MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Grote groep stoere jongens, en dan zo lullig onderuit gaan.

Maar no worries, aan de krassen op z'n fiets te zien is het wel vaker gebeurd en hij kon er zelf ook wel om lachen :+
 
Wat is daar zo leuk aan?

Heb trouwens in Veenendaal ook nog een val gezien.
Die probeerde een wielie over 1 van de drempels.
Scheelde een haar of hij maaide ook nog een Suz. onderuit.

Was dat toevallig een oranje KTM? En was die suzuki een rode GSXF?
Die Suzuki is namelijk van mij en die KTM van Randy. Ik moest plotseling remmen door een opstopping voor mij. Hij moest dit toen ook, maar reed nog op één wiel en dat schiet niet op natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad de KTM trok zijn voorwiel op over de drempel en moest toen remmen.
Dat likte natuurlijk niet. Jij zat voor hem maar het scheelde maar heel wijnig of hij
nam een Blauwe Suzuki met 2 man/vrouw er op mee. Die stonden stil strak tegen de
plaats aan waar hij terecht kwam.
Hij stond snel weer en ging verder. Had het idee dat zijn benen er niet helemaal onbeschadigd vanaf kwamen.

Was dat toevallig een oranje KTM? En was die suzuki een rode GSXF?
Die Suzuki is namelijk van mij en die KTM van Randy. Ik moest plotseling remmen door een opstopping voor mij. Hij moest dit toen ook, maar reed nog op één wiel en dat schiet niet op natuurlijk.
 
Heb hier nog een boel foto's staan weet alleen niet of de link gaat werken bij iedereen.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.399315656788912.97179.297838920269920&type=1
danku :)

Ons groepie vanuit Nieuwegein
336099_399321166788361_2146162735_o.jpg


En een hele duidelijke van mij :Y
324576_399321793454965_301522910_o.jpg
 
naaah ik vind het heel zielig dat mensen achteraf lopen te janken.
toen wij aankwamen kreeg ik alleen maar complimenten van de meeste bikers en 75% van de menigte kwam bij ons kijken en praten.
als ik dan nu op MF lees dat wij de meeting 'verpest' hebben vind ik je wel heel zielig.
kom dan naar ons toen daar en zeg er wat van?! bovendien deden ook meerdere mensen wheelies/burnouts zonder dat iemand erover klaagt.
 
Altijd een groot feest dat gezeur van MF, Zelf was ik veel te laat.
Rond half3 kijkje genomen. Was niet zo erg druk meer. Volgende keer beter!
En een burn-out / het voorwiel de lucht in, moet kunnen op zijn tijd.
 
naaah ik vind het heel zielig dat mensen achteraf lopen te janken.
toen wij aankwamen kreeg ik alleen maar complimenten van de meeste bikers en 75% van de menigte kwam bij ons kijken en praten.
als ik dan nu op MF lees dat wij de meeting 'verpest' hebben vind ik je wel heel zielig.
kom dan naar ons toen daar en zeg er wat van?! bovendien deden ook meerdere mensen wheelies/burnouts zonder dat iemand erover klaagt.

_______________________________________________________________________

:Y

Je hebt groot gelijk, altijd gezeik achteraf.
We komen toch voor de actie :Y gewoon lekker blijven doen.

:] :]
 
Oké, verknallen is een verkeerde woordkeus. Zoals ik al zei, goed dat jullie kwamen maar ik hoop dat je wel beseft dat je op deze manier een meeting zoals deze in de toekomst moeilijker maakt. Bv opnames van mr de agent die als bewijs dienen dat motorrijders zich simpelweg niet kunnen gedragen.
eerlijk zijn.. ik was juist blij dat er wat actie gebeurde in die groep.. tenminste nog een burnout gezien!! ;)

ok die vloeistof was minder.. en voor de rest het spannendste van die dag was dat die hele groep een vrouw gingen helpen uitparkeren met haar polo slowmotion _O- _O-

maar echt ons ritje in de volvo v40 naar a'foort was nog spannender dan die hele meeting in amersfoort... B|
 
naaah ik vind het heel zielig dat mensen achteraf lopen te janken.
toen wij aankwamen kreeg ik alleen maar complimenten van de meeste bikers en 75% van de menigte kwam bij ons kijken en praten.
als ik dan nu op MF lees dat wij de meeting 'verpest' hebben vind ik je wel heel zielig.
kom dan naar ons toen daar en zeg er wat van?! bovendien deden ook meerdere mensen wheelies/burnouts zonder dat iemand erover klaagt.
tja... ze moeten altijd iemand als het bokkie nemen hea..

ik zeg volgende keer weer hoor jongens.. dan gebeurt er tenminste nog wat spannends ;)
 
eerlijk zijn.. ik was juist blij dat er wat actie gebeurde in die groep.. tenminste nog een burnout gezien!! ;)

ok die vloeistof was minder.. en voor de rest het spannendste van die dag was dat die hele groep een vrouw gingen helpen uitparkeren met haar polo slowmotion _O- _O-

maar echt ons ritje in de volvo v40 naar a'foort was nog spannender dan die hele meeting in amersfoort... B|

wij hadden afgesproken om ons in te houden omdat er 'zo veel politie' zou zijn...
haha die polo chick rijdt vooruit met stuur naar rechts en dan achteruit ook stuur naar rechts haha . ze begreep er geen bal van!
ons ritje erheen en terug was ook idd spannender dan die hele meeting:p maar toch wel ff gelachen toch!

dat van die koelvloeistof hoort erbij! heb je weer wat om te doen :P
 
Laatst bewerkt:
naaah ik vind het heel zielig dat mensen achteraf lopen te janken.
toen wij aankwamen kreeg ik alleen maar complimenten van de meeste bikers en 75% van de menigte kwam bij ons kijken en praten.
als ik dan nu op MF lees dat wij de meeting 'verpest' hebben vind ik je wel heel zielig.
kom dan naar ons toen daar en zeg er wat van?! bovendien deden ook meerdere mensen wheelies/burnouts zonder dat iemand erover klaagt.

Was niet mijn motor waar "jullie" over heen hebben staan burnen. Anders had je ook niet bang hoeven te zijn dat ik er niets van gezegd had.
Vind wheelies, burnouts ed allemaal prima, maar niet als mijn motor er door beschadigt kan raken of onder de tering zooi komt.
 
Laatst bewerkt:
Was niet mijn motor waar "jullie" over heen hebben staan burnen. Anders had je ook niet bang hoeven te zijn dat ik er niets van gezegd had.
Vind wheelies, burnouts ed allemaal prima, maar niet als mijn motor er door beschadigt kan raken of onder de tering zooi komt.

Als ik naar de tweede foto kijk waar dit topic mee begint, moeten we eigenlijk boos zijn op de mensen die geen burnout deden :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan