MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zowww... nog niet bijgelezen... dat komt straks wel...

Leuk dagje gehad kijken op Assen... Al ben ik niet zo heel lang geweest was het wel gezellig. Wel jammer voor phoen dat zijn R6 het niet deed vanochtend, dus op de KTM van Foxie. Maar gelukkig had die nog wel lol ermee en ondanks het te kort komen van topsnelheden op de lange rechte stukken kon hij met gemak bij blijven in de groep.

Zag in elk geval een leuke skie foto ;-) wanneer komen er meer ?

Vakantiegangers... super veel plezier.

En de rest is even niet blijven hangen tijdens het scrollen.
 
Dat was ik zelf :+



Oude Lichtbak verwijderd, komt volgende week ook een nieuwe Led-bak voor binnen 8-)

Sinds wanneer heb jij ineens haar (grijs) en een bril dan?.. lichtbak was volgens mij al weg..
en LED *O* moderne rietsjop wordt het dan :)
LED.. hmmz.. dat f*kin LED-achterlicht wat ik besteld had bij Optitune doet het niet goed.. bagger nu dat ze tot eind augustus op vakantie zijn.. wilde hem in de Eifel al erin hebben zitten.. nu mot ik toch een lampje vervangen en reserve meenemen -O-
 
Lekkere tijdsbesteding :}

Levensgevaarlijk daar man met die snoeken, ze laten zich niet vangen maar zijn dol op kleine skiërtjes zoals ikzelf :+

304847_403856163010512_463046321_n.jpg
 
Sinds wanneer heb jij ineens haar (grijs) en een bril dan?.. lichtbak was volgens mij al weg..
en LED *O* moderne rietsjop wordt het dan :)
LED.. hmmz.. dat f*kin LED-achterlicht wat ik besteld had bij Optitune doet het niet goed.. bagger nu dat ze tot eind augustus op vakantie zijn.. wilde hem in de Eifel al erin hebben zitten.. nu mot ik toch een lampje vervangen en reserve meenemen -O-
Ah, dat was mn pa die erbij stond. Ik stond óp de ladder of was ff gereedschap halen dan :Y



Achterliggie is toch wel belangrijk :Y
 
Zo, ik meld me ook maar weer eens. Ik ben al weer even terug en heb het echt heerlijk gehad op Lanzarote. Op aanraden van 'CorvetteFreak' dacht ik, de zuidtoer gedaan en die was wel mooi. Ik ben niet al te toeristisch aangelegd, maar ik was wel blij dat ik het gedaan heb. Heb ik toch een stukje cultuur gezien. Voor de rest 16 dagen bij het zwembad gelegen en nog 1 dag een auto gehuurd.

Gelukkig nu weer lekker weer in Nederland dus de eerste motor kilometers gister zijn al weer gemaakt. Ging nog langs vd Kuinder op zoek naar nieuwe motorlaarzen, maar die van Evolution verkopen ze er niet terwijl ze er wel dealer van zijn helaas..

Jup, fijn dat het leuk en lekker was (vies bruin? :P) en blij dat mijn tip voor de toers goed bevallen zijn ;)

Skie plaatjes _O- _O- :P

HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEKEND!! En boete vrij doorgekomen deze week *D :P
 
Dat was ik zelf :+



Oude Lichtbak verwijderd, komt volgende week ook een nieuwe Led-bak voor binnen 8-)








En een Kruz Locher uit de U.S. besteld voor op de GSA. Hopelijk voor volgend weekend binnen 8-)
een wat :?

Zo, ik meld me ook maar weer eens. Ik ben al weer even terug en heb het echt heerlijk gehad op Lanzarote. Op aanraden van 'CorvetteFreak' dacht ik, de zuidtoer gedaan en die was wel mooi. Ik ben niet al te toeristisch aangelegd, maar ik was wel blij dat ik het gedaan heb. Heb ik toch een stukje cultuur gezien. Voor de rest 16 dagen bij het zwembad gelegen en nog 1 dag een auto gehuurd.

Gelukkig nu weer lekker weer in Nederland dus de eerste motor kilometers gister zijn al weer gemaakt. Ging nog langs vd Kuinder op zoek naar nieuwe motorlaarzen, maar die van Evolution verkopen ze er niet terwijl ze er wel dealer van zijn helaas..
:W welcome back

_O-

Precies, altijd het hoofd koel houden en je shag droog 8-)


[afbeelding]


en het hoofd boven w...........eh...... :?

[afbeelding]
_O- en coonie het is een peuk want er zit een filter aan ;)

Zowww... nog niet bijgelezen... dat komt straks wel...

Leuk dagje gehad kijken op Assen... Al ben ik niet zo heel lang geweest was het wel gezellig. Wel jammer voor phoen dat zijn R6 het niet deed vanochtend, dus op de KTM van Foxie. Maar gelukkig had die nog wel lol ermee en ondanks het te kort komen van topsnelheden op de lange rechte stukken kon hij met gemak bij blijven in de groep.

Zag in elk geval een leuke skie foto ;-) wanneer komen er meer ?

Vakantiegangers... super veel plezier.

En de rest is even niet blijven hangen tijdens het scrollen.
:X wel balen voor phoentje , maar mooi dat jullie een leuke dagie gehad hebben


Sinds wanneer heb jij ineens haar (grijs) en een bril dan?.. lichtbak was volgens mij al weg..
en LED *O* moderne rietsjop wordt het dan :)
LED.. hmmz.. dat f*kin LED-achterlicht wat ik besteld had bij Optitune doet het niet goed.. bagger nu dat ze tot eind augustus op vakantie zijn.. wilde hem in de Eifel al erin hebben zitten.. nu mot ik toch een lampje vervangen en reserve meenemen -O-
balen dat het achterlicht het niet doen, mijne komt bij MDI vandaan doet het nog prima

Levensgevaarlijk daar man met die snoeken, ze laten zich niet vangen maar zijn dol op kleine skiërtjes zoals ikzelf :+

[afbeelding]
:+

Moet je je 's voorstellen als die aan je tepels hangt :')
_O-

zo bijgelezen en weekend
 
Ik had gisteren een geel briefje onder m'n ruitenwisser... 85 eu....

Heel fijn... zet ik 1x m'n auto recht voor de deur (onder het motto: ik moet toch vroeg op)
Krijg ik om 07:55 een bekeuring voor parkeren op een laden/lossen plaats (terwijl het winkelcentrum pas om 9 uur open gaat)
Er is hier nog nooit eerder bekeurd... Iedereen (die voor 9 uur naar z'n werk gaat) staat altijd voor de deur hier...
Erg fijn allemaal weer...
 
Ik had gisteren een geel briefje onder m'n ruitenwisser... 85 eu....

Heel fijn... zet ik 1x m'n auto recht voor de deur (onder het motto: ik moet toch vroeg op)
Krijg ik om 07:55 een bekeuring voor parkeren op een laden/lossen plaats (terwijl het winkelcentrum pas om 9 uur open gaat)
Er is hier nog nooit eerder bekeurd... Iedereen (die voor 9 uur naar z'n werk gaat) staat altijd voor de deur hier...
Erg fijn allemaal weer...

Schoften. Anderzijds, het laden/lossen kan natuurlijk ook eerder dan dat jij als klant in het winkelcentrum welkom bent. ;)
 
Schoften. Anderzijds, het laden/lossen kan natuurlijk ook eerder dan dat jij als klant in het winkelcentrum welkom bent. ;)
Ik woon hier he... Daarom weet ik dat er geen gebruik van gemaakt wordt en het dus geen probleem is.
Zoals ik al zei: al jaren gaat het hier zo en nu is het ineens een probleem blijkbaar.

Ik denk dat ik wel weet hoe het zo gekomen is...
De Jumbo (die hier sinds Januari zit i.p.v. Super de Boer) loopt nogal vaak te klooien met het lossen. Vroeger zette de chauffeurs de trailer met de kont tegen het gebouw aan, maar de chauffeurs van de Jumbo willen hem soms op de laad en los plek zetten.
Vandaar dat ik denk dat ze nu aan het controleren zijn, want de Jumbo zal wel geklaagd hebben. Overigens: 's middags lukt het ze nooit om er te parkeren, omdat er dan veel winkelend publiek staat.

Aan de andere kant gelden hier regels over rust. Namelijk voor 10 uur geen herrie en na 8 uur 's avonds ook niet. En er geld een zondagsrust hier.
Maar die jumbo maakt natuurlijk een hoop lawaai met al die karren met boodschappen, ik word er geregeld wakker van als ze om 7:30 weer staan te lossen, dus ik denk dat we daar een puntje hebben om ff lekker terug te zeiken.
 
Laatst bewerkt:
Schoften. Anderzijds, het laden/lossen kan natuurlijk ook eerder dan dat jij als klant in het winkelcentrum welkom bent. ;)
:^

grote kans dat iemand wilde laden en lossen en er een melding van gemaakt heeft... of ome agent had de zomer in z'n bol :+


@ski-en; *O* leuke foto's!
@R6; ?? wat is loos? Fijn dat je alsnog gereden hebt :Y
 
Was een mooi ritje vandaag, we zijn beland in Bullay. Goddelijk dagje sturen, straks happie eten. Life is good :)
 
Was een mooi ritje vandaag, we zijn beland in Bullay. Goddelijk dagje sturen, straks happie eten. Life is good :)


Klinkt goed!! *D


Gekke Marv: Sneu geld B| -O-

X: Cruise Controle! *O* *O*

Mies: Die ribjes daar was jij toch al niet zo over te spreken :') :P
 
Laatst bewerkt:
Aangekomen in de Eifel, de eerste biertjes al achter de kiezen :P
Lekker dagje binnendoor gereden. Heerlijk weer hier.
Morgen richting de Vogezen. We genieten :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan