MF Gooi & Vechtstreek Nr. 124: Zomer?

Verjaardagen in de OP?

  • Optieven met die verjaardagen!

    Stemmen: 7 18,9%
  • Ja, leuk al dat jostie gedoe :)

    Stemmen: 26 70,3%
  • Boeit mij dus ECHT helemaal NIETs

    Stemmen: 4 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.
DSC08670_Snapseed.jpg
 
Kraker was onder de indruk van mn rug :') t was een ravage '( nu weer wat lucht pfieuw *O*


F&S en Tox: alvast een hele fijne vakantie met mooie droge kilometers en tot volgende week :] *O* :W

Plekkie: uiteindelijk komt alles goed 8-)
 
Laatst bewerkt:
Multivlaai ..

Tijd voor Nespressootje. Vandaag begrafenis dochter (9) collega; longembolie na levertransplantatie. Is al niet ernstig niet leuk, maar sinds ik zelf kinderen heb lijken die berichten toch wat anders binnen te komen ..

Sterkte man...

Bij ons is het tussen 16.30 en 17.00 uur altijd echt al uitgestorven.
Maar we beginnen ook tussen 07.00 en 08.00 uur.

Da's eigenlijk wel serieus vroeg voor een kantoorbaan...



Ik kende Custers' Last Stand wel, maar vanaf nu ook DetoX' Last Stand? :? :P

Kraker was onder de indruk van mn rug :') t was een ravage '( nu weer wat lucht pfieuw *O*


F&S en Tox: alvast een hele fijne vakantie met mooie droge kilometers en tot volgende week :] *O* :W

Plekkie: uiteindelijk komt alles goed 8-)

Tiet en Tox gaan nu al weg? Was toch pas next week? Waar naartoe?
 
enneh, FnS en Detox, have fun, rijd voorzichtig, en vergeet je reflecterende meuk op je helm niet, je reflecterende meuk op je jas niet en je blaaspijpjes niet :')
 
Maar ook lekker vroeg klaar iedere dag *DTiet en Tox gaan naar de Franse Alpen en eindigen volgend weekend in de Eifel,
waar dan nog 8 sGooiers zijn *O*

Aha!! Nou, heel veel plezier dan! Totnogtoe is het heeeeeel goed te doen in het SaarMoezelEifel gebied. Ik ga morgen nog een mooi rondje sturen!
 
@Chris & Anita.......

Hoop dat jullie hetzelfde weer krijgen als wij vandaag en dat jullie net zo mogen genieten als wij hebben gedaan... :W



Dagbesteding 09 augustus 2012 - AdventureGirl & Kato


full


Vanmorgen om 07:15 vertrokken richting Lutzerath om van daaruit de route door de Ardennen terug te rijden. 10:15 zaten we op het terras bij Stefan te genieten van de apfelstrudel. Het weer was fantastisch.... de wegen super... en ik een beetje roestig.
De laatste tijd voornamelijk A28 gereden dus weinig bochten gezien. Maar naarmate de ochtend vorderde deed ik dat ook... kortom heerlijk gereden. :]

In de middag nog een strammer max en alcoholfrei weisen genoten en toen weer verder met de route. Om 16:30 deze afgebroken en richting huis gereden... 19:00 thuis... 907 kilometers gereden en nog op tijd om ons kleine mannetje te zien.
Ook hij had een geweldige dag gehad... met Oma. *D

Nu nog een paar nachtjes en dan ri. de Grandes Alpes..... zin in!! *O*

@WestBest.....

Hoeveel nachtjes nog :? :P
 
oh ow jullie hooligans, hard rijden mag niet.... hehehe, wel balen als je aangehouden word of fanmail krijgt. Ik kreeg vorige week eentje binnen van 44 eurootjes. Bedrag van een aar km te hard is dus ook omhoog gegaan.
 
overigens vandaag nog tijdens een uitruk ingehaald door een lieve motorrijder, ging links om ons heen en verloor bijna de controle over zn motor, hij werd er bijna af geworpen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan