MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
ter verkoeling

burn_your_bra_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
G'morgen :Z

Coon: _O- Heb beeld :')

Zot: geniet van je zadeltje 8-)

Plekkie gelaserd -O-

WB.... ben de tel kwijt en te lui om het op te zoeken, iets van 27 nachtjes ?
(trouwens.... ik zou over twee weken wel een donderdag vrij kunnen nemen voor een eifeldagje? Is dat wat? (9 aug?)
29 nachtjes *D

Dat lijkt me zeker wel wat!! Heel graag!! 9 augustus komt ook helemaal goed uit *O* *O*
 
G'morgen :Z

Coon: _O- Heb beeld :')

Zot: geniet van je zadeltje 8-)

Plekkie gelaserd -O-29 nachtjes *D

Dat lijkt me zeker wel wat!! Heel graag!! 9 augustus komt ook helemaal goed uit *O* *O*

Oke..... ik moet even overleggen met thuisfront en werk etc... maar zou haalbaar kunnen zijn. Leg voorlopig maar vast. (Is mij ook wel handig eerlijk gezegd, nog wat bochten pakken voordat we naar de Alpen gaan). ;)
 
mogguh

mmm oog er nog in? Damn...

Vandaag toch ook maar lekker op de :] naar kantoor. Airco op standje kippenvel hier binnen... rrrrilll mafkezen hier
 
is het echt zo moeilijk om die camera goed te monteren X?
Ik heb m toen op m'n knipperlicht gemonteerd, beelden waren goed, alleen wist ik niet dat de batterij al bijna leeg was... Tevens veel last van windruis!

@ Plekkie, balen en gefeliciteerd :?

koffie *O*
 
Moggeuh :W

zonde geld plekkie.

filmpie _0- De cam draait wel goed toch ? tis alleen nu nog een goeie plek zonder trillingen vinden. En kan je anders niet een standaard maken met extra rubbers er tussen om de trillingen op te vangen ?

Vliegje in je oog... bah bah. Tis o zo lekker om met vizier op te rijden, maar next time mss een zonnebrilletje er onder dan ?

Nu een bakkie koffie en later vandaag maar even kijken wat we gaan doen met het mooie weer.
 
Ik had nog voor 1000 tandartsrekeningen liggen, opgestuurd, krijg ik een lijstje met wat ze gaan vergoeden.
De duurste van dik 500 euro kennen ze de code niet van, dus die vergoeden ze maar gewoon niet :')
 
is het echt zo moeilijk om die camera goed te monteren X?
Ik heb m toen op m'n knipperlicht gemonteerd, beelden waren goed, alleen wist ik niet dat de batterij al bijna leeg was... Tevens veel last van windruis!
Of het moeilijk is weet ik niet, maar kennelijk te moeilijk voor mij :')
 
Thnx allen :Y


Ben er blij mee, we kunnen weer ff vooruit *D

Nette botsmuts idd... zit zelf ook nog te zoeken naar wat spannender voor op m'n hoofd.. ben dat antraciet ook wel een beetje zat :)

niet heel spannend, maar zit naar zoiets te kijken:
XR1100%20Enigma%20TC-2%20shoei.jpg
Shoei XR-1100 TC2 Enigma.. de XR-1000 die ik nu heb heeft z'n dienst bewezen erg lekker te zitten en lang mee te gaan.


@vliegje in oog.. mjah.. was bij hele lage snelheid, stond bijna op m'n parkeerplek.. ironisch pfff.. bagger, heb altijd m'n vizier dicht of op een kiertje als ik rij

@X.. toch maar die Contour? Prijs doet misschien toch wat in kwaliteit?
 
Als dit een goedkoop ding was, had je gelijk ja :+
 
*D'( :/B| Volgens de agent die me staande hield € 197,50 :o

Gelukkig nog vakantiegeld over :X
Is geld zat :/





Gister nog ff gecontroleerd wat de max waar waar ik met Prepruts werd staande gehouden en met 86 gelaserd was.
Was inderdaad 60 daar, dus we hadden echt geluk *O*
 
Als dit een goedkoop ding was, had je gelijk ja :+

Mocht ik een camera aanschaffen dan zal het toch die Contour Plus worden.. zit Bluetooth op waarmee je direct op je iPhone of Android toestel de beelden kunt zien.. nét ff handiger dan zo'n schermpje op het apparaat zelf... en idd.. dat met die afstandbediening is natuurlijk ook niet helemaal jofel.. opsturen dat ding en direct wat anders regelen.. we motten wel beelden hebben eind augustus })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan