MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had gisteren een geel briefje onder m'n ruitenwisser... 85 eu....

Heel fijn... zet ik 1x m'n auto recht voor de deur (onder het motto: ik moet toch vroeg op)
Krijg ik om 07:55 een bekeuring voor parkeren op een laden/lossen plaats (terwijl het winkelcentrum pas om 9 uur open gaat)
Er is hier nog nooit eerder bekeurd... Iedereen (die voor 9 uur naar z'n werk gaat) staat altijd voor de deur hier...
Erg fijn allemaal weer...

Klinkt als loosdrecht. Mijn vriendin en me schoonouders hebben afgelopen zondag een paar straten verderop ook een bon gehad voor "hinderlijk parkeren" het bubbel parkeren wat ze al 15 jaar doen is ineens een probleem. Maar de stoep perkeerders 30 meter verder in de straat kregen geen bon.
 
Eifelgangers *O*

besef me net.. dat er vanavond geen ritje is.. zonde.. net ketting gevet en moet alleen nog ff wassen.. maar dat doen we na morgen.. wordt ff middagje Assen nl. :]
 
Ik woon hier he... Daarom weet ik dat er geen gebruik van gemaakt wordt en het dus geen probleem is.
Zoals ik al zei: al jaren gaat het hier zo en nu is het ineens een probleem blijkbaar.

Ik denk dat ik wel weet hoe het zo gekomen is...
De Jumbo (die hier sinds Januari zit i.p.v. Super de Boer) loopt nogal vaak te klooien met het lossen. Vroeger zette de chauffeurs de trailer met de kont tegen het gebouw aan, maar de chauffeurs van de Jumbo willen hem soms op de laad en los plek zetten.
Vandaar dat ik denk dat ze nu aan het controleren zijn, want de Jumbo zal wel geklaagd hebben. Overigens: 's middags lukt het ze nooit om er te parkeren, omdat er dan veel winkelend publiek staat.

Aan de andere kant gelden hier regels over rust. Namelijk voor 10 uur geen herrie en na 8 uur 's avonds ook niet. En er geld een zondagsrust hier.
Maar die jumbo maakt natuurlijk een hoop lawaai met al die karren met boodschappen, ik word er geregeld wakker van als ze om 7:30 weer staan te lossen, dus ik denk dat we daar een puntje hebben om ff lekker terug te zeiken.
:X balen

Als we dan toch aan het mierenneuken zijn, doe het dan goed :')

Gratis woordenboek

Dit is gewoon een sigaret :P
B| :')

:')



hoe dan ook; in deze setting had een waterpijp het mooiste geweest :')
_O-
 
Wie zag ik rond 19:45 Uur rijden op de Neuweg? Little Bear? Ik zat op de trapfiets.


FnS en Detox.. Klinkt goed en veel plezier nog!!
 
hmm... goeie... kan m'n motor eigenlijk wel wassen dit weekend :o
heb ik al zeker 4/5 maanden niet gedaan..
 
Vanmiddag ook door Hillywood gecrost! *O*

Mierenneuken! *O* (is ook sex!)

T&T in de Eifel! *O*

Waterpijpen! *O*

Parkeerbon: -O-

Rikkie: WB *O*

Nieuw uithangbord (en precariorecht!): *O*

Sow, genoeg gehupt... :') Heb weer eens piketdienst voor een week! :r
 
nee, DD

ik lag laren dit weekend niet uit :N
piketweekend nummer 2 van de 3...
en hij begon meteen goed!
pieper ging niet af met het proefalarm B|

nu hopen dat ie t wel doet als het nodig is. anders gaat deze ind e prullenbak
 
ja.. er zaten wel zeker 4 mensen op t terras als ik het zo snel in m'n ooghoek zag.. _O-

dat die tent nog draait man.. :?


zaten 10 man binnen... ;)

tja, rustig aan gaat het goed, vrijdag avond is het retedruk, zaterdag redelijk... rest van de week draait het op sporters (kijkeers, en darters dus ja...)
 
Goeie avond allemaal.

Kapsel op Marv's hoofd: :Y

Kapsel in Plex' knie: :N

Boetepot: :X

Skie-nie-foto's: :)

Vakantie en ritjes: :]

Dames-BMX: :}


Vergeet vast nog het nodige, maar ff d-hockey kijken ...


En het zal je gebeuren:
_O-
 
Was een mooi ritje vandaag, we zijn beland in Bullay. Goddelijk dagje sturen, straks happie eten. Life is good :)
Mooi 8-)






Aangekomen in de Eifel, de eerste biertjes al achter de kiezen :P
Lekker dagje binnendoor gereden. Heerlijk weer hier.
Morgen richting de Vogezen. We genieten :Y
Mooi 8-)









Niet te lang in de Vogezen hangen en door naar het echte werk :P


















@ bekeuringen: Zuur geld, maar dat je eerst 10 jaar geluk gehad hebt, betekent niet dat het daarom wel mag :N Toch?










Als we dan toch aan het mierenneuken zijn, doe het dan goed :')

Gratis woordenboek

Dit is gewoon een sigaret :P
En dat gaat best onder het skien 8-)












@ Waterpijp _O-















En het zal je gebeuren:
_O-
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan