Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Makkelijk bij [afbeelding]

Ow ff zwaai zwaai naar het nieuwe deel *O*


Trouwens dat drinken met m'n maten dat is zo goed gegaan dat dat dat.... Na ja vreemd bed en huis, kon niets terug vinden, wie ben ik, waar ben ik. Wie ben U?!? Wel weer vriendin gemaakt. We weten allebei de details niet meer. Toch nog maar eens overdoen :$

Zo mag die motor nog wel een week in de ik naai joe steeds blijven.

kiek dat ben ook goede berichten of was het een big mamma :+
 
......

Trouwens dat drinken met m'n maten dat is zo goed gegaan dat dat dat.... Na ja vreemd bed en huis, kon niets terug vinden, wie ben ik, waar ben ik. Wie ben U?!? Wel weer vriendin gemaakt. We weten allebei de details niet meer. Toch nog maar eens overdoen :$
Ik kan me mindere nachten voorstellen na een avondje doorzakken! :}


En euh.........
full
O-)

Zo mag die motor nog wel een week in de ik naai joe steeds blijven.
't Een sluit 't ander niet uit :N , dus overdag
full
, 's avonds
full
, en dan 's nachts
full
 
Makkelijk bij [afbeelding]

Ow ff zwaai zwaai naar het nieuwe deel *O*


Trouwens dat drinken met m'n maten dat is zo goed gegaan dat dat dat.... Na ja vreemd bed en huis, kon niets terug vinden, wie ben ik, waar ben ik. Wie ben U?!? Wel weer vriendin gemaakt. We weten allebei de details niet meer. Toch nog maar eens overdoen :$

Zo mag die motor nog wel een week in de ik naai joe steeds blijven.

_O- *O* weer LEKKER bezig :9 :W
 
:W
Moggel @ all

Ben dr weer bie, ook weer in het land.

Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis een zwarte Street R gespot om 12:30 thv Waardenburg. Heb een foto vanuit de auto gemaakt maar weet ff niet hoe ik die van een Apple apparaat op het forum kan krijgen. -O-
 
:W
Moggel @ all

Ben dr weer bie, ook weer in het land.

Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis een zwarte Street R gespot om 12:30 thv Waardenburg. Heb een foto vanuit de auto gemaakt maar weet ff niet hoe ik die van een Apple apparaat op het forum kan krijgen. -O-
boom laten groeien
 
:W
Moggel @ all

Ben dr weer bie, ook weer in het land.

Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis een zwarte Street R gespot om 12:30 thv Waardenburg. Heb een foto vanuit de auto gemaakt maar weet ff niet hoe ik die van een Apple apparaat op het forum kan krijgen. -O-
:W welkom terug... *D

....enne gewoon via bluetooth..of kabeltje...verkleinen.tec... ;)
:W
 
:W
Moggel @ all

Ben dr weer bie, ook weer in het land.
Welcome back :W
Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis een zwarte Street R gespot om 12:30 thv Waardenburg. Heb een foto vanuit de auto gemaakt maar weet ff niet hoe ik die van een Apple apparaat op het forum kan krijgen. -O-
't Is toch geen weer om te rijden, dus ga dat vanmiddag maar lekker effies uitzoeken! :+
 
:W
Moggel @ all

Ben dr weer bie, ook weer in het land.

Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis een zwarte Street R gespot om 12:30 thv Waardenburg. Heb een foto vanuit de auto gemaakt maar weet ff niet hoe ik die van een Apple apparaat op het forum kan krijgen. -O-
:W

Naar jezelf mailen en dan posten ;)
 
:W :W
Net thuis uit Friesland.
Hebben er de elfstedentocht met de motor gereden gisteren. Toen maar 1 buitje gehad en een schitterende rit. :] *O*
Vandaag geprobeerd binnendoor terug te rijden naar Limburg maar halverwege toch maar de snelweg gepakt. Zijn nog goed nat geworden. -O-
Gelogeerd in motorherberg Healbird in Aldtsjerk. Echte aanrader! Gastvrije ontvangst, relaxte sfeer en niet duur. *O*

Home (2)
 
:W :W
Net thuis uit Friesland.
Hebben er de elfstedentocht met de motor gereden gisteren. Toen maar 1 buitje gehad en een schitterende rit. :] *O*
Vandaag geprobeerd binnendoor terug te rijden naar Limburg maar halverwege toch maar de snelweg gepakt. Zijn nog goed nat geworden. -O-
Gelogeerd in motorherberg Healbird in Aldtsjerk. Echte aanrader! Gastvrije ontvangst, relaxte sfeer en niet duur. *O*

Home (2)

*O* *O* Jammer vandaag van het weer B| maar ik maak uit je verhaal op dat je veel :] *O* plezier heb gehad en dat is ook belangrijk :Y
:W

ps..de site ziet er ook goed uit 8-)
 
Laatst bewerkt:
Pagina 3 alweer hehe.. Eerste week vakantie zit er alweer op... Wei.ig gereden maar veel geklust in huize. Over paar daagjes lekker de zon opzoeken *O*
 
*O* *O* Jammer vandaag van het weer B| maar ik maak uit je verhaal op dat je veel :] *O* plezier heb gehad en dat is ook belangrijk :Y
:W

ps..de site ziet er ook goed uit 8-)

Was zeker een geslaagd weekend.
Binnen 2 dagen zo´n 870 km op de teller gezet. :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan