Triumph Speed Triple topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice mr X! de motor is er stukken mooier opgeworden voor zover nog mogelijk... Krijg er spontaan zin van om te gaan modden haha... Netjes hoor!
Dat is gelijk het nadeel van MF. Voordat ik op MF kwam reed ik op een zo goed als standaard '04 Blade, maar sindsdien... :X
 
Laatst bewerkt:
:N
is echt 100mm hoor..
2 jaar terug heeft brembo voor het eerst OEM 108mm gemaakt in opdracht voor Suzuki, daarvoor alleen maar racing en HPK spul in 108mm.

ik heb een '08 model...
die klauwen zijn exact hetzelfde als duc 999, Superduke enz.

Het zou kunnen, heb je ze echt nagemeten? Op het oog is er weinig verschil tussen 100mm en 108mm.
Ook Carpimoto geeft voor de Speed 08/10 108mm op.
Naar mijn weten zijn de Brembo tangen van de 08/10 uitwisselbaar met de 108mm Nissin tangen van de Speed van 05/07. Maar ik kan het mis hebben.
 
De "bung" (O2-sensor) hebben ze allemaal, maar de ene heeft 'm helemaal vooraan net na het uitlaatspruitstuk en de ander heeft 'm bij de voetsteun :)


Hmm zeker niet goed gelezen dan:),
De mijne zit bij de voetsteun hmm toch vooraan..


Maar hoe dan slip on?
 
Laatst bewerkt:
tada
full
 
Hmm zeker niet goed gelezen dan:),
De mijne zit bij de voetsteun hmm toch vooraan..


Maar hoe dan slip on?
Slip on kopen die ook zo'n gat heeft om die O2-sensor op te monteren.
Die Mivv X-cone die je liet zien had dat zag ik.

Niet denken dat je ook zonder O2-sensor kunt rijden, dan loopt ie voor geen meter.
 
@ Triple T,
heb deels je advies opgevolgd,
de onderkuip er onderuit, ronde koplampen terug.

en de S100 gekocht :P

@ Hermen,
volgende keer gaat de bovenste kroonplaat er aan geloven })

[afbeelding]

nu hou ik me stil...

graag gedaan ;)

ziet r goed uit :9~

Hmm zeker niet goed gelezen dan:),
De mijne zit bij de voetsteun hmm toch vooraan..


Maar hoe dan slip on?

gewoon voor juiste bouwjaar bestellen

bij mij zit ie ook achteraan bij de voetsteun. mn remusbochten bieden ook nog de mogelijkheid om m meer naar voren te plaatsen, maar hoewel dat eigenlijk beter is ben ik daar te lui voor :Z O-) :X

_DSC2522.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ Triple T,
heb deels je advies opgevolgd,
de onderkuip er onderuit, ronde koplampen terug.

en de S100 gekocht :P

@ Hermen,
volgende keer gaat de bovenste kroonplaat er aan geloven })

[afbeelding]

nu hou ik me stil...


Ziet er echt super strak uit!! en die kleur komt aardig overeen met het zwart van het frame :9~

Naar die kroonplaat ben ik ook wel benieuwd hoe dat gaat en hoe dat blijft zitten. Die zou ik ook wel zwart willen hebben namelijk.........
 
Het zou kunnen, heb je ze echt nagemeten? Op het oog is er weinig verschil tussen 100mm en 108mm.
Ook Carpimoto geeft voor de Speed 08/10 108mm op.
Naar mijn weten zijn de Brembo tangen van de 08/10 uitwisselbaar met de 108mm Nissin tangen van de Speed van 05/07. Maar ik kan het mis hebben.

het is spijtig dat veel sites hun webshop dan niet voor elkaar hebben.

wil niet arrogant overkomen O-)
ik heb bijna dagelijks mail contact met de italianen, ze hebben bij brembo de applicatielijsten aardig voor elkaar. op een paar schoonheids foutjes na dan, het blijven italianen :X


Hermi kan je er ook alles over vertellen }) :+
 
Ook zo :W :W

De onder garantie vervangen KTPH binnen dus gelijk erop gezet en maar een rondje :] is echt geen straf :N :}
 
Laatst bewerkt:
Die zetten alleen degenen die ze kunnen inhalen langs de kant, de Nederlanders dus O-)


Wel eens een undercover- RT - rijder met zijn zijkoffertje een centimetertje boven het asfalt zien zweven in de buurt van de Ruhrsee ? O-)

[small]vooralsnog weigert brumby te geloven dat er jongens zijn die goede kansen maken
~[/size]
:$
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

mag ik de bedenker van dit spul nomineren voor alle denkbare awards.
gouden loekie, nobel prijs enz...

wat een mega mooi spul, was wel lang zoeken naar een bussie (zonder verzendkosten).

foto van koplamp was na 1 laag, dan denk je nog, hoe moet het goedkomen.
binnen 2 uurtjes 4 lagen aangebracht en weer gemonteerd. *O*

moooooooi man :Y *O*
 
het is spijtig dat veel sites hun webshop dan niet voor elkaar hebben.

wil niet arrogant overkomen O-)
ik heb bijna dagelijks mail contact met de italianen, ze hebben bij brembo de applicatielijsten aardig voor elkaar. op een paar schoonheids foutjes na dan, het blijven italianen :X


Hermi kan je er ook alles over vertellen }) :+
:Y :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan