HMV races Eext 2012. PICCIES!!!!!!!

Eric Geresse in de klasse 250. Mooie tweede plaats gereden. Benelli 1960.
full
 
Ook Rob Koster was weer present....Klasse pre 50 op zijn Matchless 1940. De symphatieke bakkenist van Nardi de Waal........Rob werd tweede in zijn klasse.......gefeliciteerd Rob......[afbeelding]

Bedankt voor de felicitatie, en dat jullie ook weer aanwezig waren en dus ook weer voor de foto´s!
Ik twijfelde niet of ik zou gaan, maar ik hoopte wel dat het door zou gaan en dat het niet al te veel zou gaan regenen. Gelukkig waren het maar een paar buien ( kort maar wel met veel water) maar daarna was de zon en warmte er weer. Al was het op veel stukken glad en kan je op die stukken niet hard rijden, het blijft een demo dus ook dan is er voor het publiek wat moois van te maken.
Ook al was een (regen)slak op sommige stukken sneller dan ik en stonden we in het rennerskwartier tot onze enkels in het water, toch was het een geslaagde dag!
 
Bedankt voor de felicitatie, en dat jullie ook weer aanwezig waren en dus ook weer voor de foto´s!
Ik twijfelde niet of ik zou gaan, maar ik hoopte wel dat het door zou gaan en dat het niet al te veel zou gaan regenen. Gelukkig waren het maar een paar buien ( kort maar wel met veel water) maar daarna was de zon en warmte er weer. Al was het op veel stukken glad en kan je op die stukken niet hard rijden, het blijft een demo dus ook dan is er voor het publiek wat moois van te maken.
Ook al was een (regen)slak op sommige stukken sneller dan ik en stonden we in het rennerskwartier tot onze enkels in het water, toch was het een geslaagde dag!


Dank je Rob,, wij waren ook weer blij dat jullie er waren.
 
In de stromende regen aan het eind van de eerste manche. Nardi de Waal met in het zijspan Rob Koster.......Het regende zo hard dat de meeste foto's die ik heb gemaakt in deze hevige hoosbui bijna allemaal mislukt zijn omdat de autofocus van de camera door de regen moeite had om scherp te stellen. Hij stelde steeds op de regen scherp. Heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Maar ja, welke idoot gaat er dan ook in die hevige regen staan te fotograferen.......o, wacht.....
full
 
Even wakker schudden dan maar.

levend canvas in Eext 2012....
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf niet geweest, maar fijn om te zien dat jullie ondanks het slechte weer toch de moeite hebben genomen om naar Eext te gaan en te blijven om mooie platen te schieten...vooral die ´meetrek´foto´s met die oranje achtergrond zien er goed uit!
 
You will be there next year John, whatever the weather?? Haha, I too will get there one of these days. I think our friend M.B. is also very keen to go to Eext!!! There are certain attractions which we do not have at our Brit. race meetings. I think we have a lot to learn.
 
Ik ben zelf niet geweest, maar fijn om te zien dat jullie ondanks het slechte weer toch de moeite hebben genomen om naar Eext te gaan en te blijven om mooie platen te schieten...vooral die ´meetrek´foto´s met die oranje achtergrond zien er goed uit!

Jammer dat je er niet bij kon zijn. Wij waren er, want we hadden het sommige rijders beloofd.....

Hopen je een volgende keer weer te zien....
 
Ik ben zelf niet geweest, maar fijn om te zien dat jullie ondanks het slechte weer toch de moeite hebben genomen om naar Eext te gaan en te blijven om mooie platen te schieten...vooral die ´meetrek´foto´s met die oranje achtergrond zien er goed uit!

En we hebben er nog zoveel meer.........dank voor je compliment. Zijn we oprecht blij mee.....
 
You will be there next year John, whatever the weather?? Haha, I too will get there one of these days. I think our friend M.B. is also very keen to go to Eext!!! There are certain attractions which we do not have at our Brit. race meetings. I think we have a lot to learn.


Yeah, right Bob, I know what you mean... *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan