MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx allen :Y


Ben er blij mee, we kunnen weer ff vooruit *D
 
Welkom (opnieuw).
Als je snel reageert kun je je nog tot vrijdag aanmelden voor de MF 't Gooi BBQ a.s. zondag in Bilthoven. Dan kun je gelijk met ons, en wij met jou, kennismaken. Er komen ca. 25 (S)Gooiers.
Kan ie gelijk het prototype van z'n opblaasvest demonstreren ..

@Xtra: Leuke botspet. Suggestie voor volgende keer (naast iets met stier):
full


Trusten @all, nu maffen; morgen weer boring 200km richting Grunn (en terug).
 
Laatst bewerkt:
Dag Gooiers, ik laat weer ff wat van me horen/zien!

2 juli ben ik op de motor naar Mettet in Belgie geweest, onwijs veel geleerd op de baan en heelhuids thuisgekomen ook nog!:)

RC__1182.jpg

RC__1771.jpg


Aankomende woensdag staat de volgende circuitdag al weer op de planning, dan rijd ik op zandvoort met tracktraining.nl omdat ik daar van verschillende mensen erg goede verhalen over hoor, nog meer gooiers die een tracktraining dag op cpz hebben geboekt!?

31 augustus staat Assen ook op de planning, daar wil ik dit jaar ook nog eens rijden! heb het er maar druk mee;p
 
:W

X, mooie helm!

Beste stukje film -O-

Plex' post van het CJIB -O-

Vanmiddag ook nog even gereden, inclusief Lekdijk *D Daarna belde m'n broer met de vraag of ik zin had om te bbq'en.... :Y Lekker gegeten en wat gedronken, nu voldaan het bed in :P
 
Morning!

It's a beautifull day.... the sun is shining, I feel good and no one's gonna stop me now!
(Queen). *O*


Wederom briljant weer.... jungle jurkje aangetrokken.... alleen denk ik niet dat ik in blend tussen de bureaus om er stiekem tussen uit te knijpen richting zee en strand. Dat moet nog heel even wachten tot..... jawel, donderdag! :P

X... prettige kletterpet

CBFrider... welkom again and again

F&S, top weer om buiten te zijn. Na die verregende motoruitjes van jullie meer dan verdiend :Y

WB.... ben de tel kwijt en te lui om het op te zoeken, iets van 27 nachtjes ?
(trouwens.... ik zou over twee weken wel een donderdag vrij kunnen nemen voor een eifeldagje? Is dat wat? (9 aug?)
 
moguh,weer present :)


Niet gister tijdens je ritje over de dijk iemand half uit een Ikga zien hangen, hmmm??? B| ,
zwaaiend of ze een vliegtuig binnen aan het loodsen was, hmmm???? :')

Gespot dus :P :W








*O* *O* *O* RISE 'N SHINE!!! *O* *O* *O*

Plekkie: jammer van de fanmail :/

Camouflagegirl: tijgeren en gàààn!! 8-)

Boegem: Nice piccies!! *D

Poiksel: DAT zijn de dagjes!!! *D *O*
 
Laatst bewerkt:
Niet gister tijdens je ritje over de dijk iemand half uit een Ikga zien hangen, hmmm??? B| ,
zwaaiend of ze een vliegtuig binnen aan het loodsen was, hmmm???? :')

Gespot dus :P :W








*O* *O* *O* RISE 'N SHINE!!! *O* *O* *O*

Plekkie: jammer van de fanmail :/

Camouflagegirl: tijgeren en gàààn!! 8-)

Boegem: Nice piccies!! *D

Poiksel: DAT zijn de dagjes!!! *D *O*
niet bewust gezien maar er staat me wel iets bij dat ik dat zag sorry :W
 
Wederom briljant weer.... jungle jurkje aangetrokken.... alleen denk ik niet dat ik in blend tussen de bureaus om er stiekem tussen uit te knijpen richting zee en strand. Dat moet nog heel even wachten tot..... jawel, donderdag! :P


WB.... ben de tel kwijt en te lui om het op te zoeken, iets van 27 nachtjes ?
(trouwens.... ik zou over twee weken wel een donderdag vrij kunnen nemen voor een eifeldagje? Is dat wat? (9 aug?)

geen idee waarom ik dat probeerde te visualiseren, maareh dus You Jane? _O-

@ Plekkie balen

@ Poik, dat zijnde vervelende telefoontjes! -O-
(*O* *O* *O* )​

@ Vliegje in het oog, pas maar op... bij een te hoge snelheid kan het je zicht kosten :N

Voor alle dames :j

en nu weer aan de studie *O*
 
Mogguh :Z :W

Mooie pet X :]

Hing de Ikga niet op twee wielen dan? :')

Tijgerende zomerjurkjes in het hoge noorden met n opblaasvest om de bekeuring zelf op te halen? Met bbq :P

Eten, boodschappen, hardlopen en dan op de motor richting Kijkduin :]
 
zo ff naar Tiel op mijn nieuwe zadel. Gelijk garmin gpsmap 62s check voor de vakantie.

Nog 12 dagen dan Franse alpen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan