MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

ik heb mezelf ook weer gespot :P

7914755094_02cb44212e_c.jpg
 
ik geloof dat bij de alternatieve meer te beleven viel dan in Amersfoort O-)

7914737106_e96e2d6be3_c.jpg
 
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.

Een like op me facebook stel ik op prijs :Y , ik kijk om de zoveel tijd even naar mn email om weer een bulk te beantwoorden.

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-

PM berichten ook NIET :N , het is voor mij sneller vanuit outlook te copy pasten :Y

Thnx voor de groot formaat foto. Ik sta er leuk op :)
 
Thanks voor de mooie foto's, heb mezelf al een paar keer gespot, top!!

Jalo
 
Heb ook nog wat filmpjes... ( van de alternative locatie )
Deze online zetten of moet ik eerst uren gaan bewerken om de kentekens weg te halen ?
 
Heb ook nog wat filmpjes... ( van de alternative locatie )
Deze online zetten of moet ik eerst uren gaan bewerken om de kentekens weg te halen ?

kentekens online zetten lijkt me nooit een goed idee ;)

maarre uren bewerken :? is toch zo gepiept :P
 
Zo de 1e 100emails met fotos zijn verstuurd _O- , heb eieren voor me geld gekozen en ben nu de _large versie aan het uploaden. Zodat iedereen gelijk het grotere formaat heeft. Origineel formaat is net even iets te groot om te emailen :p
 
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/

Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.
Een like op me facebook stel ik op prijs :Y , ik kijk om de zoveel tijd even naar mn email om weer een bulk te beantwoorden.

Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op :N _O-
PM berichten ook NIET :N , het is voor mij sneller vanuit outlook te copy pasten :Y

-edit- omdat ik vele emails ontvang en morgen erg druk ben, ben ik nu de _large formaten aan het uploaden.
Emails tot 23.00uur reply ik nog daarna niet meer. Je kan dan zelf het grotere formaat straks downloaden. Ik pas hiervoor straks de link op de site aan. De foto's kan je herkennen aan de naam IMG_NUMMER_Large.jpg


:W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan