MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
full



Ga je met je collega's buiten vergaderen... maakt de directeur daar natuurlijk een foto van en stuurt die meteen naar ALL USERS _O-
 
Het weer is ook wel hollen of stilstaan. Gisteren ook nog een dijkje gepakt tijdens testritje (half) rondje gooimeer. Deze dijk heeft (bijna) geen bochten, maar is wel lekker koel en een mooi uitzicht.
full


full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uhhhh..... 25 km/u bbk :$ O-) slik |(

Nu een echte Gooise Hooligan! *O* }) (kost wat maar dan heb je wat?)

Gecorrigeerd 20 te hard heeft mij 179e incl administratiekosten gekost.

Camera: Go Pro is naar mijn mening toch nog het beste.
 
Laatst bewerkt:
Precies! Waar zijn die tuinstoelen en dat rieten parasolletje? :P *O*

We zitten bij de buren op de stoep (pand staat sinds deze week leeg) nadat we tot de conclusie kwamen dat het idyllische plekje verfraaid werd met een hondedrol. :r Dus toen daar op het trappetje gaan zitten. Was erg lekker! :Y
 
het nieuwe werken.JPG
Deze afbeelding is 735 bij 519 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.



Ga je met je collega's buiten vergaderen... maakt de directeur daar natuurlijk een foto van en stuurt die meteen naar ALL USERS _O-

Zit wel hard denk ik, maar iig beter dan binnenzitten

quote:
GillettiNo schreef op 24 juli 2012 @ 01:30:
@Michelr: wat doe jij allemaal in Groningen?? :?



Gemeente Groningen (klant/project) .. gelukkig maximaal 1x per week

Is de reistijd werktijd (onderdeel van het project) bij jullie of alleen km vergoeding ?
 
Nou dat was ook een interessant ritje, precies bij het permanente vakantiehuisje van een maat van mij viel mijn motor uit B| . Ook reed vlak daarna een maat voorbij in een auto. De timing kon niet beter, morgen even uitzoeken wat er nu aan de hand is, straks eerst een lekkere BBQ :P

Motor staat dus lekker veilig en ik kan nog op tijd op de bbq komen O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vorige keer al wat gezegd over de A2 Traject Controle, toen was ik ietsiepietsie te vroeg.
Ik hoorde gister op de radio dat ie nu dan echt aan staat!
 
Ik heb vorige keer al wat gezegd over de A2 Traject Controle, toen was ik ietsiepietsie te vroeg.
Ik hoorde gister op de radio dat ie nu dan echt aan staat!
ik dacht dat van utrecht naar amsterdam werd gecontoleerd gisteren avond om half 12 met 140 terug gereden vanuit amsterdam dat word een dure :r
 
balen voor iedereen met post van het CJIB :/

@zot, is er anders dan heel voorzichtig omgaan met de onderdelen tov elkaar nog een andere reden dat kick delen en nokkenassen niet bij elkaar in een spoelbak kunnen liggen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Delen die op elkaar lijken? :P


Stoelendans bij MotoGP gaat nu echt beginnen. Spies gaat weg bij Yamaha. Sta er wel van te kijken vraag me af wat hij gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
Ga je met je collega's buiten vergaderen... maakt de directeur daar natuurlijk een foto van en stuurt die meteen naar ALL USERS _O-
Ha lekker buiten vergaderen! :Y Ik wilde vandaag de meeting ook naar buiten verplekken, maar baas vond dat geen goed idee omdat de kans te groot was dat we daarna met geen stok meer naar binnen te krijgen zouden zijn...
Moet ik hem ook wel een beetje gelijk in geven. O-)
Nu lekker buiten eten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan