MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Aangezien ik mijn A nog niet heb zou ik met droopyfret mee rijden.
Helaas is hij onderuit gegaan omdat hij moest uitwijken voor een hond. :(

Beterschap droopy!!!

Is er trouwens misschien iemand die vanuit Arnhem, Gelredome vertrekt waar ik mee achterop mag? :}
 
Aangezien ik mijn A nog niet heb zou ik met droopyfret mee rijden.
Helaas is hij onderuit gegaan omdat hij moest uitwijken voor een hond. :(

Beterschap droopy!!!

Is er trouwens misschien iemand die vanuit Arnhem, Gelredome vertrekt waar ik mee achterop mag? :}
wow... dude.... bad karma...
droopy, sterkte.
 
Ik wil me ook graag opgeven voor de MegaMeeting,

Ik kom samen met mijn vriendin, beide op de eigen motor.

Als mooi weer rijders komen we alleen bij mooi weer. Hopende op goed weer en tot volgende week.

(de MF sticker is zojuist besteld, ik hoop deze op tijd binnen te hebben)
 
???
en uit welke regio-topic is dat eigenlijk?

voor zover ik het kon zien ben jij de enige mf-er die daar woont of vanaf daar vertrekt, ik stel voor dat jij je aanmeldt bij een REGIO topic of een MOTOR-TYPE topic en vanuit daar dan iets afspreekt.

*D
regio gelderland ik doe dit al paaar jaar zo en meestal in deze week komen er meer mensen in me topic uit tiel kesteren opheusen ijzeldoorn enz enz
 
Laatst bewerkt:
Zal wel eens kijken of ik zondag zin heb om te komen. Kijken of ik dit keer eindelijk eens 1000 foto's kan maken :P
 
Is er ook weer een verzamel plek in gorinchem???
Ik heb 'm deze keer niet geopend omdat de merwedebrug is afgesloten...al vanaf het knooppunt -O-
Ik kom zelf ook vanaf "de overkant" dus moet nog zien hoe/of ik aan de overkant kom ;)
In mei komt er zeker weer een verzameltopic gorinchem e.o.
 
Ik heb 'm deze keer niet geopend omdat de merwedebrug is afgesloten...al vanaf het knooppunt -O-
Ik kom zelf ook vanaf "de overkant" dus moet nog zien hoe/of ik aan de overkant kom ;)
In mei komt er zeker weer een verzameltopic gorinchem e.o.


Jammer....het is ook altijd wat met die brug daar,maar er zijn meerdere wegen die naar de overkant leiden.. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan