Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan liever vrij zonder motor :o

Net wel even de CB uitgelaten, weinig aan in Nederland rijden -O-
Uberhaupt Nederland weinig aan. Was 1,5 week terug nog in Zuid Frankrijk (omgeving Alp Dhuez) helaas niet met de motor maar wat een omgeving om te zijn zeg!

Kom je weer terug in het drukke chaotische NL :r Zou zo verhuizen naar een houten hutje in de bergen :Y
 
en hier het gebleven.

full
Hier een foto van de schade op de TDM van m'n vriendin
[afbeelding]

-O- -O- :/
 
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom

3oo + met un STREET?? :+


maar betreft ruimte op de SPEED :Y ..meer dan op een STREET maar ik zat ook lekker op een STREET 1 1/2 jaar op gereden met veel plezier.
full


Nu(ruim 3 mnd.) met de SPEED nog meer plezier..KOPPEL :9~ heerlijk :] .. :9
full


(ben trouwens 1.95 cm...)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Speed triple eigenaren,

Ik heb een vraagje, ik heb tot vorig jaar drie jaar een street triple gereden,
Waar ik op die motor soms last van had was verkrampte bovenbenen bij +300km dagtochtjes
Nu vroeg ik me af of er hier ex street triple rijden zijn die inmiddels speed triple rijden en iets kunnen zeggen of je meer ruimte aan boord een speed triple hebt

P.s. ik ben 1.86 lang rij nu een KTM SMT en zit weer te denken aan een Triumph

Groeten Tom
Ik ben 1.77 lang en kreeg op de Street naarmate een rit langer duurde een blikken kont.

Op de Speed zit ik rianter en comfortabeler. :]
 
avond :W

weet er iemand of je de abs kan uitschakelen bij een speed van 2012 , of gaat dat alleen bij de R :?
 
Post nu een tijdje mee bij jullie en ik krijg sterk de indruk dat de meesten hier al wat wijzer en verstandiger zijn en zich behoorlijk goed in kunnen houden en dat er een paar snelle idioten tussen zitten, kan dat kloppen? :P :+
 

Ouwe snoeperd ;)


Post nu een tijdje mee bij jullie en ik krijg sterk de indruk dat de meesten hier al wat wijzer en verstandiger zijn en zich behoorlijk goed in kunnen houden en dat er een paar snelle idioten tussen zitten, kan dat kloppen? :P :+

No shit Sherlock _O- +1 :Y

Snelle idioten heb je niet hè :N dat zijn mensen die gewoon risico's heeeeeeel goed inschatten waarna de kraan open gaat ;) en ze als een achterlijke vandoor gaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan