MF Gooi & Vechtstreek deel 125: De zomer is niet voorbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch raar om de tijd te zien hier op het forum en mijn lokale tijd :P
In Finland is het een uurtje later :')

Vlucht is goed gegaan, niets raars gebeurd, zat me wel rot te zoeken naar de juiste bushalte bij het vliegveld. De bus die ik gepland had te nemen kon ik niet vinden dus maar een andere bus gekozen, thank god for mobile internet :9 Toen moest ik ergens overstappen op een andere bus, mja ik stapte daarbij in de verkeerde richting in, dus heb een rondje met de bus gemaakt tot ik eindelijk bij mijn halte uit kwam _O- Aangezien dit ook even duurde was ik toch een uurtje later dan ik had gehoopt in het hotel. Een baconburger genomen als diner en daarna terug op de kamer rond een uurtje of 8 was ik zo bek af dat ik eventjes op bed ging liggen, werd om 1 uur weer wakker :+ toen maar een wekker gezet voor 7:30, mja was te lui om mijn nest uit te komen.

Het is al lekker laat, was niet de bedoeling mja, even emails en forum bijlezen, dan gaat de tijd hard :X zeker als je pas om 10u je nest uit komt en het ontbijt mist :')
Een colaatje in dit hotel kost 3 euro, vind het op zich meevallen :) Maar ik ga zo even met de bus 3 haltes verder, want daar heb ik een supermarkt gezien eens kijken hoe duur het daar is. Daarna even de zooi weer hier dumpen, naar het station lopen en dan naar het centrum van Helsinki. Aangezien het vandaag mooi weer is en er morgen kans op regen is ga ik vandaag maar naar het eilandje toe waar de dierentuin is :P
Ik heb gratis wifi en bereik in mijn hotelkamer dus das wel lekker :) Er is ook een minibar aanwezig in mijn kamer, die is wel prijzig :') Heb er gister maar het flesje water gepakt omdat ik het water uit de kraan nog iets chloorachtig vind ruiken/smaken. Als het water gekookt is is het wel prima om thee mee te zetten (of te drinken) :)

Jammer dat iedereen zoveel boetes binnenkrijgt de laatste tijd '(
Zag wel een aantal mooie lucht foto's voor bij komen :9
 
ja, maar wat doet het met je motor als je vanaf amsterdam of hilversum in zn 1 naar leiden toe rijd? :+
 
Mogguh

WB, have fun in de sun!!
Steve Kardynal _O- die mensen die ook mee gaan doen, briljant!!
Foenie, balen van je R, maar mooi dat je ook zo kan rijden op een SM :Y

Zo even een rondje hobbelen denk ik, heb ik wel zin in!
 
*O* Goede Morgen!!! *O*


Phoen:bummer maar toch een prima daggie gehad dus!! *O* *D


toppie geloof ik :')

Ze was al geroepen dus....
[afbeelding]
:9 ellen

Nee valt mee, maandag en donderdag niet :P
_O- :')

:^

Zo, de laatste spullen pakken, koffie zetten voor onderweg, auto volstouwen en naar Frankrijk 8-)

Tot volgende week :W
veel plezier

R1 = 160 km/uur in de eerste versnelling....
_O- dat is nog 60 te hard :')
 
Niks, het is een yamaha...geen triumph :+

ik denk dat zn yamaha het ook niet al te fijn vind :+
en de tiger haalt geen 160 in zn 1 denk ik, misschien wel hoor :+
de top van de tiger is 214km p/u... en die van de R1 iets van 280+ ? :P
 
Assen zit er al weer op.. Boutje schakelpookje los na een bijzonder goede start vanaf 1e startrij en 2 ronden voorop.. jammerrrrr voor Jeroen.

Dus weer terug.. Snelweg dit keer, heenweg was leuk binnendoor..

Kwam Erwin hier nog tegen, vriend van hem rijdt ook in de CRT cup..

*O*
 
Volgens mij gaat een R1 tot 299 en dan lopen je toeren nog op. I could be wrong.
Heb 296 op de teller gehad :X :P

kreeg net deze voor m´n snufferd als reactie op het chatroulette filmpje

best goede prank :')
ZEKER NSFW!
Hoewel het ronduit belachelijk is om met je leuter op dergelijke sites te zitten, vind ik dit best naaiend. Zij begint over dat ze geil is, zij lokt hem uit zijn lul te laten zien en blijft hem aanmoedigen. Doet hij het uiteindelijk, staan er 200 man achter :')
 
Als een lekker wijf dat aan jou vraagt zeg jij dat ze gek is?
 
Vanmiddag ineens naar Assen toe gereden (met koekblik) en dan mn maat zien racen in 1000 Cup, op valreep 2e geworden. Van start tot finish vooraan gereden, op laatste stuk werd hij gehinderd door achterblijvers (worden gelapt).

Met verschil van 0,301 sec. Niet slecht. *O*

Ook LB en Marjo gesproken *O*

Straks ga ik naar Scheveningen. Mocht er meer aanhakers mee willen, dan wacht ik wel even bij AC restaurant van De Meern. Tot ca 8 a half 9 verzamelen, dan rijden naar in de buurt van Pier.
 
Straks ga ik naar Scheveningen. Mocht er meer aanhakers mee willen, dan wacht ik wel even bij AC restaurant van De Meern. Tot ca 8 a half 9 verzamelen, dan rijden naar in de buurt van Pier.

Wij waren overdag in Scheveningen. Sealife en beetje op het strand rondgehobbeld.
Was prettig weer aan zee, mooi blauw luchtje. Piccie staat wel ergens op FB.

WB.... veel plezier in La douce France!! *O* *O*

Erwin en anderen vanavond, veel plezier in Scheveningen *O*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren CBFRider gespot.... met een vriendje! Het zag er zo lief uit. Toen ze zo afsloegen was ook gelijk duidelijk dat ze op hetzelfde niveau zaten / aan elkaar gewaagd waren. Zo soepel nog die auto kunnen ontwijken, dat doen er niet veel je na. Lief en ik voelde gewoon de warmte toen jullie elkaar aankeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan