MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Oe fullsize gaat m m toch niet worden... Te weinig ruimte :P Ruim 8gb _O-

Ik ga de fotos dan toch maar in het klein uploaden _O-
 
Zow... we zijn weer thuis...!
Het was een leuke ochtend/middag :]

Hier zijn de foto's die ik en mijn zoontje (3jr) en hebben geschoten..!
Dus alvast sorry als je er niet helemaal op staat ;)

ik heb jullie zien zitten, helaas had ik mijn camera niet bij me, want dat was zeker een leuk plaatje geworden! :)
 
Post hier je MFMM foto's *O*
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W
 
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W


heb jij mij er even mooi opgezet ;)
 
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W

Wat een bochtenpluis:

DSC_2100.jpg


Leuke foto's !
 
Laatst bewerkt:
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W

geweldige foto's top weer.
staat er weer goed op!!!!
 
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.
Een like op me facebook stel ik op prijs :Y , ik kijk om de zoveel tijd even naar mn email om weer een bulk te beantwoorden.

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-
PM berichten ook NIET :N , het is voor mij sneller vanuit outlook te copy pasten :Y

-edit- omdat ik vele emails ontvang en morgen erg druk ben, ben ik nu de _large formaten aan het uploaden.
Emails tot 23.00uur reply ik nog daarna niet meer. Je kan dan zelf het grotere formaat straks downloaden. Ik pas hiervoor straks de link op de site aan. De foto's kan je herkennen aan de naam IMG_NUMMER_Large.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.

Een like op me facebook stel ik op prijs :Y

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-


You have meel ;)

(niet mijn foto's dus hoef je mij er niet naar te vragen.....)
 
Laatst bewerkt:
Was Amersfoort nog wat? Ben naar de alternatieve locatie gegaan, daar werd nog wel gespeeld (ook nog wat meegedaan) :)

Ook weer thuis, jammer dat ik niet wist waar die alternatieve locatie was.
MFMM is toch wel minder geworden de laatste jaren...

Maar desondanks: Het was weer lekker druk en gezellig!!
 
Nou, vooruit dan maar:

*KLIK*

Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit :P), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.

Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.

:W

Je euh hebt wel de mooie kanten vast gelegd zeg her en der O-) Leuke plaatjes, vergeet mezelf er steeds tussen uit te plukken :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan