MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vandaag de GSR maar weer eens even uitgelaten. Vanaf woensdag vakantie dus dan tijd om wat kilometers te gaan maken.
 
ErwinGTI bedankt voor de rit: heerlijk gerden met dit weer.
Alexed9 bedankt voor het rekken van de tijd van aankomst, anders waren we veel te vroeg terug . . :) :) :)

(Ter info: hij kreeg helaas motorpech. Waarschijnlijk de spanningsregelaar. Hoe kan dat nou? Er zit niet 1 letter van Honda in jouw merk! :))
 
Present :W

Ritjesrijders *O*

Ik ga na het avondeten nog maar even genieten van het weer en de motor :]
 
jah.. als jij gaat.. en gaan er misschien nog wel meer.. ff meeten dan ofzo :Y :]

p.s.: had je nog gespot van de week.. bij de AH achter aan de Langestraat 8-)



Hobbelen is jargon voor hardlopen................... :P



IVM een meldinkje asbest Grip 2 Kanaleneiland nog aan het werk vanaf 7.00 uur and counting :')
 
Laatst bewerkt:
ErwinGTI bedankt voor de rit: heerlijk gerden met dit weer.
Alexed9 bedankt voor het rekken van de tijd van aankomst, anders waren we veel te vroeg terug . . :) :) :)

(Ter info: hij kreeg helaas motorpech. Waarschijnlijk de spanningsregelaar. Hoe kan dat nou? Er zit niet 1 letter van Honda in jouw merk! :))

Hij mist 1 cilinder })
 
Heerlijk gereden, leuk gezelschap. Jammer van Alex z'n motor, wel fijn dat je collega je wilde komen helpen. Erwin, heel erg bedankt voor het voorrijden. Leuke route, leuk tempo, en ook nog optijd terug voor de BBQ bij me ouders. Konden zo aanschuiven. Al met al, geweldig genoten vandaag :)
 
Ow btw, jammer dat je het gemist hebt foxie, maar dacht toch echt dat jij al op de hoogte was omdat ik je naam voorbij zag komen in het vorige topic.
 
jah.. als jij gaat.. en gaan er misschien nog wel meer.. ff meeten dan ofzo :Y :]

p.s.: had je nog gespot van de week.. bij de AH achter aan de Langestraat 8-)
Must have been me :Y

Hobbelen is jargon voor hardlopen................... :P
IVM een meldinkje asbest Grip 2 Kanaleneiland nog aan het werk vanaf 7.00 uur and counting :')

:Y 10,25 km in 1:04:34, Ik ben tevreden!

Sterkte daar!!


Paarse Krokodil: :j
Triumph: :j
 
Laatst bewerkt:
Ow btw, jammer dat je het gemist hebt foxie, maar dacht toch echt dat jij al op de hoogte was omdat ik je naam voorbij zag komen in het vorige topic.


Wel de rit, niet de start tijd, die zag ik pas toen jullie al weg reden helaas. Was gister pas laat thuis.
Jammer, niets aan te doen. Ben ff met erik later gaan ravotten ;) en zelf ook ff t terrein op gegaan.
 
En wilco, zeg nou zelf dit is toch veel beter dan alles zelf verkleinen en uploaden *D
 
Zo ook weer aanwezig *D gevonden.

Erwin: bedankt voor de leuke rit, mooie bochtjes en ik zeg op naar de volgende keer.

Heren bedankt voor de gezelligheid !!!
 
Aanwezig :W



Exact 1000KM erbij mogen zetten. Heerlijk weer gehad en alles heel gehouden.


Zelfs de zumo :+


549587_312508205511736_841446240_n.jpg

549489_312508062178417_1101485183_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jij moet eerst nog een deeltje of 10 meeposten voor je er wéér in mag :+
Zie, Mies is veel strenger :')
Hij staat er al in, maar doen we eerst nog 10 delen zonder foto dus?





Is inderdaad beter, scheelt een boel werk hier _O- Voor wie het niet kan zal ik het doen hoor ;)












@ Krullie: Dikke rit gehad man *D
Helemaal alleen gereden?




Die uitslag tot nu toe... _O- :')
full
 
@ Krullie: Dikke rit gehad man *D
Helemaal alleen gereden?


Jep :Y


Heb 'de kleine wegen route' gereden van vorige keer. Wel hier en daar zelf nog wat dingen toegevoegd. Paar keer 'n natuurgebied ingedoken, gravel/zand/graspad afgereden en dan kom je soms echt in ontzettend mooie gebieden/meertjes uit. Topdag gehad *D .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan