk rondje, leuke route Erwin :Y :]
Leuk gezelschap ook :)

@ Ro: Zal best kunnen, kheb niet echt opgelet op het andere verkeer op de dijk, drukke bedoening :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan