MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
:')



hoe dan ook; in deze setting had een waterpijp het mooiste geweest :')

_O-

En het zal je gebeuren:
_O-

_O- Geniaal! :}




Ik weet niet waarom maar toen ik deze tegen kwam moest ik gelijk aan Ro en Wilco denken _O- :+

312900_10151002145431840_118663521_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Soh, ook weer fris en fruitig..
Dagje Assen vandaag gehad. Begon lekker maar niet heus. Alles in de auto geladen... motor starten? NOT.... DOOD....... geen contact niets..

Startkabels er op en hobbelen. Misschien accu leeg? Nee want zodra de startkabels er af gingen viel hij uit.. kolere...... en dan uitgerekend vandaag. Motor kregen we niet meer aan de praat. Gelukkig kon ik de SM van mn broer meenemen. 1e keer op dat ding dus zag de bui al hangen. Maar wonder boven wonder kon ik het beestje aardig temmen en het mooie is dat ik nog plezier ook had. Oke ik miste wat vermogen op de rechte stukken. Maar aanremmen en bochten acceleratie was helemaal top. Weinig mensen die me uiteindelijk hebben ingehaald. Des te meer die bij het uitremmen of uitkomen en insteken van de bocht een knetterende SM naast zich hadden hangen _O-

Al met al een leuke leerzame dag gehad met Ruud (toppertje) als instructeur! Hoop weer opgestoken van m! Volgende keer wel gewoon op de R6 hopelijk :P

Phoen in actie @ de bult

621986_450397831647190_344437567_o.jpg
 
Ellen Hoog :Y


Zonder goud zou het er ook mee lukken ..
:Y

Soh, ook weer fris en fruitig..
Dagje Assen vandaag gehad. Begon lekker maar niet heus. Alles in de auto geladen... motor starten? NOT.... DOOD....... geen contact niets..

Startkabels er op en hobbelen. Misschien accu leeg? Nee want zodra de startkabels er af gingen viel hij uit.. kolere...... en dan uitgerekend vandaag. Motor kregen we niet meer aan de praat. Gelukkig kon ik de SM van mn broer meenemen. 1e keer op dat ding dus zag de bui al hangen. Maar wonder boven wonder kon ik het beestje aardig temmen en het mooie is dat ik nog plezier ook had. Oke ik miste wat vermogen op de rechte stukken. Maar aanremmen en bochten acceleratie was helemaal top. Weinig mensen die me uiteindelijk hebben ingehaald. Des te meer die bij het uitremmen of uitkomen en insteken van de bocht een knetterende SM naast zich hadden hangen _O-

Al met al een leuke leerzame dag gehad met Ruud (toppertje) als instructeur! Hoop weer opgestoken van m! Volgende keer wel gewoon op de R6 hopelijk :P

Phoen in actie @ de bult

[afbeelding]
balen van de R maar mooi dat je plezier hebt gehad en mooie foto

:+
dat feestje in de kleedkamer zouden velen van ons bij willen wonen :')
:Y jullie stinken en moeten douche 8-)

Potverdorie nog aan toe, zou er best wat inbrekers voor willen omleggen :+

Foen *D *O* Mooi dat je toch nog genoten hebt *D
_O-
 
Goedemorgen all, weer bijgelezen alleen nieuw deeltje.

Mooi weer hier, vanmiddag ritje maken. *D
 
Murning! Pfff half 8 wakker al weer... Lekker dagje gisteren in Assen, hoop foto's gemaakt :+

Succes met uitzoeken Rene _O-

Nu bijlezen.. 8 pagina's alweer en ff lekker bank hangen en t olympisch journaal kijken. Kijken of er nog wat spannends gebeurd is.
Vanaaf waarschijnlijk vuurwerk kijken in Scheveningen

Have fun rijders vandaag!
 
En weer bij :)

Hoop geld verdwenen zie ik... -O-

Marv: laden en lossen: tussen 07.00 en 19.00 is geluid van l&l uitgesloten van geluideisen. Kan je niets tegen doen. Gaan ze echter echter voor 07.00 uur aan de slag, dan gemeente bellen en dan moeten ze gaan controleren of ze niet te veel lawaai maken. En ik weet, dat doen ze bijna altijd wel :P

Gaaaaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan