MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie het leuk vindt... weer een leuke fotoserie bij het AD klikkerdeklik


full


3D tekeningen.... zou best cool zijn om zoiets thuis op een muur of zijgevel te hebben... 8-)
 
grappige tekeningen hoor, lijkt me veel werk :Y

net als die 3d stopekrijttekeningen, zeer mooi, maar damn, kost vast veel tijd ;)
 
Waar zijn die gooi hooligans gebleven?

Foto-3CVIEURH-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
:W

Zow na een (te) kort ritje gister ben ik even wat dingetjes uit gaan zoeken voor de Triple..
Mijn spanningsregelaar is stuk, kwaaltje net als bij bepaalde Honda's :+
Nu heb ik best een aparte motor dus tja, via de dealers in de buurt niet te krijgen te specifiek!
Dealer gebeld, ja hb ik op voorraad maar weet niet of het de goede is moest ff langs rijden..
Zo gezegd zo gedaan ik er naar toe en hij liet hem zien , was de verbeterde uitvoering die gaan ook niet meer stuk... Mooi d8 ik nog, kost dat?? ................. niet om het een of ander maar zonder scrupules de prijs noemen van €319 euro is niet leuk.... haha |(
Heb er even over nagedacht en hem laten liggen.....

Tot mijn vreugd staat er een op de onderdelen website van een nieuwer tupe die past voor €70 besteld volgende week binnen..... *O* *O* (ok duurt lang i know maar goed so be it!! )
 
Jammer dat je een weekje moet wachten met dit weer. Maar tis wel een flink prijs verschil. Hoop dat je een beetje geluk hebt dat ze hem eerder op sturen :)
 
Even geduld, is de prijs ook wel naar, top Alex! :]

Tis wel warm zeg, maar god wat lekker op de motor weer! *O* :]
Daar word je toch blij van *d
Buiten geluncht, naar n klant gewandeld (ok, zelfde industrieterrein maar toch :P) binnen niet te doen natuurlijk dus heul rustig aan gedaan :)
 
hier lekker met de fiets over de hei geweest :9

zo maar eens sporten denk ik... en daarna eten koken/ misschien ritje rijden...
 
Jongens...ik weet niet hoe ik het heb, het lijkt wel zomer; 28 graden, kajakken over de Ourthe, bbq'en. Life is good *O*

Jullie ook allemaal genoten van het mooie weer daar, ook de werkenden een beetje?
 
ja hoor, het was prachtig vanuit mn kantoortje met dit weer :')
en daarna was het ook prachtig vanuit de sportschool, dit weertje :+

maar wel lekker met dat weertje heen en weer gefietst *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan