Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de demper die onder mijn Speed zit staat ook heel mooi een E keur te pronken, toch staat in de papieren dat ze niet ABE gekeurd is. 102 dB zonder killer, en slechts 101,5 dB met killer. :+

Maar ik was gewoon cheap-ass, had ik een paar tientjes meer uitgegeven, dan had ik een wel goedgekeurde Bos die zich netjes aan de geluidsnormen hield.

Achja, ik durf de gok wel te nemen in het buitenland, alleen Zwitserland mijd ik met deze demper.
Is bij mij niet anders ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat valt toch tegen om die bedragen te zien ik ben maar wa plus verzekerd all risk kost voor mij meer als 100 per maand

Ik ben ook wa + verzekerd met nog wat erbij (kleding dacht ik en nog wat) voor ik dacht 48 euri :Y beginnend bestuurder en nog geen schadevrije jaren :N :')
erwinko schreef op 28 augustus 2012 @ 19:44:Is moeilijk in te schatten hoe het er in real life uit zal zien, maar een aantal die ik tegen gekomen ben: (moet je alleen zelf kijken of het mogelijk is voor jouw type)

HP corse:
[afbeelding]
http://www.ebay.nl/itm/TE...o&hash=item2a216ceda5

MIVV Gilbli:
[afbeelding]
http://www.ebay.com/itm/1...tem25690a78dc&vxp=mtr

MIVV x-cone plus:
[afbeelding]
http://www.ebay.nl/itm/Sc...o&hash=item2573e1c9ae

MIVV Suono:
[afbeelding]
http://www.ebay.nl/itm/Sc...o&hash=item2a211d4fa3

MIVV GP:
[afbeelding]
http://www.ebay.nl/itm/Ec...s&hash=item2ec12798a4

Leovince factory R:
[afbeelding]
http://www.ebay.nl/itm/SC...o&hash=item2a2104cbf3

Leovince SBK GP:
[afbeelding]


Veel ervan vind ik persoonlijk veel te groot/lomp voor de speed.
Maar zitten best leuke pijpen tussen, denk dat die HP corse in het echt ook errruug vet is! Zelf nog lang zitten twijfelen over de leovince SBK GP, maar is heel weinig over te vinden op internet, zelfs e-keur en lambda aansluiting kan ik nergens achterhalen..
Maar ik denk dat ik de x-cone dan toch mooier vind

Die Hp corse is echt super dik :Y op de nieuwe speed helemaal :Y en die Leo factory r is ook niet lelijk hor :N
 
Dat geeft al een beter beeld van hoe het eruit ziet zonder die rompslomp aan de achterkant :} Ziet er goed uit! :9~

Hoe staat het met het geluid? Ik hou wel van een lekkere brul uit die pijp :9
Geen last dat je snel met je voet op de uitlaat zit?

Voorlopig staat de speed nu geschorst in de schuur :(
Blijkbaar ben je volgens verzekeringen een aso, wegpiraat en snelheidsduivel als je je rijbewijs een keer kwijt bent geweest |(
Waarschijnlijk wachten tot de kawa verkocht is en dan de polis wijzigen.
Enige andere optie is Rialto :r

Het geluid is iets scherper als de lage Arrow 3 in 1
Kom nooit met m'n voet op de uitlaat.
 
Ik heb nu met mijn Mivv 3 in 1 de TOR mapping erin, maar kan ik niet beter de Arrow 3 in 1 erin laten zetten?
 
Zit bij de noord hollandsche, betaal € 36,- pm AR. Met no claim beschermer. 3 schade vrije jaren op de motor, maar 8jr met de auto.

;( ik kan hier alleen wa bij sommige verzekeraars afsluiten en NIETS meer. Hun commentaar is wees blij dat we je willen verzekeren |( Stelletje eikels. No Claim? no Chance!

Kost me nog €15 per maand. Das nu zo en ook in het eerste jaar dat ik h'm afsloot, 5 jaar geleden en nog geen schade veroorzaakt. Rare verzekeringen hier :(


:W
 
full


mag ik de bedenker van dit spul nomineren voor alle denkbare awards.
gouden loekie, nobel prijs enz...

wat een mega mooi spul, was wel lang zoeken naar een bussie (zonder verzendkosten).

foto van koplamp was na 1 laag, dan denk je nog, hoe moet het goedkomen.
binnen 2 uurtjes 4 lagen aangebracht en weer gemonteerd. *O*
 
Dat is niet helemaal waar, Europese motoren hebben eigenlijk altijd steek 100, en Aziaten 108.
De Speed van 08/10 had een Japanse vork met steek 108, die brembo's zijn dus ook steek 108 en toepasbaar op Japanse fietsen (en heel snel weg als je ze te koop had gehad)~[/u]

:N
is echt 100mm hoor..
2 jaar terug heeft brembo voor het eerst OEM 108mm gemaakt in opdracht voor Suzuki, daarvoor alleen maar racing en HPK spul in 108mm.

ik heb een '08 model...
die klauwen zijn exact hetzelfde als duc 999, Superduke enz.
 
[afbeelding]

mag ik de bedenker van dit spul nomineren voor alle denkbare awards.
gouden loekie, nobel prijs enz...

wat een mega mooi spul, was wel lang zoeken naar een bussie (zonder verzendkosten).

foto van koplamp was na 1 laag, dan denk je nog, hoe moet het goedkomen.
binnen 2 uurtjes 4 lagen aangebracht en weer gemonteerd. *O*
En dat gaat gewoon rechtstreeks op het chroom zonder te schuren? :o
 
En dat gaat gewoon rechtstreeks op het chroom zonder te schuren? :o

:Y
bij de street een week bezig geweest, schuren, 3x primer, 4x aflakken.

en nu alleen ontvetten,
en blazen maar. kan ook binnenshuis, zit een lekker kokos lucht aan. :P

doordat het rubber 1 geheel is, scheurt het niet af bladdert niet af.
 
:Y
bij de street een week bezig geweest, schuren, 3x primer, 4x aflakken.

en nu alleen ontvetten,
en blazen maar. kan ook binnenshuis, zit een lekker kokos lucht aan. :P

doordat het rubber 1 geheel is, scheurt het niet af bladdert niet af.
Kokosrubbercoating in een busje, ideaal _O-
 
Laatst bewerkt:
@ Triple T,
heb deels je advies opgevolgd,
de onderkuip er onderuit, ronde koplampen terug.

en de S100 gekocht :P

@ Hermen,
volgende keer gaat de bovenste kroonplaat er aan geloven })

full


nu hou ik me stil...
 
@ Triple T,
heb deels je advies opgevolgd,
de onderkuip er onderuit, ronde koplampen terug.

en de S100 gekocht :P

@ Hermen,
volgende keer gaat de bovenste kroonplaat er aan geloven })

[afbeelding]

nu hou ik me stil...
Schön :Y
Ideetje: i.p.v. die wrap om de uitlaat wellicht van die zwarte hittebestendige lak proberen?
 
Laatst bewerkt:
Moorning!


Zie wat mooi spul voorbij komen :Y
Plastidip is top :Y mooi resultaat met simpel werk!
Mooi ook de wrap om je uitlaten :Y

Hoe zit het met vervangings uitlaten en de lamba? ik heb zo'n raar knikje na mijn uitlaatspruitstuk daar valt weinig slip in op te zetten neem ik aan?

Gisteren stukje gereden en wat bochten snel gepakt, bokken doet de triple niet meer
vind hem nog wel nerveus iets nog niet goed met de veer instelling :N

Topsnelheid valt mij ook wat tegen of ik moet beter mijn best doen maar 220 en toen waaide ik er zowat vanaf en om nou te zeggen dat hij er heen blaast -O-
 
Moorning!


Zie wat mooi spul voorbij komen :Y
Plastidip is top :Y mooi resultaat met simpel werk!
Mooi ook de wrap om je uitlaten :Y

Hoe zit het met vervangings uitlaten en de lamba? ik heb zo'n raar knikje na mijn uitlaatspruitstuk daar valt weinig slip in op te zetten neem ik aan?

Gisteren stukje gereden en wat bochten snel gepakt, bokken doet de triple niet meer
vind hem nog wel nerveus iets nog niet goed met de veer instelling :N

Topsnelheid valt mij ook wat tegen of ik moet beter mijn best doen maar 220 en toen waaide ik er zowat vanaf en om nou te zeggen dat hij er heen blaast -O-
Uit welk jaar is jouw Speed en wat voor uitlaat heb je er nu onder? :?

Please NOTE: The pipes listed for 05-06 Speed Triple have the bung for the oxygen sensor right at the muffler inlet, which is just behind the footpeg on the stock bike. The pipes listed for the 07 and later Speed Triple do not have the bung for the oxygen sensor because on the stock bike it is farther forward and stays there when installing a slip-on. We have seen 07 and 09 bikes that have the 05-06 style setup, so please be cautious to order the correct pipe for your Speed Triple.
 
Uit welk jaar is jouw Speed en wat voor uitlaat heb je er nu onder? :?

Please NOTE: The pipes listed for 05-06 Speed Triple have the bung for the oxygen sensor right at the muffler inlet, which is just behind the footpeg on the stock bike. The pipes listed for the 07 and later Speed Triple do not have the bung for the oxygen sensor because on the stock bike it is farther forward and stays there when installing a slip-on. We have seen 07 and 09 bikes that have the 05-06 style setup, so please be cautious to order the correct pipe for your Speed Triple.


2007 model, dus nog precies met de "bung"
Nu nog standaard spul maar dat kan niet zo blijven :N
 
Laatst bewerkt:
2007 model, dus nog precies met de "bung"
Nu nog standaard spul maar dat kan niet zo blijven :N
De "bung" (O2-sensor) hebben ze allemaal, maar de ene heeft 'm helemaal vooraan net na het uitlaatspruitstuk en de ander heeft 'm bij de voetsteun :)
 
Nice mr X! de motor is er stukken mooier opgeworden voor zover nog mogelijk... Krijg er spontaan zin van om te gaan modden haha... Netjes hoor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan