MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wassen neus. Ondertussen worden 80-wegen teruggeschroefd naar max 50km/h. Sinds wanneer worden er zomaar cadeautjes uitgedeeld aan de automobilist?
 
En dat alles om de staatskas te spekken, meer niet.
Dat houdt in: méér verbruik van brandstof en dus meer accijns naar de schatkist en daarnaast meer inkomsten voor de staat via boetes omdat we vermoedelijk ook harder gaan rijden op de stukken waar het geen 130 is.
 
Laatst bewerkt:
Nu vind ik de boetes niet zo'n issue. Grof te hard rijden doe je bewust, anders moet je je pasje maar snel inleveren. Met uitzondering van een keertje een bord missen natuurlijk.

Maar dit is inderdaad alleen maar om extra brandstofaccijns te vangen. Maar het verkoopt wel lekker natuurlijk naar de automobilist; dankzij de VVD mogen we nu 10km/h harder, jee!
 
Zo, eindelijk van m'n mobiele abbonement af. Het kost je 5 keer met de klantenservice bellen, maar dan heb je ook weinig.
 
bij mij klopt die lijst wel en die BMW van F&S is nog zuiniger dus denk dat jij iets verkeerd doet of anders afgesteld is :')

Van alles geprobeerd, beter dan 1:17 werd het niet :P Lijkt mij dat hij goed afgesteld was, was standaard toen ik hem kocht :)

Volgens mij meten zij het gewoon wind mee, berg af achter een vrachtwagen ofzo :P
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij meten zij het gewoon wind mee, berg af achter een vrachtwagen ofzo :P

Zal inderdaad wel groot verschil in zitten of je relaxed aan het toeren bent of flink aan het gas hangt 8-)
Heb ook nooit verbruik echt bijgehouden...lekker belangrijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal inderdaad wel groot verschil in zitten of je relaxed aan het toeren bent of flink aan het gas hangt 8-)
Heb ook nooit verbruik echt bijgehouden...lekker belangrijk ;)
viel me in de eifel op reed in een groepje van max 200 op een tank, ik kan het dubbele met 20 liter tank *D
 
Ach als ik moet tanken moet ik tanken. Verbruik maakt mij verder ook weinig uit zolang ik maar daar kom waar ik heen wil :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan