Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag met Katmotoren op Zandvoort gereden, Pjotr1050, Dewpro, onze hoffotograaf en een zekere Olaf waren er ook bij. Weer lekker uitgeleefd, tussendoor moesten we even van de baan af wegens de regen, maar gelukkig konden we aan het eind van de middag toch nog een sessie rijden!
 
Vandaag met Katmotoren op Zandvoort gereden, Pjotr1050, Dewpro, onze hoffotograaf en een zekere Olaf waren er ook bij. Weer lekker uitgeleefd, tussendoor moesten we even van de baan af wegens de regen, maar gelukkig konden we aan het eind van de middag toch nog een sessie rijden!
Ik ben op dit moment er een filmpje van aan het uploaden.
 
Vandaag met Katmotoren op Zandvoort gereden, Pjotr1050, Dewpro, onze hoffotograaf en een zekere Olaf waren er ook bij. Weer lekker uitgeleefd, tussendoor moesten we even van de baan af wegens de regen, maar gelukkig konden we aan het eind van de middag toch nog een sessie rijden!



En daarna weer een buitje, maar toen was ik al bijna thuis! :W
Morgen weer snel mijn BOS uitlaatjes erop....
:+
 
Vandaag met Katmotoren op Zandvoort gereden, Pjotr1050, Dewpro, onze hoffotograaf en een zekere Olaf waren er ook bij. Weer lekker uitgeleefd, tussendoor moesten we even van de baan af wegens de regen, maar gelukkig konden we aan het eind van de middag toch nog een sessie rijden!


*O* *O*

we wachten nog op bewijs :P
 
quote:
tripleklus schreef op 30 augustus 2012 @ 21:58:
Vandaag met Katmotoren op Zandvoort gereden, Pjotr1050, Dewpro, onze hoffotograaf en een zekere Olaf waren er ook bij. Weer lekker uitgeleefd, tussendoor moesten we even van de baan af wegens de regen, maar gelukkig konden we aan het eind van de middag toch nog een sessie rijden!

Gelijk weer aan een volgend setje banden :? Leuk hor :Y

Smorgens

quote:
Jumping-Jack schreef op 30 augustus 2012 @ 21:59:Ik ben op dit moment er een filmpje van aan het uploaden.

8,5 u verder en nogsteeds geen linkie :? ;)
 
:W

we zijn er weer.. Wat heb ik allemaal gemist :P

Wat zijn de plannen voor a.s. zondag waar is het opstappunt in A'foort naar de MFMM?

Tenzij het dit baggerweer blijft :X
 

:9~ :}

Ziet er strak uit! Zie voor mezelf ook meteen mogelijkheden voor de voorvork, kroonplaat, koplampen. *D

Iemand trouwens ervaring met de transparante plasti dip? Vraag me nl. af
of dat te gebruiken is als steenslag bescherming op de bug spoiler.
 
druk bezig met uitzoeken, heb me weer aardig wat werk op de hals gehaald; 24 gb aan raw materiaal .... :X

zitten wel wat stoere plaatjes tussen :] 8-)

Ben benieuwd!
Gisteren ook lekker gezwommen de laatste kilometers?
Hij is nu zo smerig dat ik bijna aan schoonmaken en poetsen denk.
bijna hè.... ik rijd het vuil er wel af hoop ik. :W
 
druk bezig met uitzoeken, heb me weer aardig wat werk op de hals gehaald; 24 gb aan raw materiaal .... :X

zitten wel wat stoere plaatjes tussen :] 8-)


Ja je hebt een tijdrovende hobby, maar wel leuk!


druk bezig met uitzoeken, heb me weer aardig wat werk op de hals gehaald; 24 gb aan raw materiaal .... :X

zitten wel wat stoere plaatjes tussen :] 8-)

Ben benieuwd!
Gisteren ook lekker gezwommen de laatste kilometers?
Hij is nu zo smerig dat ik bijna aan schoonmaken en poetsen denk.
bijna hè.... ik rijd het vuil er wel af hoop ik. :W


Hahaha!


druk bezig met uitzoeken, heb me weer aardig wat werk op de hals gehaald; 24 gb aan raw materiaal .... :X

zitten wel wat stoere plaatjes tussen :] 8-)
Ben jij diegene die zijn camera achter op de motor heeft en elke 2 seconden een foto schiet?


Nee, hij is er zo eentje die zich in de bosjes verstopt en achter paaltjes...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan