MF Gooi & Vechtstreek Nr. 126: De nazomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja, daar kun je nog even mee langs de Chinees....
"Wilt u menu?" "Eh, nee...kunt u mijn telefoon even op Nederlandse taal zetten?" _O-

Wordt toch lastiger om een Noor te vinden die je pc weer even op Nederlands zet :P

Nou ja, in dit geval staan die computers in een gebouw dat we gebruiken om een oefening te draaien met Belgen, Denen, Portugezen en...Noren. Dus op zich niet zo'n probleem. :+

Maar zet die computers gewoon op Engels, dan kan iedereen er wat mee. :')


En vooruit, ik vergiste me even in het aantal cilinders. Maar ik neem nergens aan dat je als een wijf rijdt F&S. Quote maar waar ik dat zeg. ;)
 
_O- *D

564470_463817593639777_1721098396_n.jpg
 

:( hebben ze het nog steeds niet geregeld
dan eet je toch voor 2 :? doe ik ook soms O-) ben dan ook een grote eter_O- :+:^ ik ook niet met de bbq bij jouw oudersdie 650 is een twin :'):+ toegankelijkheids optie's zijn ook leukgewoon die andere talen van je telefoon afhalen

_O-
[afbeelding]


in de vaststellingsovereenkomst staat dat ze m'n salaris, + m'n 'oprotpremie' op 25 aug zouden overmaken, slaris wel ontvangen, rest niet B|
 
Same here, geniaal...
Deze is ook leuk:
Lief :Y :}




Hier lach ik me kapot om:

Een groep toeristen heeft zaterdag in IJsland uren gezocht naar een vermiste vrouw om haar uiteindelijk terug te vinden in de groep die aan het zoeken was.
De toeristen trokken met een bus door IJsland en waren nabij een vulkanisch gebied gestopt. De vrouw verdween even om zich om te kleden en op te frissen. Toen ze terugkwam, herkende niemand haar.

Enkele uren later ging het als een lopend vuurtje rond dat er een vermiste passagier was. De vrouw herkende de beschrijving van zichzelf niet en begon duchtig mee te zoeken.

Ongeveer 50 mensen kamden de omgeving uit, de kustwacht werd gealarmeerd en zette een helikopter in om de vrouw op te sporen. Om 3u 's nachts werd de zoektocht afgeblazen toen duidelijk werd dat de vermiste vrouw heel de tijd in de groep zat op zoek naar zichzelf.

Cookies op AD.nl | AD.nl

_O-
 
Maar vanavond wel tot mijn zeer grote verbazing 1 ski uit kunnen trappen en vervolgens op mono verder gegaan *D 8-) *O* *O* *O*

Was voor iedereen een avond van de hoogte punten overigens :}

full
 
:Z :Z B|

Mies: Weetoegoman! :} _O-

Hamsters & andere dieren: _O-

Vakantie: zondag ff voor een weekje naar Zuid-Frankrijk met moeders! *O*

:Z :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan