BMW K1100 RS/LT topic

Ik heb mijn K11100LT deze week verkocht; ik stap over naar iets lichters.
Er ligt hier nog zo'n mega-inbus om het oliefilter mee lost te kunnen draaien.
Die kan voor een zacht prijsje overgenomen worden. Belangstelling? Stuur maar een PB.
 
Is er nog belangstelling voor een K1100 topic?

Ik heb zelf een LT uit 1991. Staat alweer een tijdje stil, eigenlijk sinds de geboorte van de kleine rij ik er niet keer mee. Maar ik vind het weer tijd om hier wat leven in te blazen. Ik heb de accu vervangen, want die had na 2 jaar stilstaan de geest gegeven (ondanks de optimate 3). Balen. Na een nieuwe accu geplaatst te hebben startte de LT bij de derde poging. Toch netjes.

De verlichting voor en achter doet het niet ondanks dat er geen massa probleem is of er zekeringen of schakelaars stuk zijn. Na een google te hebben geraadpleegd zou het kunnen liggen aan de koolborstels van de startmotor. Vreemd, maar dat lijkt mij een makkelijke fix, beter dan de gegele kabelboom vervangen. Dus ben ik hiermee mee aan de slag gegaan.
 
Laat het maar in leven , ga maandag naar een 94 k1100 lt kijken, 136.000 op de teller.
Als pekelfiets
 
Heb ook sinds 5 maanden een LT voor woon-werk verkeer erbij. Rijdt heerlijk, alleen behoorlijk warm achter de kuip bij warmer weer. Betrekkelijk eenvoudige techniek, dus meeste onderhoud is goed zelf te doen.

IMG_9783.JPG
 
Ik heb nu een klein jaar en k1100lt zijspan en daarbij nog een complete k1100lt als donor fiets.
Daar word nu het blok uit gehaald en hopelijk van de winter in het zijspan gebouwd.
Het span is in vrij slechte staat. Er is een hoop met de electra gerommeld. Ik zit er aan te denken om de kabelboom te vervangen voor een andere, of nieuwe.
Ik heb helemaal niks met electra maar ik begrijp dat het goed te doen is.

IMG_6124.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan