MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Legu: Da's flink.... :')

Achi: Ah, dus volgende keer kun je mee! O-)

F&S: Ow jawel 8-) :')

Edit: Phoen; hef fun en vorsicht!! *O* *D



*O* Goéééédemorgen!! *O*
 
Laatst bewerkt:
Moggel :W

Ff douchen en opzouten. Koffertjes op de brommer, GPS op standje Eifel en wij zijn weg. *O*

Eerste dag is een kort ritje, gewoon lekker om weg te komen. Morgen naar de Vogezen en dan waarschijnlijk daar een dag een rondrit maken. Van daar uit de Alpen in en genieten van het land.
Deze vakantie ga ik iets minder naar de route kijken en iets meer naar het weer. We rijden gewoon het lekkere weer achterna en dan maar hopen dat er mooie passen in zitten. Hopelijk blijven de Beemers (en wijzelf) heel en kan ik de gereedschapset onder in de koffer laten. ;)
 
Moggel :W

Ff douchen en opzouten. Koffertjes op de brommer, GPS op standje Eifel en wij zijn weg. *O*

Eerste dag is een kort ritje, gewoon lekker om weg te komen. Morgen naar de Vogezen en dan waarschijnlijk daar een dag een rondrit maken. Van daar uit de Alpen in en genieten van het land.
Deze vakantie ga ik iets minder naar de route kijken en iets meer naar het weer. We rijden gewoon het lekkere weer achterna en dan maar hopen dat er mooie passen in zitten. Hopelijk blijven de Beemers (en wijzelf) heel en kan ik de gereedschapset onder in de koffer laten. ;)
veel plezier
 
Moggel :W

Ff douchen en opzouten. Koffertjes op de brommer, GPS op standje Eifel en wij zijn weg. *O*

Eerste dag is een kort ritje, gewoon lekker om weg te komen. Morgen naar de Vogezen en dan waarschijnlijk daar een dag een rondrit maken. Van daar uit de Alpen in en genieten van het land.
Deze vakantie ga ik iets minder naar de route kijken en iets meer naar het weer. We rijden gewoon het lekkere weer achterna en dan maar hopen dat er mooie passen in zitten. Hopelijk blijven de Beemers (en wijzelf) heel en kan ik de gereedschapset onder in de koffer laten. ;)


Ik hoop met jullie mee; hef fun he!! ;) *O* *O*
 
Dank allemaal :j

Nog even een broodje eten en dan springen we erop.
Het thema voor de komende week is 'ontspanning' :P



Phoen, veel plezier vandaag en hou alles heel, volgend weekend moet ook gewoon doorgaan hè ;)
 
ook weer present :W

Ritje: Was leuk en gezellig! :Y WB bedankt voor het voorrijden! :j Moest af en toe behoorlijk aanpoten achteraan :X ;)

:^ thanks WB, leuk ritje, en inderdaad, tempo zat er goed in :Y

Aso's :?
Ik heb er maar 1 gezien en die lijkt erg op de foto twee Posts hoger B| :P

ging best lekker toch op de '27 ? :+ moest wel vol in de ankers voor een Audi TT, jij was 'm net voorbij en toen maakte 'ie aanstalten om naar links te gaan...
 
ook weer present :W:^ thanks WB, leuk ritje, en inderdaad, tempo zat er goed in :Yging best lekker toch op de '27 ? :+ moest wel vol in de ankers voor een Audi TT, jij was 'm net voorbij en toen maakte 'ie aanstalten om naar links te gaan...
YW :)
Audi B|

Foto's zijn niet echt (echt niet :') ) mooi geworden_O-
We hebben prachtige 'luchten' voorbij zien komen. Op de foto komen de kleuren er niet uit, maar het was echt mooi *D
full


Tiger weer op boot met duimpie van Beer :+
full


Speciaal voor GN; we hadden nog geen zwaaifoto van DaanV:
full


Zwaaifoto van Beer, gewoon omdat het kan:
full


MF draait ze een kwartslag :? Op mijn computer staan ze wel recht... nou ja, ik zal wel wat fout doen. Nog maar een koffie :Z


*edit: nog 1 dagje werken en dan vakantie *O*
Nog 1 nachtje en 8-) *O* en nog 12 nachtjes slapen en.... :] *O*
 
Laatst bewerkt:
YW :)
Audi B|

Foto's zijn niet echt (echt niet :') ) mooi geworden_O-
We hebben prachtige 'luchten' voorbij zien komen. Op de foto komen de kleuren er niet uit, maar het was echt mooi *D
[afbeelding]

Tiger weer op boot met duimpie van Beer :+
[afbeelding]

Speciaal voor GN; we hadden nog geen zwaaifoto van DaanV:
[afbeelding]

Zwaaifoto van Beer, gewoon omdat het kan:
[afbeelding]

MF draait ze een kwartslag :? Op mijn computer staan ze wel recht... nou ja, ik zal wel wat fout doen. Nog maar een koffie :Z


*edit: nog 1 dagje werken en dan vakantie *O*
Nog 1 nachtje en 8-) *O* en nog 12 nachtjes slapen en.... :] *O*
@foto's; dat heb ik ook met mijn telefoon soms. Volgens mij komt het doordat de foto gemaakt is met een gedraaide telefoon. De sensor in je telefoon slaat deze gedraaide positie op bij de foto en daardoor kan je computer de foto automatisch recht draaien :Y MF kan/doet dat niet...


@plex; balen zeg... hopelijk komt het snel goed na de operatie!
@boetes; nog even doorgaan en dan is het begrotingstekort weer terug naar 0 :+
 
@foto's; dat heb ik ook met mijn telefoon soms. Volgens mij komt het doordat de foto gemaakt is met een gedraaide telefoon. De sensor in je telefoon slaat deze gedraaide positie op bij de foto en daardoor kan je computer de foto automatisch recht draaien :Y MF kan/doet dat niet...


@plex; balen zeg... hopelijk komt het snel goed na de operatie!
@boetes; nog even doorgaan en dan is het begrotingstekort weer terug naar 0 :+
Dat hoop ik ook! :Y

Jij boft maar met die laatste dagen van je vakantie! :Y

8-)
 
Zo. Kleuren voor de buitenkant hier net uitgezocht.
Maandag gaan ze met 4 man, gewapend met kwasten, aan het werk *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan