BMW K1100 RS/LT topic

Zo heb van de week mijn TomTom gemonteerd en moet zeggen vind het best netjes.

taqahi.jpg


300xu81.jpg


Het voedingskabeltje loopt door een gat waar een boutje in hoort, deze ontbreekt bij mijn motor dus vond het gelijk een goeie plek om deze door heen te voeren.
 
Goh, waar ken ik dit van...


:+


Leuk te zien dat je mijn (onze) tip gebruikt hebt.

Ziet er netjes uit!
 
Laatst bewerkt:
Vond het wel een gepaste plaats om hem daar te plaatsen, heb alleen een andere ram mount gebruikt. Aan de achterkant heb ik een vierkant plaatje gemonteerd, moest deze wel wat aanpassen, had geen rekening gehouden met de schuinte van me ruit.
 
Hallo beste mensen
Ik heb een vraag,ik heb een k1100lt overgenomen,er zou alleen een nieuwe accu nodig zijn
Inmiddels remmen gefixed en nu heb ik een nieuwe accu gestoken maar nada
Hij doet helemaal niets
Geen remlichten claxon richting of wat dan ook
Klokje doet het en de gear indicatie ook maar zodra ik de rem in knijp gaat het lampje van de koelvloeistof oplichten
Ik ben helemaal a technisch en sta op het punt het ding er weer uit te doen zonder 1 meter gereden te hebben
Frustratie allom
 
Hallo oma,

Iemand nog spullen nodig voor zijn k1100LT, ik ben bezig met een scrambler bouw van een K1100 nu heb ik al veel spullen verkocht via MP maar heb nog dingen over welke gratis weg mogen, het liefst in een keer,
Topkuip met lampen
Ruitmotor
Veel plastic en rubberen delen

Pm me maar bij intresse
 
Heb zeer zeker interesse, maar Lelystad is me net wat te ver om wat (nog niet nodige) reserve-delen op te gaan halen.
 
Nee daar heb ik niks te zoeken voor mijn werk, ik hoor wel of er iemand belang bij de spullen heeft
 
Netjes! Ziet er goed uit, voor zijn leeftijd. Eigenlijk ook niet zo gek, met een gemiddelde van 4200km per jaar.

Heeft deze een dichte schijfrem, achter?
 
Gisteravond aan het sleutelen geweest: het dashboard blijkt overleden te zijn, daar heb ik een andere voor besteld. Ook een begin gemaakt om de navigatie vast te zetten. Deze komt rechts naast het lampje, mooi in het zicht.
Nu ben ik aan het kijken naar verf, want de spiegels hebben het zwaar gehad. Ik vind de kleurcode 33385 aan de binnenkant van de motor. Hier kan ik niks mee, want de kleurcodes van BMW hebben 3 getallen, de RAL-codes hebben er 4. Hoe vind ik de juiste kleur?
 
Laatst bewerkt:
Volgens deze: http://www.bmbikes.co.uk/paintcodes/reds.htm (Reds) is het 174.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee. Maar weet je zeker dat het de kleurcode is? Bij mij staat de kleurcode onder het zadel op een sticker, dus als jij zegt dat je het nummer ergens aan de binnenkant van de motor hebt gevonden, komt mij dat totaal niet bekend over.
 
Overigens zie ik nu dat ik nog niet eerder gereageerd had in dit topic. Dus sorry dat ik zo onverwachts kwam binnenvallen. ;)

Door tijdgebrek en de geboorte van ons zoontje (wat het eerste alleen versterkt), heb ik vorig jaar mijn motor ('07 KTM SuperDuke) verkocht. Het begon alweer snel te kriebelen maar het moest ditmaal een minder dure en vooral comfortabelere motor worden. Na een testritje op een Goldwing was ik wel overtuigd van de charme van een tourmotor. Maar een GL1200 was iets 'te' voor mij en ook aan het gecombineerde remsysteem kon ik niet wennen. Het was bijna een Kawasaki GTR1000 geworden, maar na een testritje op de K1100LT was ik verkocht.

Dus sinds april ben ik eigenaar van een mooie BMW K1100LT SE uit '95. Ik heb 'm gekocht van de tweede eigenaar die 'm bijna 14 jaar heeft gehad.

EmD4s2o.jpg
 
@BB

Ik weet niet of een verfboer iets met de kleurcodes van BMW kan. Ikzelf heb destijds een klein busje lak gehaald bij een officiële BMW-boer. Als je de juiste kleurcode weet, weet je tenminste zeker dat je een passend flesje correctie-lak krijgt.

Even terug naar http://www.bmbikes.co.uk/paintcodes/reds.htm (deze site):

174 is niet de goede. Die is te bruin.
165 / 343 lijkt meer op ossenbloed, dan op jouw kleur.
031 / 533 is te vlak.
323 wordt omschreven als "Mystic Red", ofwel "Mystic Rot" in Duits. Die begint te lijken, mede omdat de Mystic een bekende kleur is binnen de K1100LT-scene. Hierachter staat in het vakje "Scheme Codes" ook 689 genoemd. Nu weet ik het verschil niet tussen een "paint code" en een "scheme code", maar dit zou dus kunnen, hoewel deze site op zijn beurt weer vermeldt dat deze kleur alleen maar op de SE versie is uitgebracht.

Dilemma, dilemma. Succes ermee.


@Wurgslang

Om op de kleuren te blijven: Dit is zonder twijfel een 708 Navana Violet. Netjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan